poniedziałek, 8 października 2012

INNOWACYJNY, ANTYBAKTERYJNY TONIK OCHRONNY NA BAZIE SREBRA(Ag123) INVEX REMEDIES- recenzja.

Kolejnym produktem od firmy INVEX REMEDIES jest:


INNOWACYJNY, ANTYBAKTERYJNY TONIK OCHRONNY NA BAZIE SREBRA(SILVER TOUCH Ag123)

 


 
 
Informacja od producenta:


Antybakteryjny tonik Ag 123 z linii SILVER TOUCH doskonale oczyszcza i chroni skórę, przywracając jej naturalny zdrowy wygląd. Innowacyjność i równocześnie skuteczność tego dermokosmetyku polega na zastosowaniu srebra jonowego. Dzięki czemu tonik doskonale oczyszcza skórę, wspomaga leczenie chorób grzybiczych, bakteryjnych zmian skórnych, chorób łojotokowych. Rewelacyjnie łagodzi i redukuje podrażnienia, przyspiesza ich gojenie. Szczególnie zalecany dla cery trądzikowej.
Nie zawiera alkoholu.

Nie zawiera parabenów.
Cena: 35,00zł
Pojemność: 100ml
Producent: JIW INVEX Sp. z o.o.
Marka: INVEX REMEDIES
 
Skuteczność potwierdzona testami in vivo.
 
 
Aktywne składniki:

Ag123


Przeznaczenie:
 
Szczególnie zalecany dla cery trądzikowej.
 
 
Sposób użycia:

Nanieść na oczyszczoną skórę, pozostawić do wyschnięcia.


 
Skład:

Aqua, PVP, Allantoin, Silver Acetate.
 
 

Moja ocena:

Nie stosuję toników, bo uważam, że przy mojej cerze nie ma raczej takiej potrzeby. Jednak ten przetestowałam na sobie i poleciłam go również do stosowania mojemu mężowi. Najbardziej się bałam, że zanadto wysuszy moją skórę. Jednak nie zawiera alkoholu, więc nie powinno być takiej obawy. Stosowałam go przy pojawieniu się pojedynczych wyprysków na twarzy. Zdarza się to bardzo rzadko, ale w tych pojedynczych przypadkach mam wrażenie, że tonik przyspieszał gojenie i działał na pewno antybakteryjnie. Myślę, że to dobry produkt dla osób mających cerę trądzikową i skłonną do wyprysków.

Więcej informacji o produktach INVEX REMEDIES znajdziecie na stronie internetowej TUTAJ.

 

Są również na FB TUTAJ.


 
A co Wy myślicie o tonikach? Są Wam niezbędne?

8 komentarzy:

  1. heheh, a jeszcze jakbyś mi przybliżyła o co chodzi z tym miesiącem maseczek, bo nie bardzo wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi na wyprysi ostatnio pomaga maseczka punktowo nalozona z glinka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie kuszą te kosmetyki ze złotem i srebrem. Już tyle się o nich naczytałam...

    OdpowiedzUsuń
  4. No widzę że też stosujesz go podobnie jak ja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja osobiście uważam, że toniki to bardzo istotne kosmetyki w codziennej pielęgnacji.
    ja używam zawsze przed nałożeniem makijażu -żeby odtłuścić twarz. poza tym wieczorem dobrze robi, kiedy przetrzemy wilgotnym wacikiem buzię po demakijażu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Toniki fajnie odświeżają twarz, lubię matujące.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam problemów z trądzikiem:) ale warto wiedzieć

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.