niedziela, 7 października 2012

SCHABOWY w panierce od PRYMAT.

Dziś na obiad był u nas kotlet schabowy. Jednak, by to danie odrobinę urozmaicić użyłam KURCZAK PANIER do drobiu od firmy PRYMAT.
 
 


 Nie ma w tym daniu zbyt dużej filozofii. Tradycyjnie przygotowany schab namoczyłam w jajku, a następnie w panierce.
 
 
 
 
Należy pamiętać, by nie dodawać do jajka soli, bo panierka jest już solona.
 
 
 
Kotlet wyszedł w bardzo pięknym złotym kolorze. Panierka chrupiąca, dobrze przywarła do niego. Podałam je z ziemniakami oraz z  sałatką z pomidorami i cebulą. Nie przerażajcie się ilością śmietany w sałatce - mąż robił i tak lubi. :)
 
 
A jak smakował kotlet? Był bardzo aromatyczny, ziołowy. Najbardziej wyczuwalną przyprawą jest tu kurkuma. Więc jak ktoś lubi smaki z orientalną nutą to polecam.
 
 
 
Nastepnym razem wypróbuję panierkę chyba do skrzydełek z kurczaka.
 
Więcej produktów od firmy PRYMAT znajdziecie TUTAJ.
 
 
A co u Was dziś na obiad?
Tradycyjnie czy wykwintnie?

6 komentarzy:

  1. Ciekawa ta panierka Na pewno ją wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię wszelkie gotowe panierki, często mieszam je z płatkami kukurydzianymi dla lepszego efektu i smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam takie panierki z Winiar ale dla mnie trochę są przedobrzone w dodatkach smakowych i mocno słone :)
    obiadek tak ładnie wygląda, że znowu jestem głodna

    OdpowiedzUsuń
  4. Panierka wygląda znakomicie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. smakowicie wygląda ta panierka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.