piątek, 12 października 2012

Majonez Kętrzyński - opinia i i z czym go lubię.

Dziś recenzja spożywca. Od firmy MAJONEZ KĘTRZYŃSKI otrzymałam do przetestowania ich główny produkt:




Majonez Stołowy
 



Opis producenta:
 

Majonez stołowy kętrzyński produkowany jest na bazie oleju rzepakowego z uszlachetnionych odmian, żółtka w proszku, uzdatnionej wody i bukietu przypraw. Majonez posiada jednolitą gładką konsystencję o jasnokremowej barwie. Zapach charakterystyczny dla majonezu. Smak lekko kwaskowaty właściwy dla użytych przypraw. Majonez kętrzyński jest doskonałym dodatkiem do sałatek, jaj i wędlin, może stanowić również cenny zamiennik masła i margaryny w przygotowaniu kanapek. Produkt nie zawiera konserwantów i sztucznych dodatków


 
Cena: około 5,00zł
Waga: 280g
Producent: MAJONEZ KĘTRZYŃSKI

 

Skład:

olej rzepakowy 63%,w oda, musztarda, ocet spirytusowy, gorczyca sól, ekstrakt przypraw, żółtka jaj 6%, cukier, substancja zagęszczająca:guma guar, guma ksantanowa.
 
 
Moja opinia:

Majonez w smaku bardzo dobry. Lekko kwaskowaty, ale na szczęście nie jest zbyt octowy, jak bywają co niektóre majonezy. Ładna, bardzo biała konsystencja.
Idealnie sprawdził się do przygotowanej przeze mnie jarzynowej sałatki.
 
 
Dobrze też się spisał do jajek faszerowanych z łososiem (zmiksowane gotowane żółtko z wędzonym łososiem i majonezem).
 
 
No i oczywiście użyłam go również do sosu czosnkowego (majonez, jogurt, oregano, curry, koper) do moich kotletów ziemniaczanych - zdjęcie u góry.
 
 
Polecam również do kanapek z wędliną, zwłaszcza z pieczonego mięska.

Całą ofertę firmy możecie znaleźć TUTAJ.
 

 

A Wy lubicie majonezy? Macie jakieś swoje ulubione?
 

10 komentarzy:

  1. A tam na pierwszym zdjęciu, co to za placuszki-pychotki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kotlety ziemniaczane z sosem czosnkowym.

      Usuń
    2. Mogłabyś podać przepis na nie? Bardzo mnie ciekawią :)

      Usuń
    3. no postaram się niedługo wrzucić przepis na loga, bo dość często je robię, a podstawa to pozostałe ziemniaki gotowane, np. z wczorajszego obiadu :)

      Usuń
  2. hmmm ciekawi mnie smak tych jajeczek z łososiem

    OdpowiedzUsuń
  3. ale bym zjadła taka sałatke.. pychotka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze to tego nie widziałam u siebie, u mnie króluje Kielecki, kiedyś bardzo lubiłam Babuni, ale chyba mi się przejadł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miraga ma takie same talerzyki jak ja? :)

    Ja bardzo nie lubię octowych majonezów - wszystkie te light mam wrażenie, że bazują wyłącznie na nim.

    Fajnie wyglądają te jajeczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. sałatka jarzynowa :-) ale mnie smak naszedł :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. kętrzyński jest najlepszy :) dobry wpis, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.