czwartek, 25 października 2012

TAG: "Moje blogowe sekrety"

Znowu TAG. Tym razem zostałam oTagowana przez Gonię z bloga margaritkaaa blog.
 
 
 

ZASADY Tagu:
 
1. Zamieścić baner w poście odpowiadającym na tag.
2. Napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady zabawy.
3. Odpowiedz na wszystkie pytania.
4. Zaproś do zabawy 5 innych blogerek.
 
 
PYTANIA:
 
1.Ile czasu prowadzisz blog i jak często publikujesz posty?
Blog prowadzę dopiero od maja tego roku. A posty ostatnio pojawiają się u mnie codziennie.
 
2.Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności? :)
Robię to na pewno kilka razy dziennie. A w pierwszej kolejności sprawdzam swoją skrzynkę pocztową.
 
3.Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Tak, trochę osób wie.
 
4.Posty jakiego typu interesują Cię u innych blogerek?
Recenzje kosmetyków, zwłaszcza pielęgnacyjnych, opisy ciekawych współprac.
A u blogujących mam jak radzą sobie z wychowaniem swoich małych dzieci. No i notki z kulinarnymi przepisami.
 
5.Co zazdrościsz czasem blogerkom?
Na pewno ilości obserwatorów i komentarzy. No i pięknych, profesjonalnych zdjęć.
 
6.Czy zdarzyło się Ci kupić kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
Nie.
 
7.Czy pod wpływem blogów urodowych, kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie wydajesz więcej kasy?
Pewnie czasem tak, ale jestem raczej osobą oszczędną.
 
8.Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty
Z mojej głowy, choć nieraz na pewno zainspiruje mnie również czyjaś notka na blogu.
 
9.Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga,tak że chciałaś go usunąć?
Na razie nie.
 
PYTANIE DODATKOWE
10.Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?
Czy ja wiem. Jak mi się nie podoba jakiś blog, to po prostu nie wychodzę już tam i go nie czytam.
 
 
TAGUJĘ:
 
 
 
Oczywiście jeżeli ktoś chce jeszcze zostać oTagowany, to proszę o zgłoszenie w komentarzach, a ja oficjalnie dopiszę do listy.
 

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za TAG. W wolnej chwili odpowiem :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również staram się dodawać posty codziennie :)
    Blog,to moja pasja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, dziękujemy za komentarz. Dodajemy Twojego bloga do obserwowanych i będzie nam miło, jeśli i Ty nas zaobserwujesz.

    Pozdrawiamy!;):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zaproszenie do taga:)
    Ostatnio nie miałam czasu na "blogowanie",ale postaram się odpowiedzieć w najbliższym czasie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.