środa, 10 października 2012

CREME VOEDING - Odżywka do włosów HEGRON BV - recenzja.

Dzisiaj recenzja produktu do włosów firmy HEGRON BV Holland. Ich importerem w Polsce jest firma TENEX.
Będzie to:
 
CREME VOEDING - Odżywka do włosów bez spłukiwania
 



 
Czytany na opakowaniu:
 
Balsam przywracający włosom naturalną miękkość po umyciu. Dzięki specjalnej formule odbudowuje strukturę włosów oraz nadaje elastyczność i blask. Działa antyelektrostatycznie, zapobiega łamaniu i kruszeniu się włosów.
 

Cena: około 7,00zł
Pojemność: 500ml
Producent: HEGRON BV Holland
Importer: Tenex Sp. z o.o.
 

Sposób użycia:
 
Nanieść niewielką ilość równomiernie na umyte włosy i wmasować. Nie spłukiwać.
 

Przeznaczenie:
 
Zalecany do każdego rodzaju włosów, a szczególnie do włosów farbowanych.
 
 
Skład:
 
 
 

Moja opinia:
 
Odżywka zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie. I jakże się cieszę, że jest w butelce o tak dużej pojemności 500ml. Zapach przyjemny, konsystencja biała, gęsta. I pomimo tego w ogóle nie obciąża włosów. Po wysuszeniu stały się ona bardzo miękkie i lekkie. Bardzo dobrze się rozczesują i ładnie błyszczą, i na pewno nie elektryzują się. Świetne rozwiązanie dla moich niesfornych, plączących się włosów. Myślę, że jest to jedna z lepszych odżywek jakie stosowałam bez konieczności spłukiwania. Bardzo wydajny, tani produkt.
 
 
Więcej produktów oferowanych przez firmę TENEX znajdziecie TUTAJ.
 
 
 
 
Znacie ten kosmetyk? Też jesteście z niego zadowolone?

7 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie używałam. Zawsze boję się kupić odżywkę bez spłukiwania, bo wydaje mi się, że będzie obciążać włosy. Widocznie nie wszystkie takie są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O to coś dla mnie! wolę odżywki bez spłukiwania a jak nie obciąża włosów to na pewno jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio zastanawiałam się nad nią, ale jednak zrezygnowałam, może następnym razem się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. czyli że się włosy nie elektryzują ?? na zimę w sam raz zwłaszcza jak się czapkę nosi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda interesująco.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam na jej temat dużo dobrych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy nie widziałam nigdzie tej firmy, a odżywka wygląda zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.