wtorek, 16 października 2012

PRÓBKOWY dzień.

Dostałam wczoraj dwie przesyłki od listonosza i obie zawierały próbki. Jedne były dla mnie, drugie dla córci.
 
 

Pierwsza przesyłka pochodzi od firmy Homeo fit-lab. Wystarczyło polubić ich FB i oto otrzymałam cztery małe próbeczki kosmetyków marki Biofficina Toscana:

Płyn do kąpieli i pod prysznic Aromatico 8ml
Balsam do włosów Concentrato Attivo 6ml
Szampon Delicato 8ml
Antyoksydacyjny krem do twarzy Anti-age 4ml

 

A teraz przesyłka dla córci.
Próbki pochodzą od firmy Pharmaceris z serii Baby:

Żel delikatny do mycia i głowy dla dzieci (2x7ml)
Balsam nawilżający do ciała dla dzieci (2x7ml)
 

Dodatkowo oczywiście ulotki.
 

A jak wyglądały Wasze poniedziałkowe przesyłki?

11 komentarzy:

  1. też mam te próbeczki, jestem ich ciekawa..

    OdpowiedzUsuń
  2. dostałąm dziś też te próbki z pharmaceris i zastanawiałam się skąd one się wzięły bo nie pamiętam żebym coś wypełniała, zamawiała ;p Ale przetestujemy na córeczce, ucieszyła się, że przyszło coś dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była akcja testowania tych produktów, dla pierwszych 1000 osób zgłaszających się były próbki.

      Usuń
  3. fajne, szczególnie ciekawe dla mnie te dorosłe (!) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje dzieciaczki używają tych kosmetyków Pharmaceris :) Wg mnie to najlepsze kosmetyki dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no ja czekam też na moje próbki z Pharmaceris. Te drugie już mam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również otrzymałam te próbki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czekam na te pierwsze :-) te drugie nie zamawiałam :-/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam nigdy o tej pierwszej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez mam próbki od Homeofit-lab :) Na Pharmaceris się nie załapałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.