czwartek, 25 października 2012

Tutti Frutti Peeling cukrowy do ciała Melon & Arbuz Farmona - recenzja.

Od jakiegoś czasu używam serii kosmetyków firmy FARMONA.
Dziś przedstawię wam kolejny z nich:
 
Tutti Frutti Peeling cukrowy do ciała Melon & Arbuz 





Informacje od producenta: 

Cukrowy peeling do ciała o wyjątkowych właściwościach pielęgnacyjnych i soczyście świeżym zapachu melona i arbuza.
Owocowa rozkosz, która zniewala zmysły i ciało!

Zawiera fitoendorfiny - cząsteczki szczęścia, które stymulują pozytywną energię, radość i chęć do działania.

Dzięki zawartości masła Karite i witaminy E głęboko nawilża, odżywia i ujędrnia skórę, sprawiając że staje się zachwycająco miękka i delikatna. Dodatkowo kryształki cukru usuwają martwy naskórek i idealnie wygładzają ciało, a owoce noni rosnące na bajecznych, przepełnionych słońcem wyspach Polinezji zwiększają wydzielanie endorfin, pozwalając cieszyć się wspaniałym nastrojem i pełnią szczęścia.


Cukrowy peeling myje, delikatnie natłuszcza i odżywia skórę, dzięki czemu nie jest konieczne używanie balsamu. 
 


Cena: 16,00zł
Waga: 300g
Producent: Laboratorium Kosmetyków Naturalnych FARMONA
 
 
 
Skład:
 

 
Moja opinia:
 
Peeling znajduje się w dużym plastikowym słoiczku. Po otwarciu go możemy zobaczyć masę o pięknym intensywnym zielonym kolorze.


Zapach podobny jak w pozostałych kosmetykach tej serii, czyli bardzo ładny - arbuzowy. Choć znacznie mniej intensywny i po zmyciu peelingu czuć go tylko jeszcze przez chwilę. Jak dla mnie peeling dobrze oczyszcza moją skórę i ładnie ją wygładza. Po zabiegu jest nawilżona, a na skórze pojawia się lekki tłusty film. Skóra nie wymaga użycia dodatkowo balsamu. Niestety, gdy weźmiemy pod uwagę skład peelingu, pierwsze co się rzuca w oczy to parafina. Wolałabym jednak, żeby to były jakieś olejki roślinne. Oczywiście znajdziemy w składzie również masło Karite, co mnie już bardzo cieszy. Produkt dość dużej pojemności, więc myślę, że cena nie jest zbyt wygórowana. Jednakże nie jestem jeszcze zbyt wielkim znawcą peelingów i jak znajdę coś lepszego, to na pewno Wam polecę.
 

Więcej informacji o firmie Farmona znajdziecie TUTAJ.
 
Są również na FB TUTAJ.

 
 
Produkt ten otrzymałam do testowania za pośrednictwem portalu Bangla.pl
 
 
 
A jakie Wy lubicie peelingi?

9 komentarzy:

  1. mmmm ale fajny! lubie peelingi a jak pięknie pachną to już więcej nic mi nie potrzeba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Tutti Frutti zwłaszcza za zapach jaki mają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten peeling, nawet zostały mi jakieś resztki w słoiczku. Obłędnie pachnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach musi być cudowny! Już sobie go wyobrażam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mialam brzoskwinia mango ale oddalam siostrze, zapach mi sie znudzil po zmeczeniu masla o tym samym aromacie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam, mniam, mniam - wiem, że to nie dojedzenia, ale apetycznie wygląda i musi cudownie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jak działa, bo wyglada ekstra :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.