piątek, 26 października 2012

APIS od Kosmeland.pl

Kolejna przesyłka od portalu Kosmeland.pl
 
Tym razem trafiły mi się kosmetyki firmy Apis Natural Cosmetics, a dokładnie z ich serii:

WYGŁADZAJĄCO-UJĘDRNIAJĄCEJ
SERIA Z MINERAŁAMI I CZARNYM BŁOTEM Z MORZA MARTWEGO DEAD SEA MUD SPA INSPIRATION.


 
Znam już kilka produktów firmy APIS i używam z przyjemnością. Dlatego ucieszyła mnie możliwość przetestowania tej serii antycelluitowej.
 
Więcej informacji o tej firmie znajdziecie na ich stronie internetowej TUTAJ oraz w mojej wcześniejszej notce TUTAJ.

 
 A to co dokładnie będę testować:

1.Termoaktywna maska do ciała z czarnym błotem z Morza Martwego- ANTYCELLULIT

2.Skoncentrowane serum z minerałami z Morza Martwego i czerwoną herbatą Pu-Erh - ANTYCELLULIT

3.Mineralny peeling do ciała z czarnym błotem z Morza Martwego i lawą wulkaniczną - ANTYCELLULIT



 

 
Moja opinia na temat tych produktów znajdzie się zarówno na moim blogu, jak i na portalu Kosmeland.pl, który znajdziecie TUTAJ.

Zapraszam do odwiedzania i komentowania.

 
Są też na FB TUTAJ.



A i jeszcze jedno. Coś dla konkursowiczów:

Konkurs: „Wellness&Beauty – domowe SPA dla mamyTUTAJ.





Znacie już markę APIS?
A kto z Was odwiedza już Kosmeland.pl?

7 komentarzy:

  1. ja do nich pisałam już dawno i nic nie odpisują.

    Ale będziesz miała jędrne ciałko :) pozazdroscic

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiadają się bardzo ciekawie ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ;D Maska mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę walka z cellulitem pełną parą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozazdrościć takich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam okazji mieć do czynienia z błotem w kosmetykach :-/

    OdpowiedzUsuń
  7. my tez testujemy od kosmelandu. dzis juz pierwszy raz zaaplikowałam sobie peeling i serum. z maska czekam az bede miala foilię spozywczą:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.