wtorek, 2 października 2012

SZAMPANKI, LEONKI, CYNAMONKI I KOKOSKI - opinia o ciastkach "Piast".

Dziś ocenię walory smakowe pozostałych ciastek i ciasteczek pochodzących od firmy PIAST.


Na początek będą to SZAMPANKI. Są to biszkopty polane masą czekoladopodobną.
Dla tych co lubią tradycyjne biszkopty polecam Szampanki tradycyjne 105g
 Biszkopty twarde, a masa czekoladowa rozpuszcza się w ustach.
Ciekawy pomysł to Szampanki o smaku kawowym 105g. Czuć w nich delikatną nutę kawy, coś dla kawoszy i nie tylko. Niestety sprawdziłam skład, nie zawiera kawy, a jedynie aromat identyczny z naturalnym. Jednak ich smak osobiście najbardziej przypadł mi do gustu.



Herbatniczki cynamonowe 75g zmieszczą się do każdej torebki. Wyraźny smak cynamonu kojarzy mi się z domowymi wypiekami. Gdy popatrzymy na skład, spotkamy tam nie tylko cynamon, ale również goździki i imbir. Lubię takie korzenne smaki.

Skład:

mąka pszenna, cukier, tłuszcz roślinny, jaja, cukier inwertowany, cynamon (1,8%), mleko w proszku lub serwatka, syrop skrobiowy, substancje spulchniające: wodorowęglan amonu i wodorowęglan sodu, sól, goździki, imbir, barwnik: beta-karoten.

Pozostałe ciastka:Zakręcone zeberki, Leonki o smaku bananowym, Ciastka kokosowe to gratka dla naszych pociech.
Ciastka kokosowe 145g mają delikatny, jak dla mnie maślany smak. Kokos jest wyczuwalny bardzo delikatnie, co akurat dla mnie jest plusem, bo za nim nie przepadam. Wzięliśmy je ostatnio na ogród i bardzo szybko zniknęły w rączkach i buziach dzieci.


Leonki o smaku bananowym 90g to taka odmiana biszkoptów, tylko bardziej miękkich i dodatkowo o smaku bananowym. Dzieci często lubią bananowy smak. w każdym razie moja córcia lubi banany.
Zakręcone zeberki 140g to ciastka o bardzo ciekawym wyglądzie, w brązowe paseczki. Chrupiące i mocno słodkie.
Ogólnie ciastka Piast przypadły nam do gustu smakowo i cenowo. Choć u nas nikt nie jest wielkim łasuchem i nie często kupujemy takie produkty.
Więcej informacji o firmie PIAST znajdziecie TUTAJ.
Produkty PIAST otrzymałam za pośrednictwem portalu URODA I ZDROWIE.

 
A jak u Was kupujecie słodycze, czy raczycie się tylko domowymi wypiekami?

6 komentarzy:

  1. nie nie nie! nawet nie będę na to patrzeć ;) dobrze, że wczoraj paczuszkę wafelków wzięłam do pracy, bo byłoby mi teraz bardzo ciężko ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jakie cudowne. Aż mi ślinka pociekła. A zaraz będę kolejną kawę pić i nic do niej nie mam :)

    Zapraszam na swojego bloga i urodzinowe Candy

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam słodkości te ze sklepu i te upieczone w domu :)w każdym wydaniu:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciastka z czekoladą do gorącej kawy:) pycha.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam szampanki ale narobiłaś mi smaku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.