sobota, 13 października 2012

Znowu testowanie z Kosmeland.pl

Ostatnio znowu otrzymałam przesyłkę od portalu Kosmeland.pl
 
A dokładnie od Pani Klaudii z pozdrowieniami również dla Was moje czytelniczki.
Przesyłka zawiera produkty do testowania dla mojej córci.

 





Tym razem są to również produkty firmowane marką Rossmann:
Krem do twarzy i ciała Babydream,


i z serii dla Księżniczek:
Pianka pod Prysznic o zapachu truskawek, z pantenolem Lilliputz,
Pomadka pielęgnacyjna o zapachu wiśniowym Lilliputz.
 

Znalazło się tam również coś dla mnie, kilka próbek i maseczka RIVAL de Loop rozświetlająca z zawartością tlenku glinu, bisabolu i ekstraktem ogórka (Klarende Maske). Akurat coś na październikową akcję maseczkową.
 

Portal Kosmeland.pl jest TUTAJ oraz na FB TUTAJ.
 
 
Zapraszam, znajdziecie tam wiele pożytecznych recenzji produktów dla dzieci i mam.
 
 
Znacie już ten portal?
Czytacie? Komentujecie? A może już recenzujecie?
 

3 komentarze:

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.