środa, 17 października 2012

Regenerujący Krem do Stóp CCS Foot PROFESSIONAL - recenzja.

Od firmy CCS Foot PROFESSIONAL otrzymałam:
 

REGENERUJĄCY KREM DO STÓP (Fotvarsssalva)
 


Z racji, że używam go codziennie, dziś postanowiłam zamieścić jego recenzję.

 
Czytamy na opakowaniu:

- Bogaty, odżywczy krem zawierający 10% stężenie nawilżającego mocznika
- Skutecznie zapobiega twardnieniu i pękaniu skóry
- Efektywnie zmiękcza suchą skórę oraz jej zgrubienia i stwardnienia
- Pozostawia stopy bardziej miękkie i gładkie
- Aksamitna konsystencja i przyjemny eukaliptusowy zapach
 

Cena: około 18,00 - 20,00zł
Pojemność: 175ml
Producent: CCS Sweden
Marka: CCS Foot PROFESSIONAL
 
 

Sposób użycia:


Wcieraj krem po kąpieli stóp wieczorem przed snem. Po użyciu możesz założyć bawełniane skarpetki i pozostawić na noc, aby wzmocnić działanie kremu. Unikaj kontaktu z oczami.
 


Skład:
Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Urea, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcocol, Myrtrimonium Bromide, Benzalkonium Chloride, Lactic Acid, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Limonene.
 
 
 
Moja ocena:


Krem jest o białej gęstej konsystencji. Zapach delikatny, nie  wiem czy pachnie eukaliptusem, bo nie miałam okazji powąchać tej rośliny :)
Używałam kremu codziennie wieczorem po kąpieli. Czasem, by wzmocnić jego działanie ubierałam cienkie bawełniane skarpetki.

Efekt jest taki, że moje stopy stały się bardziej miękkie, ale dodam, że używałam go codziennie po kąpieli i po użyciu tarki do pięt. Na pewno nie pojawiają się już żadne nowe zrogowacenia i mam wrażenie, że skóra moich stóp powoli zmiękcza się.
 
Wcześniej używałam kremu glicerynowego, teraz doszedł w składzie jeszcze mocznik. Dlatego będę ten krem stosować dalej, by w końcu porządnie zadbać o pielęgnacje swoich stóp.


 
Więcej produktów do pielęgnacji stóp znajdziecie TUTAJ.
 
 
 
Dla fanów marki mamy również stronę na FB TUTAJ.

 
 
A Wy jak dbacie o swoje stopy? Macie jakieś swoje specjalne sposoby?
Pumeksy, tarki? Specjalne sole?
Podzielcie się swoimi sposobami na zadbane stopy.

15 komentarzy:

  1. Ja używam od nich soli do stóp, jest bardzo relaksująca. Choć po Twojej recenzji mam też chętkę na ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo cenię dodatek mocznika w kremach do stóp :) A tubka wygląda kusząco...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam soli, tarki, potem peelingu, na koniec kremu zmiękczającego z mocznikiem. Po takim SPA stopy wyglądają jak nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też by się przydała taka porządna pielęgnacja stóp. Nie miałam nigdy kremu z mocznikiem w skladzie...

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde, cos takiego by mi sie przydalo... moje nogi blagają o dobry krem...

    OdpowiedzUsuń
  6. oo, może warto było by sie na niego skusić.. recenzja bardzo zachęcająca :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go, również mogę szczerze polecić :)).


    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie na konkurs, do zgarnięcia Stylowy Naszyjnik Vintage - stare złoto ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat "podbieram" przeważnie kosmetyki mojej córce, działają świetnie na przesuszoną skórę.

    OdpowiedzUsuń
  9. No to ja melduje że nagroda do mnie dotarła :-) więc tarkę do pięt już mam, teraz taki krem muszę upolować :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne są te skandynawskie produkty. Też używam tego kremu i naprawdę jetem z niego zadowolona
    Poza tym taraka, tarka i jeszcze raz tarka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię raz na jakiś czas urządzić moim stopom SPA :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja do pielęgnacji stóp używam pumeks wulkaniczny. Ale taki krem też by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydałby mi się taki produkt, chyba bedę musiała go poszukać w necie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można go zakupić w aptece. Tu masz listę aptek: http://ccs-foot.eu/index.php/lista-aptek/

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.