poniedziałek, 1 października 2012

PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek.

Zostałam ostatnio otagowana przez MALINĘ z bloga: "Malinowe testy kosmetyczne".
 
 















Czas trwania: PAŹDZIERNIK

Celem tagu jest:

- zachęcenie do chwili relaksu, aby zrobić coś tylko dla siebie,
- zadbanie o swoją twarz bez względu na wszystkie obowiązki,
- poprawienie swojego wyglądu,
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu,
- radość i duma ze swojego wyglądu,

Zasady tagu:
 

- umieść baner z linkiem do inicjatora tagu (testykosmetyczne.blogspot.com)
- umieścić zasady tagu w poście na swoim blogu,
- napisz, kto Cię otagował,
- zamieść raz w tygodniu recenzję co najmniej jednej testowanej maseczki,
- otaguj minimum 5 osób.


 
A oto mój zbiór maseczek do wykorzystania w najbliższym miesiącu.

 
 
Właściwie bardzo ucieszył mnie ten TAG, bo ostatnio bardzo lubię używać maseczek do twarzy, a kilka wciąż czeka, by je zastosować lub je zrecenzować. Mój plan to recenzja jednej maseczki na koniec każdego tygodnia. Zobaczymy czy mi się uda.







Kilka z maseczek, które stosuję, już opisałam, więc odsyłam Was do tych recenzji:
 

2. MASKA ALGOWA DO TWARZY Z ACEROLĄ I WITAMINĄ Tso Moriri

 
 
A teraz kogo ja taguję:
 

Dodatkowo dopisuję:
http://mama-laurki-testuje.bloog.pl/  Nikollet85




 
Mam nadzieję, że dziewczyny dołączycie do akcji.
 
Kto jeszcze chętny, niech napisze w komentarzach, a dopiszę do listy. :)

11 komentarzy:

  1. U mnie też zostałaś zaproszona do tego tagu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chciałam cię otaować, ale byłaś pierwsza :)

      Usuń
  2. Ale to ładnie:) Pasuje Ci do koloru bloga ten banerek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ładnie go dobrałaś :)

      Usuń
    2. Miraga, mogłabyś podmienić zasady na te z mojego posta? Dziewczyny kopiują bez linku do mnie. Dzięki:)

      Usuń
    3. Są takie jak skopiwałam na początku z Twojego posta, dodałam teraz link do Ciebie.

      Usuń
  3. Dołączam się do akcji, ale dopiero wieczorem, jak mój mały Trolik pójdzie już spać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na razie dorobiłam się jednej maseczki, ale używam regularnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, dziękuję za otagowanie i postaram się coś wykombinować! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.