piątek, 12 października 2012

BIELENDA I inne zaległe przesyłki.

Wczoraj znów listonosz musiał do mnie zajrzeć. Przyniósł mi kilka nowych rzeczy.
Pierwsza paczka to współpraca nawiązana z firmą BIELENDA.
 
A teraz zobaczcie co się tam znalazło:
 
 


1.Dwufazowy Olejek do kąpieli Afryka SPA
2.Żel myjący + peeling + serum 3w1 (OGÓREK & LIMONKA)
 
Pierwszy produkt sama wybrałam, ale co do drugiego nie jestem przekonana, bo jego przeznaczenie, to głównie cera mieszana i tłusta, a ja takiej nie posiadam. No nic. Zobaczymy, czy uda mi się go jakoś przetestować.
 
 
Bielenda pisze sama o sobie:
 
Bielenda jest nowoczesną firmą, która wprowadza innowacyjne rozwiązania, oparte na nowatorskich pomysłach naszych technologów. Produkujemy najwyższej jakości naturalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała.
 
Tworzone przez nas produkty przeznaczone są dla wszystkich osób, które chcą zachować zdrowy, młody i piękny wygląd swojej skóry. Dedykowaną ofertę kierujemy także do szerokiego grona profesjonalistów, którzy wykorzystują nasze produkty w gabinetach kosmetycznych i SPA.
 
Jesteśmy dumni, że potrafimy wyprzedzać tendencje rodzimego rynku kosmetycznego, a nasze produkty cieszą się ogromną sympatią kolejnych pokoleń konsumentów.
 
Bielenda Kosmetyki Naturalne istnieje od 1990 roku. Od początku swojego istnienia nasza firma wyróżnia się nowatorskim zastosowaniem naturalnych, najbardziej wartościowych surowców kosmetycznych. Dzięki wyjątkowemu podejściu do pielęgnacji urody zdobyliśmy znaczącą pozycję na polskim rynku kosmetycznym i dążymy do osiągnięcia równie mocnej obecności na rynkach zagranicznych.
 
Obecnie firma posiada w swojej ofercie ok. 400 kosmetyków. Produkujemy: kremy, maseczki, peelingi, balsamy, kosmetyki wyszczuplające, kosmetyki do opalania, preparaty do higieny intymnej, do depilacji, preparaty do pielęgnacji i stylizacji włosów oraz aromaterapeutyczne olejki do kąpieli. Kosmetyki można kupić zarówno w niewielkich drogeriach, jak i sklepach wielkopowierzchniowych. Kosmetyki marki Bielenda charakteryzują się najlepszą jakością i przystępną ceną.

 
Więcej produktów firmy BIELENDA znajdziecie TUTAJ.
 
 
Fanów marki zapraszam na FB TUTAJ.
 
 
 
Za przesłanie produktów dziękuję agencji MIMI GROUP.
 
 
 
 
 
 
---------------------------------------------------------------------

Kolejne przesyłeczki to kartki z zapachami od firmy LACOSTE.
Otrzymałam kilka różnych damskich i męskich zapachów.
 
 
 
 
Czyli możliwość poznania nowych zapachów bez wychodzenia do perfumerii. :)
 
 
Jak już się chwalę drobiazgami, to przy okazji pokażę Wam koszulkę jaką zgarnęłam w akcji na FB "Za młodzi się wściekli!".
 
 
 
 
 

Na koniec tylko dodam, że otrzymałam wczoraj również kolejną przesyłkę od firmy, z którą od niedawna współpracuję. Ale pokażę ją Wam kiedy indziej.
 

A jak tam w Waszych skrzynkach pocztowych? Pełniutkie były?

13 komentarzy:

  1. gratuluję:), u mnie w tym tygodniu pustki

    OdpowiedzUsuń
  2. ten olejek mnie intryguje :) Czekam na testowanie i opis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam himalajską sól do kąpieli z Bielendy, ślicznie pachnie. A dzisiaj także jest notka maseczkowa, także tej firmy.
    Pozdrawiam, miłego piątku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tych kosmetyków z Bielendy :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne :-) ale w takim podkoszulka bałabym się pokazać na ulicy gdzie stoją fajne fury :-D

    A co do skrzynki :-) to czekam na nowe paczki i to takie super fajne, że nie mogę się doczekać, zwłaszcza dzieci :-) ale to w przyszłym tygodniu :-/

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie tez troche zapachów :)
    ciekawa przesylka od Bielendy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bielenda ładnie odświeżyła swoje logo, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nowych współprac:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ze mnie to się nawet listonosz ostatnio śmiał jak mnie spotkał na korytarzu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super paczuszki :) Koszulka świetna :) oj u mnie aż listonosz narzekał :))

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę żelu myjącego:) czekam na recenzję bo jestem go strasznie ciekawa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.