poniedziałek, 29 października 2012

Styling Guma HEGRON BV - recenzja.

Dziś recenzja kosmetyku do stylizacji włosów. Jest nim Styling Guma marki HEGRON BV. Produkt ten otrzmałam od polskiego importera tych kosmetyków - od firmy TENEX.
 
Styling Guma
Guma do kreatywnej stylizacji włosów
 



 
Na opakowaniu czytamy:
 
Sprężysta konsystencja gumy do stylizacji, do modelowania i remodelowania twojej fryzury. Pozwala wystylizować uczesanie jakie tylko chcesz i kiedy tylko chcesz, zmieniając je w ciągu dnia. Wystarczy palcami ułożyć nową supernowoczesną fryzurę, podkreśli pojedyncze kosmyki, zaakcentuje pazurki. Guma przygotowana jest według specjalnej profesjonalnej formuły i jakości, dodaje włosom objętości, efekt jest długotrwały a fryzura elastyczna. Niewielką ilość preparatu rozetrzyj na dłoniach i palcami kształtuj i modeluj pożądaną fryzurę. Odpowiednia do układania mokrych i suchych włosów. Guma najlepiej sprawdza się na włosach krótkich lub średniej długości.
 

Cena: około 7,00zł
Pojemność: 100ml
Producent: HEGRON BV Holland
Importer: Tenex Sp. z o.o.
 
 
Skład:
 
 
 
Moja opinia:
 
Gumy do stylizacji używał mój mąż. Nakłada ją jedynie do swojej krótkiej grzywki.
 
 
Konsystencja jak przy standardowej gumie do stylizacji. Dobrze się przy jej pomocy układa włosy. Nie klei włosów. Nadaje włosom lekki połysk. Jedynie nie polecam pod czapkę, bo wtedy po wyschnięciu trochę się kruszy. Ogólnie mąż jest z niej zadowolony i nie narzeka. Używa jej codziennie i nie zanotował jakiś negatywnych skutków. Poza tym guma ma bardzo ładny, słodki zapach.
 
Więcej informacji o firmie Tenex znajdziecie TUTAJ.
 
 
 
 
A co Wy używacie od Tenex? Widziałam, że na Waszych blogach sporo testowania ich produktów.

9 komentarzy:

  1. ale rozpędziłaś się dzisiaj z tymi recenzjami dzisiaj :) Kiedy Ty na to czas znajdujesz? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam chwilę czasu, to napisałam recenzje na "zapas" :)
      Zresztą u Ciebie też codziennie post.

      Usuń
  2. Nie umiem stylizować włosów, więc nie uzywam takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam takich produktów i mój chłopak też nie używa czegoś takiego

    OdpowiedzUsuń
  4. nie bawię siew takie stylizowanie włosów ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy gumy nie używałam ale może by się przydała żeby czasami opanować nieład :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno temu używałam Z Hegronu odżywki do włosów - sprawdzała się świetnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.