środa, 31 października 2012

TAG Maseczkowy i podsumowanie Akcji PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek.

Na zakończenie Akcji PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek (inicjator Malina) postanowiłam odpowiedzieć na Tag z bloga, którego autorem jest Olga Małolepsza
 







ZASADY TAGU:
 
1. Umieść baner w swojej notce, w której odpowiesz na TAG
2. Napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady TAGu.
3. Odpowiedz na pytania.
4. Zaproś co najmniej 6 innych blogerek.
 
 
A oto pytania:
1. JAK DŁUGO STOSUJESZ MASECZKI?
Regularnie od tego roku.
 
2. JAKICH MASECZEK UŻYWASZ NAJCZĘŚCIEJ? (OCZYSZCZAJĄCYCH, NAWILŻAJĄCYCH, ODŻYWCZYCH, NAPINAJĄCYCH?)
Na pewno nawilżające, czasem ściągające, oczyszczające.
 
3. ILE RAZY W TYGODNIU STOSUJESZ MASECZKĘ?
Około 3 razy.
 
4. TWOJA CERA WYMAGA STOSOWANIA MASECZKI, CZY ROBISZ TO BY SIĘ ODPRĘŻYĆ CZY CHWILĘ ODPOCZĄĆ?
Myślę, że moja cera wymaga czasem maseczek. Choć lubię "maseczkowanie", taką małą chwilę dla mnie.
 
5. Z JAKICH FIRM NAJCZĘŚCIEJ MASECZEK UŻYWASZ?
Ostatnio:
BingoSpa
Apis Natural Cosmetics
Scandia Cosmetics
 
6. MASECZKI CZĘŚCIEJ KUPUJESZ, CZY DOSTAJESZ NA PRZYKŁAD OD RODZINY, PRZYJACIÓŁ, ALBO DO TESTÓW?
Kupuję i testuję w ramach współprac.
 
7. CZY ROBIŁAŚ KIEDYŚ SWOJĄ, TAK ZWANĄ "DOMOWEJ ROBOTY" MASECZKĘ?
Nie jeszcze.
 
8. JAK OKREŚLIŁABYŚ WYGLĄD SWOJEJ CERY?
Raczej normalna.
 
9. UŻYWASZ JEDNEJ, SPRAWDZONEJ MASECZKI CZY PRÓBUJESZ WIELE RÓŻNYCH ŻEBY ZNALEŹĆ TĄ, KTÓRA NAPRAWDĘ BĘDZIE CI PASOWAĆ?
Mam swoich ulubieńców maseczkowych, ale jestem otwarta ciągle na kolejne.
 
10. WOLISZ MASECZKI "ZMYWALNE" CZY RACZEJ TAKIE, KTÓRE PO WYSCHNIĘCIU ZDEJMUJE SIĘ Z TWARZY?
Wolę zmywalne. Nie lubię takich, w których producent zaleca, by usunąć tylko nadmiar.
 
 
Taguję wszystkich chętnych. Zgłaszajcie się w komentarzach, to chętnie dopiszę Was w notce.
 
A jak Wam minął Październikowy miesiąc maseczek? Wzieliście udział w akcji?





Mi udało się zrecenzować w tym czasie 5 maseczek:
 

 


Maseczka do twarzy z borowiną i masłem Shea Scandia Cosmetics TUTAJ

Nawilżająca Maseczka do twarzy z Minerałamiz Morza Martwego APIS Natural Cosmetics TUTAJ

Maseczka do twarzy z zieloną glinką Marion TUTAJ

Maseczka RIVAL de Loop rozświetlająca Rossmann TUTAJ

Maska do twarzy ze 100% olejem arganowym BingoSpa TUTAJ
 

6 komentarzy:

  1. Brałam udział w akcji, sam pomysł bardzo mi przypadł do gustu :) Udało zrecenzować mi się 4maseczki :)

    Buziaki,Magda
    PS.Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś robiłam sama czekoladową :D... , ale żadnych spektakularnych efektów :)

    A u mnie rękawica od winiary wisi i wczoraj wyjmowała canneloni :D....

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się akcja spodobała i nie zamierzam poprzestawać na maseczkowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's! :)
    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.