wtorek, 2 października 2012

KREM DO TWARZY I CIAŁA 100% Aloes - EJOVE COSMETICS - recenzja.

Dziś recenzja produktu otrzymanego od firmy LONGAN:


KREM DO TWARZY I CIAŁA 100% ALOES (Aloe Vera) - EJOVE COSMETICS




Firma Longan pisze:
Krem do twarzy i ciała 100% Aloes to delikatny, lekki krem do wrażliwej i suchej skóry. Aloes, który znajduje się w kremie chroni pory od zanieczyszczeń, nawilża, zapobiega odparowywaniu wilgoci ze skóry i zapewnia ochronę przed słońcem. Stanowi doskonałą ochronę przeciw wolnym rodnikom, posiada działanie przeciwzapalne i kojące. Zawiera 100% czystego kanaryjskiego Aloesu oraz wit. E.  
Pojemność: 300ml
Marka: EJOVE
Dystrybutor: LONGAN

Aktywne składniki:


  • Czysty kanaryjski Aloes 
  • Witamina E

Skład:

Aqua, aloe barbadensis, paraffinum liquidum, glyceryl stearate, glycerin, potassium cetyl phosphate, cetyl alcohol, stearic acid, dimethicone, phenoxyethanol, parfum, carbomer, methylparaben, disodium edta, sodium hydroxide, butylparaben, ethylparaben, propylparaben, isobutylparaben,butylphenyl methylpropional, linalool, alpha-isomethyl ionone, hexyl cinnamal, CI47005, CI61570, CI42051.
Moja opinia:

Produkt znajduje się w dużym plastikowym słoiczku. Wygodnie się go trzyma podczas aplikacji kremu. Nie musi leżeć na stole, bo jest u dołu zwężony w ten sposób, że może leżeć na dłoni.

Po otwarciu czuć ładną woń aloesu. Niestety po jego użyciu okazuje się, że zapach jest zbyt intensywny. W dodatku perfumy czuć jeszcze przez kilka minut po posmarowaniu się. Dla osób wyczulonych na zapachy może stanowić dyskomfort. Ja się do tego przyzwyczaiłam i po pewnym czasie przestało mi to przeszkadzać.

Konsystencja kremu gęstsza niż standardowych balsamów do ciała, ale też dość lekka. Ładnie się rozprowadza po ciele i szybko wchłania.

Skład jak widzicie nie zachwyca. Jednak trzeba podkreślić tu rolę  głównego składnika, czyli aloesu. Jest go najwięcej zaraz po wodzie i pochodzi ze świeżego Aloesu, który rośnie w najbardziej korzystnym dla tej rośliny ciepłym i łagodnym klimacie Wysp Kanaryjskich. A jak wiadomo aloes działa kojąco i przeciwzapalne. Dobrze jest go stosować, gdy mamy problemy z występującymi podrażnieniami, czy np. z oparzeniem słonecznym. Krem bardzo ładnie nawilża skórę ciała. I jest bardzo wydajny.

Jak czytamy na opakowaniu można go również stosować na twarz. Dla celów testowania użyłam go tam raz. Główną moją obawą w tym przypadku było to, czy kosmetyk może być tak uniwersalny. Nie uczulił, nie podrażnił i od razu poczułam wrażenie odświeżenia i lekkiego ochłodzenia. Jednak dla mnie zbyt glicerynowy, więc wróciłam do swojego kremu przeznaczonego specjalnie do mojego rodzaju cery.
Myślę, że krem nadaje się do codziennej pielęgnacji ciała po kąpieli, bo wtedy właśnie go stosuję.

Więcej produktów, które oferuje firma LONGAN znajdziecie na stronie internetowej TUTAJ.
A jakie Wy polecacie kosmetyki z aloesem? 

4 komentarze:

  1. ma bardzo fajna konsystencję i jak nawilża to ja go juz lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zainteresowałm nnie ten produkt. Właśnie szukam czegoś do ciała z Aloesem.

    OdpowiedzUsuń
  3. dostałm ten krem od przyjaciołki i jst genialny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.