środa, 24 października 2012

Tutti Frutti Kremowy żel do mycia ciała Melon & Arbuz Farmona - recenzja.

Ostatnio pod prysznicem używałam produktu FARMONA z serii Tutti Frutti, a dokładnie:
 
Kremowy żel do mycia ciała Melon & Arbuz 




Producent pisze o nim:

 
Kremowy żel pod prysznic o wyjątkowo delikatnej konsystencji i soczystym zapachu świeżych melonów i arbuzów. Oszałamiająca radość życia! Tak pachnie szczęście! Żel pod prysznic Tutti Frutti zawiera fitoendorfiny- cząsteczki szczęścia, które wprowadzają w doskonały nastrój, stymulują pozytywną energię, radość i chęć do działania. Owoce noni rosnące na bajecznych, przepełnionych słońcem wyspach Polinezji zwiększają wydzielanie endorfin, pozwalają cieszyć się wspaniałym nastrojem i pełnią szczęścia. Orzeźwiający, radośnie świeży żel myje i pielęgnuje ciało, a imbir i witaminy zostawiają skórę jedwabiście gładką i aksamitną w dotyku.
 

Cena: 11,00zł
Pojemność: 300 ml
Producent: Laboratorium Kosmetyków Naturalnych FARMONA
 
 
 
Sposób użycia:
 
Nanieść na mokrą skórę, spienić, spłukać.
 
 
Skład:
 

Moja opinia:
 
Konsystencja żelu lekka i zabarwiona na kolor jasnej zieleni. Bardzo dobrze się rozprowadza po ciele i tworzy odpowiednią pianę.

 


Zapach jaki uwalnia się podczas kąpieli jest naprawdę niesamowity. Połączenie arbuza z melonem jest bardzo przyjemne. Naprawdę mam czasem wrażenie, że wprawia mnie w dobry nastrój. Przynajmniej podczas prysznicu. :)
Dobrze usuwa zanieczyszczenia i nie wysusza skóry, która w odczuciu staje się gładka. Zapach wyczuwalny jest również po wysuszeniu już skóry. Cenowo wypada dość drogo, choć jego pojemność to 300ml, a nie jak standardowy żel pod prysznic 250ml. Polecam dla wszystkich miłośników zapachu arbuza.


 
Całą ofertę FARMONY znajdziecie TUTAJ.
 
 
 
Są również na FB TUTAJ.
 
Produkt ten mogłam przetestować dzięki portalowi bangla.pl
 
 
 
 
 
Używaliście już coś z linii Tutti Frutti?
Może jakieś inne zapachy Was urzekły?

4 komentarze:

  1. u mnie go nie ma, ale jego zapach powala na kolana, mam jeszcze w domu olejek z tej serii, mój faworyt wśród takich wynalazków do kapania.. W ogóle cała ta linia pachnie obłędnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie o ile w innych kosmetykach skupiam się na skutecznym działaniu, to żel pod prysznic pachnieć ładnie musi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Melon & arbuz -> ten żel musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.