poniedziałek, 15 października 2012

ANTYBUTELKA firmy PAMA - recenzja.

Jakiś czas temu otrzymałam od firmy PAMA ich najważniejszy jak dotąd produkt.
Jest to:
 

ANTYBUTELKA,
którą postaram się teraz Wam zrecenzować.

 

 
 
Informacja od producenta:



Antybutelka to zwijana butelka wielokrotnego użytku!
Jest funkcjonalna, przyjazna środowisku i designerska. To doskonała alternatywa dla zaśmiecających świat, plastikowych butelek i nieporęcznych bidonów. Antybutelkę można zwinąć, zawiesić, podpisać i wielokrotnie używać.


 
 

Cena: 29,00zł
Pojemność: 480ml
Producent: Pama Antybutelka
 
 
 
 

Moja opinia:
 
Zacznijmy od tego, że jest bardzo ciekawa stylizacyjnie. Ładny kolor i design. Kojarzy się z czymś nowoczesnym.



Końcówka do picia taka, jak w każdym bidonie, więc komfort picia podobny. Oczywiście również moja mała córeczka ją też testowała. Od razu jej się spodobała i też chciała wypróbować. Jednak, gdy płynu w butelce było mało, nie bardzo jej to wychodziło. Nie rozumiała jeszcze, że trzeba podnieść do góry również dolną część butelki. No, ale dla dorosłego to już żaden problem. Pije się wtedy z niej, jak z jakiegoś bukłaka.
Specjalna zaczepka pozwala ją przypiąć równie do torby lub plecaka. Nie musimy się już bać, że nam wypadnie, czy ją zgubimy.

Największy plus, to jej rozmiar,  gdy nie jest używana. Wtedy, gdy ją zwiniemy zmieści się wszędzie, nawet do kieszeni. Również w domu zabiera nie wiele miejsca, co przy moim małym mieszkaniu jest bardzo istotne. Zwykły okrągły bidon potrzebuje więcej miejsca na półce.
 

Myślę, że to ciekawa alternatywa dla zwykłego bidonu, czy małych butelek z wodą. Ja lubię wycieczki w góry i tam właśnie najbardziej by mi się przydała antybutelka, napełniona oczywiście wodą mineralną.


 
Więcej informacji o tym produkcie znajdziecie TUTAJ.



 
 
Są również na FB TUTAJ.
 
 
A Wy w czym zabieracie ze sobą wodę na podróż?
A może pijecie całkiem coś innego?

11 komentarzy:

  1. fajny gadżet i już nie zaśmiecamy środowiska odpadami

    OdpowiedzUsuń
  2. a u mnie chyba by się i tak nie sprawdziła, ale to przypięcie całkiem fajne rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  3. ale to pomysłowe:)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. sposób zwijania butelki, mnie zachwycił :-0 Na wycieczkę jak znalazł :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda po prostu czadowo! no i jest bardzo oryginalna, generalnie całość na plus :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to wygląda! Chociaż dla mnie również zwykłe plastikowe butelki są wielokrotnego użytku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna rzecz, tylko ta cena, ja korzystam z plastikowych butelek kilkukrotnie, choć trochę ograniczam zaśmiecanie świata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje. Fajny gadżet. I cena też nie jest bardzo wygórowana.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.