poniedziałek, 29 października 2012

Tutti Frutti Olejek do kąpieli Melon & Arbuz Farmona - recenzja.

I dziś ostatni produkt firmy FARMONA, który mogłam przetestować.
 
Jest to:

Tutti Frutti Olejek do kąpieli Melon & Arbuz
 




 
Producent pisze o nim:

Wyjątkowo wydajny olejek do kąpieli z puszystą pianą i soczystym zapachem świeżych melonów i arbuzów. Oszałamiająca radość życia! Tak pachnie szczęście!
 Olejek do kąpieli Tutti Frutti zawiera fitoendorfiny- cząsteczki szczęścia, które wprowadzają w doskonały nastrój, stymulują pozytywną energię, radość i chęć do działania. Owoce noni rosnące na bajecznych, przepełnionych słońcem wyspach Polinezji zwiększają wydzielanie endorfin, pozwalają cieszyć się wspaniałym nastrojem i pełnią szczęścia. Wyjątkowo lekka, puszysta piana zmysłowo otula ciało, a radośnie świeży, soczysty zapach pobudza i orzeźwia. Dzięki zawartości olejku z kokosów nie wysusza skóry, delikatnie ją nawilża i wygładza.
 

Cena: 12,00zł
Pojemność: 500 ml
Producent: Laboratorium Kosmetyków Naturalnych FARMONA
 

Sposób użycia:


25 ml olejku wlać pod strumień ciepłej wody.
 


Skład:
 
 
 
Moja opinia:


Przeważnie używam prysznica. Olejek był pretekstem, żeby poświęcić sobie wieczorem więcej czasu i przygotować kąpiel.
 
 
Po wlaniu olejku pod strumień bieżącej wody utworzyła się piękna, puszysta piana. Kąpiel tym bardziej była przyjemniejsza, gdyż towarzyszył jej przez cały czas piękny zapach arbuzowy. Jeśli chodzi o skład, to spodobała mi się zawartość w nim oleju kokosowego. Skóra po kąpieli jest łagodnie nawilżona i pachnąca. Jednak ja i tak używam jeszcze zawsze jakiegoś smarowidła. Ostatnio jest to właśnie Mus z tej samej serii co olejek. Myślę, że warto czasem pozwolić sobie na chwilę relaksu właśnie z takim pachnącym olejkiem do kąpieli, a cena całkiem przyzwoita. I faktycznie niewiele go potrzeba do utworzenia ładnej piany.


 

Więcej informacji o firmie Farmona znajdziecie na ich stronie internetowej TUTAJ.
Są również na FB TUTAJ.
 
 
Olejek do kąpieli mogłam przetestować dzieki portalowi Bangla.pl
 
 
 
A jak u Was kąpiel czy prysznic?
 

7 komentarzy:

  1. właśnie wykańczam ten olejek. ma przepiękną barwe, pieknie pachnie... chcialoby sie zjesc...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak jesienią gorąca kąpiel z dużą ilością piany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie mam wanny, więc raczej go nie wypróbuję, ale w Twojej recenzji wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te kosmetyki, miałam masło do ciała z cynamonem. Pachniałam po nim jak piernik :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zdecydowanie jestem zwolenniczką prysznica :) za wanną nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tutti frutti - uwielbiam ich zapachy owocowe !!! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.