wtorek, 23 października 2012

Żel ze świetlikiem i kolagenem GorVita - recenzja.

Jednym z produktów firmy GorVita, który używam, jest:





Żel ze świetlikiem i kolagenem
Odżywcze serum pod oczy i na powieki
 



 

Na opakowaniu czytamy:





Żel polecany do codziennej pielęgnacji skóry okolic oczu oraz powiek. Preparat łagodzi podrażnienia i obrzęki wywołane przemęczeniem i czynnikami zewnętrznymi: nadmierne nasłonecznienie, wiatr, kurz, pyłki, dym papierosowy, smog.
Usuwa objawy świądu i pieczenia oczu spowodowanych nadmiernym przemęczeniem. Kolagen i kwas hialuronowy zawarte w składzie hamują rozkład włókien kolagenowych w skórze, wnikając głęboko w jej strukturę, powodując długotrwałą redukcję zmarszczek.
Przywraca jędrność, doskonale nawilża i odżywia.
Wyciągi ziołowe z zielonej herbaty, oczaru wirginijskiego, chabru bławatka i babki lancetowatej wzbogacone naturalna allantoiną i D-panthenolem, skutecznie obkurczają rozszerzone naczynka, łagodzą obrzęki oraz uczucie zmęczenia i pieczenia oczu. Stosowany regularnie, redukuje przyspieszone procesy złuszczania się naskórka wywołanego częstym stosowaniem kosmetyków do makijażu.


 
 

Cena: około 7,00zł
Pojemność: 20ml
Producent: PPUH GORVITA
 
 

Sposób użycia:
 
Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb, delikatnie wmasowując żel w okolicę oczu i powiek. Nie stosować bezpośrednio do worka spojówkowego. Żel można stosować pod makijaż.
 
 

Skład:
 
Aqua, Propylene, Glycol, Euphrasia Officinalis Extract, Glycerin, Camellia Sinensis Extract, Centaurea Cyanus Extract, Plantago Major Extract, Hamamelis Virginiana Extract, Soluble Collagen, Olive Oil Peg - 7 Esters, Sodium Hyaluronate, Allantoin, Panthenol,Carbomer, Triethanolamine. DMDM Hydantoin.
 

Moja opinia:
 
Żel jest w postaci bardzo delikatnej. Bardzo fajnie się go wmasowuje, a raczej ja go nawet wklepuję w okolice oczu, czyli pod oczami oraz na powieki. Bardzo szybko się wchłania nie pozostawiając żadnego widocznego filmu. Dlatego uważam, że jest dobry pod makijaż. Po nałożeniu odczuwam lekkie, przyjemne odświeżenie. Na noc używam olejku pod oczu, ale na dzień jest idealny. Właśnie ze względu na swoją lekkość. Naprawdę bardzo wydajny i przy tym bardzo tani. Używam go nawet kilka razy dziennie, tak dla swojej przyjemności. :)
 

Więcej informacji o firmie GorVita znajdziecie TUTAJ.

 







 
A co Wy używacie pod oczy?
Jak dbacie o tę delikatną sferę?

13 komentarzy:

  1. Ze świetlikiem to znam, ale z kolagenem? Pozdrawiam, miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam żeli z Flos-leku i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a gdzie mozna go kupic? tylko na ich stronie czy w jakis drogeriach?
    Fajny jest, warto zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej jest w aptekach i sklepach zielarskich.
      Tutaj lista niektórych z nich:
      http://www.gorvita.com.pl/lista_sklepow_i_aptek.html

      Usuń
  4. Ale Ty tu fajne produkty przedstawiasz, to już kolejny, zobaczony u Ciebie kosmetyk, który wpisuję sobie na listę przyszłych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten żel naprawdę mnie urzekł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ale jeszcze nie używałam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie mialam okazji sprawdzić tego produktu. Czas nadroobic zaległosci:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mirago, przepraszam za szczerość, ale niczego się z Twojej recenzji nie dowiedziałam. Produkt jest naprawdę ciekawy, ale potraktowałaś go z ogromnym dystansem.
    Czy masz opuchnięte okolice pod oczami, albo borykasz się z problemem widocznych cieni, bądź plam, ewentualnie tzw ,,worków" lub zmarszczek? A może po prostu bolą Cię oczy od przesiadywania przed komputerem (nie martw się, tutaj solidaryzuję się z Tobą, mam to samo)? Jeśli nic z tych spraw Cię nie dotyczy to po co stosujesz krem pod oczy?
    Wnioskuję, że jesteś młodą osobą, może moją rówieśniczką i taki kosmetyk jeszcze jest w stanie ukazać Ci swoich właściwości.

    Ciekawi mnie również kilkukrotne zastosowanie go w ciągu dnia. Czy jest to sprytny zabieg producenta, aby szybciej zużyć produkt, a co się z tym wiąże zakupić kolejny?
    Napisałaś, że lubisz go zaaplikować kilka razy. Ale na makijaż? Nie wierzę, że za każdym razem zmywasz kolorowe kosmetyki i stosujesz ten żel.

    Jeśli chodzi o ,,filtr" to z reguły żele/kremy pod oczy go nie posiadają. Te kosmetyki są bazą do dalszej pielęgnacji/ Na nie nakładasz krem z filtrem, fluid tudzież podkład, które zostały wzbogacone o takie zabezpieczenie przed szkodliwymi promieniami. No, chyba że Ci chodziło o ,,film", czyli tłustą warstwę, pozostałość po kosmetyku.

    Z doświadczenia wiem, że to, co zrobiłaś intuicyjnie jest najlepszym rozwiązaniem. Tego typu kremów/żelów nie wolno wmasowywać. Skóra pod oczami jest niezwykle delikatna, najcieńsza na całym naszym ciele. Wszelkie siłowanie się z nią, rozciąganie przyprawi nas o pojawianie się zmarszczek. Także najlepiej, jak to napisałaś, kosmetyk wklepywać.

    Bardzo interesuje mnie ile w tym żelu jest kolagenu i czy odczuwasz jego działanie.
    Jak długo używasz tego żelu i czy współgra z każdym fluidem/podkładem, który na co dzień stosujesz?
    Czy oprócz odświeżenia zauważyłaś inne działanie?

    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam tego żelu od miesiąca. Nie borykam się z cieniami pod oczami, dlatego nie piszę czy jest na nie skuteczny, czy też nie. Nie jestem też już nastolatką niestety i wszelkie produkty przeciwzmarszczkowe jak najbardziej są już dla mnie. I raczej nie jesteśmy też rówieśniczkami, bo przyznam się że mój wiek to 30+.
      A jeśli chodzi o to czy kładę go na makijaż to oczywiście, że nie. Jednakże nie używam na codzień fluidu, więc nie mam też problemu z tym, żeby go używać kilka razy dziennie.
      Rzeczywiście napisałam filtr zamiast film, takie przejęzyczenie. Ale dzięki Tobie już koryguję.
      I dziękuję za rady żeby nie wmasowywać go w okolice oczu. Ja go wklępuję.
      Nie wiem ile jest w nim kolagenu, ale pewnie nie wiele, bo jest wymieniony dopiero w połowie składników.
      Mam nadzieję, że rozwiałam choć częściowo Twoje wątpliwości.

      Usuń
  9. Z ciekawości zajrzę do apteki i zapytam czy mi go sprowadzą. Cena atrakcyjna i obietnice producenta również.
    Jestem również ciekawa czy nakładając go na powieki nie zauważyłaś, aby cienie się rolowały. Nie koliduje z makijażem oka?

    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co on jest bardzo leciutki i szybko się wchłania. Nie zauważyłam, aby w jaki kolwiek sposób oddziaływał później na położone cienie do powiek. Obietnice są wielkie, ja liczę przede wszystkim na działanie prewencyjne, jeśli chodzi o zmarszczki.

      Usuń
  10. Artykuł wnosi dużo nowego do tematu. Gratuluje całej strony i liczę, że będzie się rozwijać.
    Dzieki!
    Also visit my web blog ... Sposób na Zmarszczki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.