piątek, 26 października 2012

Przesyłka od ONOZIS Beauty.

Ostatnio otrzymałam przesyłkę od firmy Takeda Polska Sp. z o.o. Są to dwa opakowania ich suplementu diety o nazwie ONOZIS Beauty.
 




Akurat zakończyłam branie jednego z suplementów, więc chyba "biorę się" za niego. Ale jeszcze zobaczymy, kiedy zafunduję sobie tą kuracje. Na razie zaprezentuję Wam jego skład i działanie.

 
Cena: około 25,00 - 30,00zł
Opakowanie zawiera 60 szt. tabletek
Producent: NYCOMED Pharma Sp. z o.o.
 
 
Co to jest ONOZIS® Beauty i kiedy się go stosuje?Jest to suplement diety w formie różowych tabletek. Zawiera grupę substancji czynnych, niezbędnych dla utrzymania zdrowych włosów, skóry i paznokci: aminokwasy siarkowe (cysteinę i metioninę) oraz żelazo, cynk i prowitaminę B5.

 

ONOZIS® Beauty zaleca się osobom:
- stosującym niezrównoważoną lub ubogą dietę (np. przy odchudzaniu),
- narażonym na codzienne stresy, wstrząsy emocjonalne,
- często farbującym lub układającym włosy za pomocą substancji chemicznych,
- cierpiącym na zaburzenia równowagi hormonalnej.


Preparat został opracowany i przetestowany we współpracy z Dermatologiczną Kliniką Uzdrowiskową w Iwoniczu–Zdroju, kierowaną przez prof. Andrzeja Langnera.
Aktywne składniki ONOZIS® Beauty zostały tak dobrane, że ich przyswajanie przez organizm jest o dwadzieścia procent lepsze, niż w przypadku innych środków tego typu.
 
 
 
 
 
Zestaw pierwiastków zawartych w ONOZIS® Beauty: • aminokwasy siarkowe:
L – metionina: 30,00 mg
L – cysteina: 10,00 mg
• żelazo (w postaci fumaranu żelazawego): 2,50 mg
• cynk (w postaci glukonianu cynku): 2,25 mg
• kwas pantotenowy (prowitamina B5): 3,00 mg
 
 
 Aktywny skład:
 
Cysteina i metionina stanowią cegiełki, z których buduje się włosy. Dzięki tym aminokwasom możliwe jest powstanie „wiązań dwusiarczkowych”, które są włączane w keratynową konstrukcję włosa i pełnią w niej rolę wzmocnień oraz nadają prawidłową przestrzenną budowę.
Aminokwasy siarkowe muszą być dostarczane organizmowi regularnie, gdyż ze względu na swą rolę budulcową nie mogą być zastąpione żadnymi innymi związkami i nie mogą być magazynowane „na zapas”.
Żelazo, dzięki któremu aminokwasy są transportowane do właściwych miejsc. Szczególnie zagrożone deficytem żelaza są kobiety. Obfite krwawienia miesiączkowe, uboga w żelazo dieta może u pań stosunkowo szybko doprowadzić do niedoboru tego mikroelementu. Wskutek tego włosy stają się cienkie, łamliwe i ulegają przerzedzeniu.
Cynk odgrywa ważna rolę w organiźmie, jest jednym z ważniejszych „minerałów piękna”. Poprawia wygląd i koloryt skóry, a także bierze czynny udział w przetwarzaniu kwasów tłuszczowych, co ma wpływ na proces regeneracji. Wpływ cynku na system immunologiczny powoduje, że skóra na dłużej zachowuje siłę i zdrowie oraz zahamowuje proces powstawania wolnych rodników. Cynk uaktywnia enzymy kontrolujące metabolizm białek, zawierających wiązania dwusiarczkowe, potrzebnych do budowy włosa. Wpływa też na gospodarkę witaminą A, a przecież ta witamina ma znaczący wpływ na proces keratynizacji naskórka, jak też włosów i paznokci.
Prowitamina B5 - kwas pantotenowy. Witamina ta między innymi jest odpowiedzialna za własności mechaniczne włosów np. siłę, sprężystość i utrzymanie odpowiedniej wilgotności włosów.
Uzupełnieniem jej niedoboru może być przyjmowanie preparatów zawierających pochodne kwasu pantetonowego, np. pantotenianu wapnia.
 
 
Jak stosować ONOZIS® Beauty
Osoby dorosłe, w pierwszym miesiącu stosowania, powinny zażywać dwie tabletki dwa razy dziennie. Dla podtrzymania wyników kuracji zaleca się przyjmowanie, przez kolejne dwa lub trzy miesiące, jednej tabletki dwa razy dziennie.
 
 
Czyli ja otrzymałam ogólnie 120 tabletek, więc akurat wystarczy na pełną kurację. Wiem, że to u mnie już kolejny suplement stosowany na wzmocnienie włosów, ale niestety bez nich moje włosy wypadają garściami. Muszę sobie jakoś radzić.
 
 
Więcej informacji o tym suplemencie diety znajdziecie TUTAJ.
 
 
 
 
A co u Was jest obecnie na Topie w suplementach?
 

11 komentarzy:

  1. ja skończyłam brać Capivit A+E i u mnie świetnie sprawdził na pewno do niego wrócę a teraz wspomagam się rutyną z witaminą C z myślą o moich naczynkach krwionośnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja nie mogę takich rzeczy na razie łykać, ale jak skończę moje i lekarz pozwoli to czemu nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do TAGu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam tego suplementu, jestem ciekawa jak się sprawdzi u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam ostatnio problemy z wypadaniem włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Otagowałam Cię po raz kolejny, tym razem to mój własny Tag :) Mam nadzieję że Ci się spodoba i że na niego odpowiesz. Buziaki i pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Нello thеге! I knoω thіs іs kinda off topіc howeνеr , I'd figured I'd аsk.
    Wоuld you be interestеd in trаding links οг
    maybe guest authoring a blog pοst or vice-vеrѕa?

    Μy blοg goes over a lot of the same tορics as yours аnd І thіnk wе could greatly
    benеfit from each other. If you aгe intеrested feel frеe to ѕend mе
    аn email. I look forωard to hеaring from yοu!
    Awesomе blоg by thе way!

    Lοoκ аt my page: how to get taller naturally

    OdpowiedzUsuń
  8. Greetings I am so thrilled I found уour webpage, I really
    found you by errоr, while I wаs lоokіng on Aol for ѕomething else,
    Anywayѕ Ӏ am here now аnԁ
    ωould just like to say thаnks a lot for a remаrkable pοst аnd a
    all гound enjoyable blog (I also love the thеme/ԁesign), I don�t haѵe timе to rеad thrοugh it all at the momеnt but I have bookmаrked it and аlѕo adԁed your RSS feeԁѕ,
    so when I have time I will bе back to rеad more,
    Please do keep up the superb jo.

    Αlso visit my рagе; best way to lose belly fat fast

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.