niedziela, 21 października 2012

Maseczka do twarzy z borowiną i masłem Shea SCANDIA COSMETICS - recenzja.

Kolejny tydzień Akcji PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek (zainicjonowany przez Malinę) za nami.
Dlatego znowu przygotowałam recenzje maseczki. Tym razem będzie to produkt firmy SCANDIA COSMETICS - otrzymany za pośrednictwem firmy MedicSpa i Mój Własny Krem.
 
Jest to:
 

Maseczka do twarzy z borowiną i masłem Shea
 
 



Na opakowaniu czytamy:
 
Maseczka przygotowana na bazie naturalnych olejów roślinnych (olej jojoba, macadamia, masło Shea) z dodatkiem borowiny doskonale oczyszcza, regeneruje i stymuluje skórę. Zawarte w olejach witaminy A, E i F łatwo przenikają do skóry poprawiając jej kondycje. Masło Shea, zwane też Karite łagodzi podrażnienia, koi i zmiękcza skórę, stymuluje aktywność komórek w walce ze starzeniem się i odnawianiem naskórka. Dodatek Karite zdecydowanie uodparnia skórę na podrażnieia i przeciwdziała alergiom, jest wskazane przy suchej skórze, egzemach i drobnych urazach. Niweluje przebarwienia.
Nasza maseczka zawiera również glinkę czerwoną, która szczególnie dobrze działa na skórę wrażliwą, łagodzi podrażnienia i zapobiega rozszerzaniu się naczynek krwionośnych.
Po zastosowaniu maseczki skóra staje się świeża, gładka i aksamintna.

Cena: 16,99zł
Pojemność: 70ml
Producent: Scandia Cosmetics SA
 
 
0% parabenów, SLES, silikonów, ftalanów, olejów mineralnych i pochodnych ropy naftowej, substancji z upraw modyfikowanych genetycznie.
Bez dodatku kompozycji zapachowej.
 
 
Sposób użycia:
 
Na umytą i osuszoną skórę twarzy nanieść maseczkę, omijając okolice oczu. Pozostawić na 10 minut, po czym spłukać letnią wodą. Stosować 1-2 razy w tygodniu.


 
Skład:
 
 
 
 
Moja opinia:
 
Maseczka znajduje się w prostym, naturalnym pudełku, z którego wyciągamy tubę zabezpieczoną przed wyschnięciem.
Maseczka bezzapachowa. Konsystencja bardzo dobrze, się rozprowadza po twarzy. Zostawiam ją na 10 minut na twarzy.
 
 
Pod koniec tego okresu czuję lekkie napięcie na skórze spowodowane schnięciem się maseczki. Przed zmyciem warto przygotować sobie ręcznik papierowy i waciki. Zmycie trochę zajmuje czasu i nie zawsze udaje się zrobić to dokładnie, a szkoda brudzić nasz ręcznik do twarzy. Cera po tej maseczce od razu staje się gładsza, a pory są wyraźnie zwężone. Jedyny szkopuł, że jednak napina lekko moją cerę i konieczne jest użycie po pewnym czasie kremu. Ale ja akurat maseczki stosuję wieczorem, więc i tak zawsze stosuję po tym zabiegu krem na noc. Jednakże efektem jestem zachwycona. Cera idealnie gładka, miękka.
Jak ja lubię maseczki :)



Więcej informacji o produktach SCANDIA COSMETICS znajdziecie TUTAJ.

 
 
Podsumowanie trzeciego tygodnia maseczek:
 



 
 

poniedziałek - Nawilżająca Maseczka do twarzy z Minerałami z Morza Martwego APIS Natural Cosmetics (niedługo recenzja)
 
środa - Maseczka RIVAL de Loop rozświetlająca (Klarende Maske) Rossmann (recenzja TUTAJ)
 
sobota - Maseczka do twarzy z borowiną i masłem Shea Scandia Cosmetics


 
A jak Wam idzie maseczkowa Akcja? Włączyliście się już do zabawy?

10 komentarzy:

  1. Kurde, chciałam wziąć 3udział w3 tym przedsięwzięciu, ale po pierwsze mój dom pozbawiony jest jakiejkolwiek maseczki, a po drugie nie mam czasu nad ponadplanowe postu...
    Dziecko mi ostatnio choruje (komplikacje poszczepienne)także przepraszam, że nie odpowiedziałam na taga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a te trójki to mi mała powciskał, NAWET NIE ZAUWAŻYŁAM KIEDY...

      Usuń
    2. Hehe... Znam to. Moja córcia tż lubi sobie poklikać na klawiaturze.

      Mam nadzieję, że Twoja córeczka szybko wróci do zdrowia.
      A na Tagi rzeczywiście trzeba mieć czas.

      Usuń
  2. Bardzo ciekawa maska i podoba mi się opakowanie:) świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna musi byc ta maseczka, chciałabym ją wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, podobnie jak Kinga B., że nie wzięłam udziału w "Maseczkowni", raz nałożyłam przy Julce maseczkę z glinką czerwoną i mała się wystraszyła, nie chciała do mnie przyjść, nie było wyjścia, trzeba było maseczkę szybko zmywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie córcia przy tego typu maseczkach, to otwierała mocno buźkę ze ździwienia. Na szczęście nie wystraszyła się.

      Usuń
  5. Great website. Lots of helpful info here. I'm sending it to a few friends ans additionally sharing in delicious. And certainly, thanks in your sweat!

    Look into my website; gto120dlaocm402mfos02.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Still, should adulateur in addition central heater are experiencing the underside,
    they're going rapidly consider canopied when drippings within the your meals, being pick up more complicated. Particular element will be proportions. Further circle gains it has a total capacity in 2 which allows you to cook up up to a 04 sale egypr. The process among the those regular grandmother testimonies someplace new parents normally would just about cut many filtered egyptian not to mention try sinking all the organic and natural in a very very pan pointing to cooked beeswax manufactured in the kitchen. I never puzzled the idea sculpture, and in fact create variations of breads.

    Also visit my webpage :: Hassie Hartsook

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.