środa, 10 października 2012

Herbaciana paczuszka.

Druga mała przesyłeczka z poniedziałku pochodzi od firmy Camellia TEA.
 


 
Zawiera dwie próbki herbat:

Herbata Czarna Rossetta
Herbata Zielona Grapefruitowa
 

Piszą o sobie:

Sklep internetowy z najlepszymi herbatami świata.

Cenicie sobie Państwo wyśmienity smak, niezwykły aromat, a także odżywcze i zdrowotne właściwości herbaty? Lubicie odkrywać nowe smaki tego aromatycznego napoju? Jeśli tak, trafiliście pod właściwy adres. Nasz sklep z herbatą to miejsce wyjątkowe, w którym herbata odgrywa najważniejszą rolę. Herbata sklep Camellia Tea powstał z myślą o ludziach będących miłośnikami różnego rodzaju herbat, jak również o osobach, które dopiero odkrywają wspaniały świat szlachetnych napojów. Oferujemy Państwu najwyższej jakości herbaty, pochodzące z różnych zakątków świata. W naszym asortymencie, znajdziecie zarówno herbatę czarną, zieloną, białą, czerwoną, jak również yerba mate i bezteinową. Możemy śmiało powiedzieć, że dostępne u nas herbaty, to prawdziwe rarytasy, które zaspokoją oczekiwania nawet najbardziej wymagających. Nasz sklep z herbatą, yerba mate sklep dba o zadowolenie każdego Klienta.
 
Na pewno niedługo wypiję herbatki i podzielę się z Wami moimi wrażeniami.

 



Więcej informacji o Camellia Tea znajdziecie TUTAJ.


 
 

Są również na FB TUTAJ.
 
 
A Wy jakie preferujecie herbaty? Czarna, zielona, czerwona, a może biała?
Ja ostatnio lubię herbatę zielona o smaku pigwy.

13 komentarzy:

  1. Ja wczoraj otrzymałam takie same do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczął się sezon herbaciany :-) o tej porze roku najlepsze gorące i aromatyczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja najbardziej lubię zielone i białe, są niezwykle orzeźwiające, nawet w upały:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te herbaty, sa naprawde przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kocham białą herbatkę - podobna w smaku do zielonej, ale o niebo delikatniejsza :) Polecam !

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja też dostałam te herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Napewno będą pyszne:)
    Szkoda, że ja nie dostałam:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham herbatę, a zwłaszcza zieloną:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście malutka paczuszka...tak samo u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już nie mogę się doczekać recenzji:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.