czwartek, 25 października 2012

Ogłaszam Konkurs "Wybierz sobie suplement diety Avetpharma".

Kolejny konkurs na moim blogu:
 
Konkurs "Wybierz sobie suplement Avetpharma"
 





Tym razem organizuję go na zlecenie serwisu Bangla.pl
 
 
 
Zaś nagrody będą pochodzić od firmy Avetpharma.
 
 
 
          

Zasady konkursu:
 
1. Musisz zostać obserwatorem mojego bloga http://miraga80.blogspot.com
2. Musisz prowadzić swojego bloga.
3. Musisz wybrać jaka nagroda Cię interesuje.
4. Musisz odpowiedzieć na PYTANIE:
"Dlaczego chcesz mieć ten suplement diety?"
 
Odpowiedzi autorskie umieszczajcie w komentarzu pod tym postem w formie:
 
Obserwuję jako...
Adres bloga...
Wybieram suplement...
Odpowiedź. ...
E-mail: ...
 
5. Zwycięzca jest zobowiązany do umieszczenia na swoim blogu recenzji po zakończeniu kuracji oraz wstawieniu opinii w serwisie bangla.pl wraz ze zdjęciem. 
6. Możecie też dodać baner konkursowy na swoim blogu, choć nie jest to warunek konieczny. Po prostu będzie mi miło.
 
 
A oto nagrody w konkursie:W sumie jest ich 16 i wszystkie są sponsorowane przez firmę Avetpharma:
1. MegaKrzem 60 tabletek  po 1 opakowaniu  - dla 6 osób
 




2. BratekPlus 50 tabletek po 2 opakowania   - dla 6 osób
 

3. CelluOff  30 tabletek po 3 opakowania  - dla 4 osób.
 



 
Można zgłosić się w osobnych komentarzach do wszystkich suplementów, ale jedna osoba może wygrać tylko jedną nagrodę.
Wyniki konkursu ogłoszę na swoim blogu do 12.11.2012 r. w osobnej notce.
 
 
Regulamin konkursu:
 
1. Organizatorem Konkursu "Wybierz sobie suplement Avetpharma" jest blog http://miraga80.blogspot.com.
2. Konkurs organizowany jest na zlecenie serwisu
www.bangla.pl
3. Sponsorem nagród jest firma Avetpharma.
4. Konkurs trwa od 25.10.2012 do 11.11.2012 do godz. 15.00.
5. Konkurs polega na:
a) udzieleniu odpowiedzi na PYTANIE konkursowe: "Dlaczego chcesz mieć ten suplement diety?" w komentarzu pod postem konkursowym,
b) zostaniu obserwatorem bloga
http://miraga80.blogspot.com.
6. Uczestnikami mogą być jedynie posiadacze bloga.
7. W konkursie jest do wygrania 16 nagród:
a) MegaKrzem 60 tabletek po 1 opakowaniu- dla 6 osób
b) BratekPlus 50 tabletek  po 2 opakowania - dla 6 osób
c) CelluOff  30 tabletek po 3 opakowania - dla 4 osób.

8. Zwycięzcy zostaną wybrani przeze mnie.
9. Zwycięzca zobowiązuje się rozpocząć testowania suplementu diety zaraz po jego otrzymaniu. 
10. Zwycięzca zobowiązuje się po zakończeniu kuracji umieścić na swoim blogu recenzję testowanego produktu wraz ze zdjęciami. Oprócz tego zobowiązuje się również do umieszczenia opinii o produkcie w serwisie
www.bangla.pl (pełna recenzja powinna mieć co najmniej 500 znaków) i dodaniu tam minimum jednego zdjęcia produktu. Wpisy na blogu i w serwisie www.bangla.pl muszą mieć różną treść (nie może to być kopia tego samego tekstu). Graniczna data pojawienia się obu opinii to 20.01.2013. Jedynie w przypadku CelluOff dopuszcza się możliwość zamieszczenia opinii po zakończeniu trzymiesięcznej kuracji, rozpoczętej jednak nie później niż w dniu otrzymania przesyłki.
11. Osoby, które wygrają przekazują swoje dane za moim pośrednictwem:
imię, nazwisko, adres, nr tel kontaktowego serwisowi bangla.pl oraz firmie
Avetpharma w celu realizacji wysyłki.
12. Osoby, które zostaną wytypowane zgadzają się na przekazanie swoich danych oraz linka do bloga w celu nadzoru nad testami.
13. Jeśli dana osoba zgłosi się do testów tego samego produktu na kilku różnych blogach otrzymuje tylko 1 zestaw testowy.
14. Jeśli dana osoba nie wywiąże się z testu /nie napisze opinii, nie zrobi zdjęcia, nie sporządzi notatki na blogu/ zostanie obciążona rachunkiem w wysokości równowartości produktu.
15. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na moim blogu do 12.11.2012. Jednakże zastrzegam sobie prawo do ewentualnej zmiany terminu ogłoszenia wyników.
16. Do zwycięzców wyślę e-mail z informacją o wygranej i prośbą o podanie adresu do wysyłki. Preferowana odpowiedź w tym samym dniu.
17. Nagrody do zwycięzców zostaną wysłane przez firmę Aventpharma na ich koszt na terenie RP.
18. W przypadku wybrania suplementu diety CelluOff należy wysłać również uzupełnione oświadczenie o poniższej treści na mój e-mail:
miraga@interia.eu:
 
"1.   Skończone 20 lat ? ...
2.    Brak ciąży i karmienia piersią ? ...
3.    Brak uczulenia na składniki preparatu CelluOff ? ...
4.    Brak chorób tarczycy w przeszłości i obecnie ? ...
5.    Brak przyjmowania leków przeciwzakrzepowych ? ...
podpis: imię i nazwisko"
 
Oświadczenie powinno być wysłane w załączniku do wiadomości w formacie .doc
Jeżeli któraś z odpowiedzi brzmi NIE, to taka osoba nie otrzyma tego produktu.
19. Wszelkie reklamacje można zgłaszać na mój e-mail: miraga@interia.eu podczas trwania konkursu.
20. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
21. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia konkursu i obowiązuje do czasu jego zakończenia.

 
 
Regulamin może długi, ale myślę, że nie jest to konkurs trudny. No i aż 16 nagród. Jeśli są jakieś pytania i niejasności, to na wszystkie chętnie odpowiem.
 
ZAPRASZAM WSZYSTKICH BLOGUJĄCYCH
DO UDZIAŁU.

 
Konkurs promuje strona: http://konkursywsieci.blogspot.com

51 komentarzy:

  1. no to ja tym razem odpadam. Mam własne suplementy, a obecnie nie wszystkie wolno mi niestety przyjmować :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie przyciągają mnie te suplementy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Sandra ja
    Adres bloga: http://sanderka0222.blogspot.com/
    Wybieram suplement: BratekPlus
    Odpowiedź: Mam problemy z cerą, nic mi praktycznie nie pomaga, żadne peelingi, kremy, maść, a nawet herbata z bratka (nie widze jak na razie rezultatów). Chciałabym wypróbować teraz takie tabletki.
    E-mail:grudzien0@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja chętnie!

    Obserwuję jako: Ustrzel Okazje
    Adres bloga: http://ustrzel-okazje.blogspot.com/
    Wybieram suplement: MegaKrzem
    Odpowiedź: Chcę ten suplement, ponieważ mam bardzo łamliwe paznokcie i nigdy nie umiałam sobie z nimi poradzić, a każdy marzy, żeby mieć też pięknie i lśniące włosy! Nie jestem wyjątkiem ;)
    E-mail: olciakika1993@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, nie skorzystam z okazji. Nie mam przekonania ogólnie do suplementów... i z zasady nie łykam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny konkurs. Niestety żaden z suplementów nie dla mnie. Jednak dodałam banerek na mojego bloga, bo naprawdę fajne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :)
      Nie wiem czy wchodzisz na mojego bloga i czytasz odp. więc przy okazji Piaska zamieszczam tu coś co mnie kusi od wczoraj fajne kawałki ktoś dobrał całkiem podemnie :)
      https://www.youtube.com/watch?v=laUQy4DVxCA&feature=list_other&playnext=1&list=ALHTd1VmZQRNr5SFFGAqHbCQzY9Ii0lViJ

      Usuń
  8. Świetne rzeczy, jestem ciekawa działania każdej z nich
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam;*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też dam szanse innym, nie lubie się niepotrzebnie faszerwoać tabletakami, ale krzem miałam już okazje testować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako boczusiowa kosmetykomania
    Adres blogaboczusiowa-kosmetykomania.blogspot.com
    Wybieram suplementCelluoff
    Odpowiedź Dlaczego ja?? Co to jest celulit długo nie wiedziałam myślałam, że zadbanie o siebie wystarczy by ten problem mnie nie dotknął. Miałam i z resztą mam nadwagę ale pewnego razu udało mi się schudnąć 10 kg i co celulit się do mnie przykleił. Balsamy, pielęgnacja masarze nic nie dawały... dieta niskotłuszczowa, ćwiczenia nic... ciagle był... ziaja serum drenujace troche pomogło ale nadal jest nie znika :(... suplementów jeszcze nie próbowałam, a na suplementacje jestm otwarta bo i włosy po suplementach wybiękniały... więc dlaczego tak nie potraktować skórki pomarańczowej ....
    E-mail: boczusiowakosmetykomania@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako : _Lenka_
    Adres bloga : http://testujeiopisuje.blogspot.com/
    Wybieram suplement : Mega Krzem
    Odpowiedź : Wybieram suplemenet diety MEGA KRZEM , ponieważ miałam już okazję wypróbować kiedyś ten suplement w postaci próbnego blistra 10tabletek od firmy AvetPharma i jestem zadowolona z efektów jego stosowania. Aktualnie stosuję intensywną pielęgnację moich włosów, więc suplement Mega Krzem idealnie sprawdzi się w tej kuracji pielęgnacyjno - wzmacniającej. Swoje efekty po zastosowaniu suplementu oraz spostrzeżenia opiszę na moim blogu w postaci recenzji. Miałam już możliwość stosowania suplementu diety CelluOff , teraz chętnie przetestuję Mega Krzem.
    Zapraszam na moją recenzję suplementu CelluOff : http://testujeiopisuje.blogspot.com/2012/06/celluoff-kapsuki-zwalczajace-celluit.html
    E-mail: lenka0210@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Baner także umieściłam na moim blogu :)
    http://testujeiopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Obseruje: ktosnaciebiepatrzy
    Blog: http://ktosnaciebiepatrzy.blogspot.com/
    Suplement: MegaKrzem
    Odp: bardzo przydałby mi się ten suplement ponieważ mam bardzo słabe włosy :( wolno rosą, łamią się, zewnętrzna kuracja mi nie pomaga więc z chęcią spróbuję odbudować je od wewnątrz;)Od 2 lat mam wrażenie że są cały czas te same a cykam się obciąć je tak konkretnie, i myśle że moim paznokciom też przyda się wzmocnienie ;) więc bardzo proszę o ten suplement ;*
    e-mail: roza9321@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Ann
    Adres bloga: http://annowa.blogspot.com/
    Wybieram suplement: Celluof
    Odpowiedź: Wybieram ten sumplement, ponieważ mam duży problem z cellulitem, zwłaszcza przez branie tabletek anty. Przez ten fakt cellulit strasznie mi się powiększył, a nie jest to fajne w wieku 21 lat.
    E-mail: annowablog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako Paczajka
    Adres bloga: http://paczajka.blogspot.com/
    Wybieram suplement CelluOFF
    Odpowiedź. Czas już zacząć zadbać o swój wygląd i formę przed sezonem letnim 2013. Im wcześniej zacznę tym lepsze będą efekty :)
    E-mail: ja_to_ona19@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako : ThisJuss
    adres bloga : www.kupujzjusia.blogspot.com
    Wybieram suplement : Bratek Plus
    Odpowiedź : Dlaczego chcę Bratka? Ponieważ moja cera woła o pomstę do nieba!...a może do Matki Natury właśnie. Wszystko pozostałe zawiodło, więc może czas na użycie broni naturalnej w walce o idealną cerę. Czuję, że tym razem udałoby mi się wygrać tą wojnę :)
    Adres e-mail : justyna.kasprzak0@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako... lovely-paula
    Adres bloga... www.zareklamowane-przereklamowane.blogspot.com
    Wybieram suplement... MEGAKRZEM
    Odpowiedź. ... Aktualnie "cierpię" z powodu włosów. Od nadmiaru stresu wypadają mi przeokropnie :( Mam cienkie i słabe włosy, więc każdy z nich jest dla mnie na wagę złota. Z ogromną przyjemnością wypróbowałabym MegaKrzem, by poprawić ich kondycję :)
    E-mail: ... lovely-paula@wp.pl


    P.S. Dziękuję za wizytę i za zaproszenie do konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: nuneczka1991
    Adres bloga: http://nuneczkatestuje.blogspot.com/
    Wybieram suplement: CelluOFF
    Odpowiedź: Jestem szczupła ale mimo to zmagam się z cellulitem na udach. Stosuje różne kremy a także codziennie jeżdżę na rowerku, ale efekty są jak na razie słabe :( Możliwe, ze potrzebuję walczyć z nim od zewnątrz. Dlatego przydałby mi się sojusznik w postaci CelluOFF!
    E-mail: ankatycinska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Kamila Ziel
    Adres bloga: http://capelllibelli.blogspot.com/
    Wybieram suplement: Bratek Plus
    E-mail: kamilaa19@interia.pl

    Odpowiedź:
    Wybrałam ten suplement z trzech powodów. Po pierwsze i błahe, dlatego że uwielbiam patrzeć na te piękne małe kwiatki, zawsze kiedy kwitną w ogródku robi się pięknie kolorowo i od razu wszystko wygląda ładniej.
    Po drugie jak byłam mała ktoś mi powiedział, że jak będę jadła płatki tych kwiatów to będę miała piękną twarz i ładne włosy, a że chciałam być ładna to uwierzyłam i jadłam :/
    Młoda i naiwna.....Ach...
    A po trzecie, od niedawna zaczęłam moją walkę o poprawienie wyglądu mojej cery, chciałabym abym za jakiś czas nie musiała używać podkładu....aby moja cera byłą tak ładna i promienna że ten kosmetyk będzie zbędny i potrzebuję wewnętrznej pomocy więc ten suplement będzie idealny.

    OdpowiedzUsuń
  21. obserwuje jako Karolina G.
    yagoda_she@wp.pl
    http://giekana.blogspot.com/
    wybieram: Bartek Plus
    Mam w domu małego "pasożyta" - który pożera wszystkie minerały i witaminy jakie uda mi się dostarczyć. Do tego przyczynia się do nieprzespanych nocy. A to wszystko z kolei odbija się na mojej cerze. Oczywiście moim "pasożytem" jest mój synek. A, mam nadzieję, "wybawcą"-Bartek Plus :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako Boni
    Adres bloga http://boni-testuje.blogspot.com/
    Wybieram suplement CelluOff
    Odpowiedź chciałabym sprawdzić czy ten suplement diety potrafi poradzić sobie z tym okropnym potworem cellulitowym ;-)
    E-mail: aleksbone@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako...Gosia
    Adres bloga...www.gosia-makeup.blogspot.com
    Wybieram suplement...CelluOff
    Odpowiedź. ...bardzo chciałabym ten preparat poniewaz mam problemy z Cellulitem - no nic nowego nie napisałam wiem, tylko że mój poroblem jest bardzo złożony. Otóż w maju miałam operacje na struny głosowe wywołane przez stres i wtedy wykryto mi refluks na żołądku, który powoduje że raz tyję, za chwilę w jeden tydzień potrafie schudnąc 5 kg, za chwilę znów przytyje, jelita mi nie pracują praktycznie i potem znów robię się szczupła. W efekcie w ciągu 7 m-cy powstal mi cellulit który mnie bardzo denerwuje i czuję sie okropnie nie atrakcyjnam do tego jeszcze te okropne rozstepy na które też nie mam wpływu. Obecnie jestem w trakcie suplementacji która mój żołądek doprowadza do normy i przestrszegam diety poniewaz osoby ze schorzeniem REFLUKS ŻOÓĄDKOWY nie mogą jeśc: tłustego, smażonego, kawasnego, slodkiego, ostrego ogólnie praktycznie wegetarianizm mi grozi albo jedzenie gotowane na parze które wcale mi nie smakuje :) Miałam kiedys próbke CelluOff jednak to byl tylko blister no i nie mialam żadnego efektu tylko plusem było to że mi żołądek dobrze trawił i własnie dlatego chciałbym dostac Celluoff bo może moje problemy z pomarańczowa skórka by znikneły a ja czułabym sie odrobine piękniejsza :) Nie będe zgłaszać sie do suplementu na trądzik ani na wypadające włosy które mnie juz wykańczają, bo od problemów z zołądkiem się zaczeło i chce najpierw poradzic sobie z tymi problemami na które zbawienny wpływ ma własnie CelluOff i pozbyłabym sie niestrawnośći ( nie wiem czemu ale jakies mega składniki sa w Celluoff ze lepiej mi sie trawi ) a poźniej zastanowiłabym sie nad suplementacją niwelująca nadmierne wypadanie włosów które od stresu szpitalnego i choroby żoladkowej itd, mi bardzo dolega. przepraszam, że się tak bardzo rozpisałam ale naprawdę bardzo bym chciała przetestować ten suplement :) jestem szczera aż do bólu chyba :)w każdym, razie możesz uczynic mnie osoba zdrowszą i szczęsliwszą :* :*
    E-mail: ...makijazystka1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam na maila oświadczenie, mam nadzieje że dojdzie :) Pozdrawiam

      Usuń
  24. Hej, dziękuję za zaproszenie ;-)
    obserwuję jako kubekczekolady
    phideaux18@gmail.com
    http://naratunekwlosom.blogspot.com
    dodałam tez notkę w zakładce http://naratunekwlosom.blogspot.com/p/rozdania.html
    Odp. Najchętniej przetestowałabym suplement z bratkiem, ponieważ na jesień moja cera postanowiła mnie znienawidzić i mścić się na mnie za niewiadomo jakie krzywdy ... ;-) Tak, mówię o wypryskach i ogólnie szarej, zmęczonej cerze. Ciekawa jestem czy bratek sobie by z tym poradził..?

    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako theMonique
    Adres bloga http://themonique-girlsjustwant.blogspot.com/
    Wybieram suplement MegaKrzem
    Odpowiedź. Wybieram Mega Krzem, ponieważ ostatnio strasznie wypadają mi włosy i muszę coś z tym zrobić. Paznokcie w prawdzie też potrzebują ratunku, ale tu póki co ratuję się odżywkami Eveline i Wibo i mam nadzieję, że cokolwiek pomogą.
    E-mail: scar_lett@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Celluoff stosuję i dodatkowo na moim blogu konkursik z nim mam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako MonikaB
    Adres bloga http://wodcieniachfioletu.blogspot.com/
    Wybieram suplement Megakrzem
    Odpowiedź Chciałabym otrzymać ten suplement ponieważ już od jakiegoś czasu mam problem z wypadaniem włosów. Moje włosy są dość długie i gęste przez co trudniej je utrzymać w dobrej kondycji. Liczę na to, że te tabletki pomogą mi polepszyć wygląd włosów.
    E-mail: monek188@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: Vejjs.
    Adres bloga: http://vejjs.blogspot.com/
    Wybieram suplement: Megakrzem
    Odpowiedź: Chciałabym stać się posiadaczką tego suplementu, ponieważ od jakiegoś czasu intensywniej staram się dbać o moje włosy od zewnątrz, ale przydałoby się je również wspomóc od wewnątrz. Do tego od jakiegoś miesiąca strasznie zaczęły mi wypadać dlatego tym bardziej liczyłabym na pozytywne działanie tego suplementu ;-)

    E-mail: eiif@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako Cleo
    Adres bloga http://mamswojeracje.blogspot.com/
    Wybieram suplement MEGAKRZEM
    Odpowiedź. Dlaczego chcę mieć akurat ten suplement ? A dlaczego pragnę mieć zdrowe włosy i paznokcie ? Bo jestem kobietą. Jestem kobietą, a moje włosy wypadają garściami, moje paznokcie łamią się okropnie :( W takim stanie nie mam możliwości w pełni poczuć się kobietą. Chciałabym odżywić swoje włosy i paznokcie, by rosły piękne i zdrowe. Pragnę z dumą móc wyjść na ulicę i powiedzieć głośno "Jestem piękna, bo jestem kobietą !". Mając możliwość przetestowania tego suplementu mogłabym przekazać innym kobietą moją recenzję. Jeżeli byłaby zadowalająca, mogłabym przekonać je, by tak jak ja, sięgnęły po ten produkt. Mogłabym pokazać, że nie można się poddawać i można walczyć i piękno. Ponieważ zdrowe ciało, to piękne ciało.
    E-mail: mamswojeracje@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako...Alicja Anna (Gyaruru)
    Adres bloga...http://gyaru-usagi.blogspot.com/
    Wybieram suplement...Bratek Plus
    Odpowiedź. ...WYbieram taki suplement, ponieważ pomimo swojego już nie nastoletniego wieku (24 lata na karku) wciąż posiadam coś takiego jak trądzik i to młodzieńczy. Stosowałam już inne doustne suplementy diety, lecz na krótko mi pomagały. Byłabym ciekawa czy w ogóle warto by było stosować taki suplement diety jak ten Bratek Plus by nie wyrzucać po raz kolejny pieniędzy w błoto. Niezaleznie od efektów zrobiłabym recenzję i to tylko rzetelną...
    E-mail: ...jusali8808@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako Kate
    mail: KateP80@interia.pl
    blog: http://natalie-kate.blogspot.com/
    Wybieram suplement Bratek Plus
    Wybieram ten suplement ponieważ od pewnego czasu moja cera strasznie się przetłuszcza i ciągle coś mi wyskakuje na twarzy. Nigdy nie miałam problemów z cerą ale po porodzie wszystko się posypało łącznie z twarzą. Mam nadzieję, że ten suplement da radę to naprawić.

    ZAPRASZAM NA SWOJEGO BLOGA I SUPER NOWOROCZNE CANCY

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako MariAnah
    Adres bloga http://sprawdzaneipolecane.blogspot.com/
    Wybieram suplement BRATEK PLUS
    Odpowiedź: Po lecie na mojej twarzy pojawiają się nieproszeni goście. Chcę doprowadzić ją do równowagi a Bratek Plus mi w tym pomoże
    E-mail: marianah.sip@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: Rapapuri
    Adres bloga: rapapuri.blogspot.com
    Wybieram suplement: 1. MegaKrzem
    Odpowiedź:
    O! Coś na włosy widzę, więc i bardzo poproszę. Nie wiem, czy to przez porę roku, ale zauważyłam, że od pewnego czasu wypada mi coraz to więcej włosów! Może to kwestia osłabienia? Moje włosy są generalnie kłopotliwe i to już na pewno kwestia genów.
    A poza tym, nie chce wspominać nawet o moich paznokciach, które jeśli tylko podrosną ponad stan, zaczynają się rozdwajać :/ słowem - potrzebuję ratunku. Nigdy nie próbowałam suplementów diety, które mogłyby pomóc, może zatem powinnam?
    Fajnie, że jest szansa wypróbowania akurat tych. Poczytałam nieco i ten MegaKrzem zapowiada się obiecująco. Bardzo chętnie go przetestuję i oczywiście zarecenzuję na blogu - ja dopiero zaczynam swoją przygodę blogerską i testerską, więc będzie mi bardzo miło, jeśli będę mogła przetestować wybrany przeze mnie suplement :)
    Pozdrawiam cieplutko
    E-mail: rapapuri@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako: Justyna R.
    Adres bloga: http://smacznieidietetycznie.blox.pl/
    Wybieram suplement: MegaKrzem
    Odpowiedź: W tym roku schudłam ponad 20 kg. Pomimo tego, że odżywiałam się zdrowo i miałam zbilansowaną dietę stan mojej skóry i paznokci znacznie się pogorszył. Zaczęły mi też wypadać włosy. Starałam się dostarczać organizmowi wszystkich niezbędnych mikro- i makroelementów w sposób naturalny, jednak to nie wystarczyło. Chętnie sprawdzę czy kuracja MegaKrzemem poprawi stan moich włosów i paznokci.
    E-mail: tyskatyska88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako... PorcelainDesire
    Adres bloga... porcelain-desire.blogspot.com
    Wybieram suplement... CelluOf
    E-mail: ... s.darria@gmail.com

    odpowiedz... Nigdy nie sądziłam że dotknie mnie problem cellulitu, odkąd chodziłam do szkoły wszystko było w porządku, codzienna droga przebyta na uczelnie była dla mnie formą dziennych ćwiczeń, ale odkąd skończyłam szkolę i znalazłam się na bezrobociu pojawił się także problem cellulitu, przytyłam kilka kg, całymi dniami przesiaduję w domu i patrze w lustro ze smutkiem na moje zmieniające się ciało. Preparaty na cellulit są bardzo drogie, i dlatego nie stać mnie na taką kurację, dlatego uważam że może ten konkurs to szansa dla mnie, abym mogła pozbyć się uporczywej skórki pomarańczy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako... PorcelainDesire
    Adres bloga... porcelain-desire.blogspot.com
    Wybieram suplement... BratekPlus
    E-mail: ... s.darria@gmail.com

    odpowiedz... Od jakiegoś czasu moja cera naczynkowa zaczęła być problemowa, już dawniej się z nią borykałam, ale rok temu problem pojawił się ponownie. Znowu pojawiają się wypryski i sine plamy na twarzy oraz zaczerwienienia, Wiele osób mi już polecało Bratek ale jakoś się nie przemogłam, więc może to jest szansa aby go użyć i poprawić sobie cerę, która z dnia na dzień wygląda coraz gorzej. Teraz gdy idzie zima problem się nasila i chyba będę musiała nosić maskę aby nie straszyć innych osób :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako...ilapop
    Adres bloga...http://kreatywnymokiem.blogspot.com
    Wybieram suplement...Bratek Plus
    Odpowiedź. Od jakiegoś czasu mam łuszczycę. Nie łatwo z tym diabelstwem sobie poradzić, jest lepiej ale do normalnego stanu skóry brakuje dużo! Może z tym suplementem skóra się poprawi? Ciekawa jestem bardzo
    E-mail: ilonapop@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako: Little Lychee
    Adres bloga: littlelychee.blogspot.com
    Wybieram suplement: Mega Krzem
    Odpowiedź: Od jakiegoś czasu płytka paznokcia ma nieładne wgłębienia i dodatkowo zaczęły mi się rozdwajać. Niestety żadne odżywki nie pomagają dlatego chciałabym zadziałać od środka. To samo z włosami... od 4 lat zostawiam całe pęki na szczotce. Ostatnio ściągnęłam z niej pęczek włosów który równie dobrze mógłby posłużyć za pędzel do malowania. Koniecznie muszę czymś wzmocnić włosy, bo będę łysa :/
    E-mail: anemone@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako Donia
    Adres bloga: donia85.blogspot.com
    Wybieram suplement: BratekPlus
    Odpowiedź. Ciekawi mnie ten bratek:) stosowałam już suplementy na włosy, paznokcie, przemianę materii ale nigdy nic co jest przeznaczone przede wszystkim dla cery. Moja wymaga ujarzmienia dlatego mój wybór :)
    E-mail: dominika.kasowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako Mała rzecz a cieszy
    Adres bloga http://mala-rzecz-a-cieszy.blogspot.com/
    Wybieram suplement CelluOFF
    Odpowiedź Jestem ciekawa czy faktycznie działa ;) chętnie sprawdzę czy upora się z moim cellulitem również!
    E-mail: mala.rzecz.a.cieszy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako: Malinowa Chatka
    Adres bloga: http://malinowachatka.blogspot.com/
    Wybieram suplement Mega krzem
    Odpowiedź: Nadchodzi zima, a z nią obowiązkowa puchata czapka. Może i jest w niej ciepło i miło, jednak dla moich włosów to dramat. Nie oddychają, tracą połysk i zdrowy wygląd. Dlatego mam nadzieję, że Mega Krzem wzmocni je i przywróci im witalność. Podobna kuracja przyda się też i paznokciom.
    E-mail: malinowachatka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako...joanna
    Adres bloga... joannaandcosmetics.blogspot.com
    Wybieram suplement...bratekplus

    Odpowiedź. ...Chciałabym wypróbować działanie tych ciekawych i tajemniczych tabletek. Chcę aby pomogły mi w moich problemach z wypryskami , i mam nadzieję że będzie to dane spróbować;)

    E-mail: ...agrzesik94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako Karo lina
    Adres bloga http://koszmar-zwany-zyciem.blogspot.com/
    Wybieram suplement MegaKrzem
    Odpowiedź: Mam długie włosy, więc chciałabym, by były również zdrowe, mocne i pełne blasku. Chciałabym wypróbować ten suplement i sprawdzić efekty po jego stosowaniu.
    E-mail: karciolina45@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako Karo lina
    Adres bloga http://koszmar-zwany-zyciem.blogspot.com/
    Wybieram suplement BratekPlus
    Odpowiedź: Mam problematyczną cerę i stosuję różne preparaty, ale chciałabym sprawdzić również skuteczność czegoś, co działa od wewnątrz.
    E-mail: karciolina45@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako Cytryna :)
    Adres bloga cyrtynapielegnuje.blogspot.com
    Wybieram suplement MegaKrzem
    Odpowiedź: Wybrałam właśnie ten suplement, bo jest z tych trzech najbardziej nakierowany na włosy. Z moimi zawsze były problemy: słabe, cienkie, wypadające. Pomimo, że u innych kochałam oglądać długie lśniące włosy swoje nagminnie ścinałam. Pomóż mi wziąć się w garść i zamiast widzieć garść włosów na podłodze nosić je dumnie na głowie:D
    E-mail: cytryna.pielegnuje@wp.pl

    Pozdrawiam i czekam na wyniki, tzn czekaMY: ja i moje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące jedynie blogi będą usuwane, jaki i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.