sobota, 6 października 2012

OLEJ KOKOSOWY DABUR Vatika Naturals - recenzja.

Przedstawiam Wam moje początki olejowania włosów. A wszystko za sprawą albo raczej dzięki firmie DABUR.Stosuję  od pewnego czasu ich produkt:


OLEJ KOKOSOWY (Coconut Hair Oil) z linii Vatika Naturals.
 




Na etykiecie czytamy:


Vatika olej kokosowy do włosów z dodatkiem wzmacniającej henny, odżywczej amli oraz oczyszczającej cytryny. Olej o działaniu odżywczym i bardzo głęboko nawilżającym. Pomaga utrzymać włosy w doskonałej kondycji i pozbyć się wszelkich problemów.
 


Cena: 11,50zł
Pojemność: 150ml
Producent: NATURELLE LLC
Importer w Polsce: DEESIS
Marka: DABUR


 
Aktywne składniki:

HENNA, AMLA, CYTRYNA
 


Sposób użycia:

Łyżkę oleju dokładnie wmasować w skórę głowy oraz włosy. Po ok. 2 godzinach umyć głowę szamponem Dabur Vatika.


 
Skład:

Cocos nucifera oil, Herbal extracts [Emblica Officinalis (Amla), Fruit Extract Terminalia chebula  Extract, Terminalia belirica Extract, Azadirachta indica Leaf Extract, Centella asiatica Plant Extract, Hedychium spicatum Rhizome Extract, Lawsonia inermis Leaf Extract], Lecithin (SOYA LECITHIN), Perfume, Aqua (SOFT WATER), Milk, Rosmarinus officinalis Leaf oil, Tocopherol acetate (VITAMIN E ACETATE), Citrus medica limonum (Lemon) Oil, Butylated hydroxy Toulene.
 

Moja ocena:

Olej ma bardzo ładny zapach, kokosowy, który utrzymuje się również na włosach w trakcie zabiegu. W dodatkowym plastikowym korku wystarczyło zrobić dziurkę, by umożliwić wygodną aplikację olejku. Jest on w postaci płynnej, bezbarwnej. Po pewnym czasie trochę zgęstniał,  ale pod wpływem ciepła szybko wraca do swojej płynnej postaci. Olejek stosowałam raz w tygodniu, zostawiając go na włosach około 2 godzin. By go zmyć używałam szamponu cytrynowego Dabur, który dobrze sobie z nim radził. Choć oczywiste jest, że konieczne było jego zastosowanie minimum dwa razy, czasem nawet trzy. Ważne jest, by dokładnie zmyć olej, to wówczas nie ma efektu szybszego przetłuszczenia się włosów.
Moje włosy są ostatnio mocno przesuszone, wiec myślę, że dzięki zabiegowi olejowania włosów staną się one nawilżone i mam nadzieję, że również mocniejsze. Już widzę, że wyglądają lepiej, choć wiem, iż aby osiągnąć prawdziwe rezultaty z olejowania, należy stosować ten zabieg długo i regularnie. Więc na pewno zużyję go do końca, a później kupię następny.
 
Cały ich asortyment produktowy można znaleźć na stronie internetowej TUTAJ.

 


Są również na FB TUTAJ.

A jak u Was jest z olejowaniem włosów, stosujecie ten zabieg? Działa?

5 komentarzy:

  1. nigdy nie używałam takiego specyfiku na włosy. Ale jeśli mam włosy podatne na przetłuszczanie czy powinnam takie coś używać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, to w niczym nie przeszkadza. Poza tym olej reguluje wydzielanie sebum i odżywia cebulki osłabione przez jego nadmiar. Dla skalpu przetłuszczającego się polecany jest np. olej łopianowy.

      Usuń
  2. Mnie bardzo odpowiada ten olej i widzę poprawę w wyglądzie włosów... Wkrótce u mnie recenzja

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Vatikę kokosową! Ma piękny zapach i cudownie działanie, ale nie używam jej aż tak regularnie gdyż mam jeszcze 6 innych olei;) Ja zmywam olej balsamem do kąpieli Baby Dream Fur Mama z Rosmanna i wystarczy jedno mycie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zastanawiam się nad olejowaniem włosów :) I szukam jakiegoś idealnego olejku może padnie właśnie na ten!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.