środa, 3 października 2012

MOJE BLOGOWE statystyki...

Dziś na blogu spotkał mnie bardzo miły obrazek. Sami zobaczcie. :)
 


 
Bardzo mnie cieszy, że aż 200 osób na stałe obserwuje mojego bloga.


Wejść też przybyło, bo jest już ponad 24600.

Dziękuję Wam za to! :)))


 
W moich zakładkach dopisałam niedawno: "KULINARNIE" (czyli moje domowe kucharzenie),  a dziś doszły "TESTY CÓRCI". Myślę, że przyda się wyróżnić tam produkty przeznaczone dla dzieci, które testuje moja córeczka.
 
 
Zapraszam też ciągle na mój Konkurs "AKCESORIA KOSMETYCZNE" TUTAJ.
 
 

10 komentarzy:

  1. Obserwujemy, bo lubimy czytać i oglądać Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję 200 i życzę wieeelu kolejnych wiernych czytelniczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz fajnego bloga to i dobre statystyki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet ja sie zalapalam na zdj ;) sympatycznie tu u CB to masz takie wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę:) i nie dziwię się że tyle obserwatorów masz!
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje, ładny obrazek taka spora grupka wiernych obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też nie dawno cię odkryłam i co nowy post zaglądam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. skoro fajny blog to tyle ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje i zycze jeszcze tysięcy obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.