piątek, 12 października 2012

ŻEL POD PRYSZNIC MLECZKO CYTRYNOWE KAMILL - opinia.

Jednym z produktów, które otrzymałam od firmy Burnus Polska jest miniaturka:
 
 
ŻELU POD PRYSZNIC MLECZKO CYTRYNOWE (Kamill Wellness Shower)


Postaram się w kilku słowach opisać moje wrażenia z jego używania.

Informacja od producenta:
 
Rospieszcza skórę orzeźwiającym aromatem naturalnej cytryny. Łagodne substancje myjące oczyszczają i pielęgnują skórę, sprawiając, że staje się ona delikatna i elastyczna. Apetycznie świeży, cytrynowy zapach utrzymuje się na skórze przez długi czas.

Przebadany dermatologicznie.
Posiada neutralny odczyn pH.
 

Cena sugerowana: 5,00zł za 250ml

Pojemność: 50ml
Producent: Burnus GmbH
Dystrybutor: Burnus Polska sp. z o.o.
Marka: KAMILL

 

Skład:
 
 

Moja opinia:

Mleczko pachnie cytryną. A dokładnie tak jak kiedyś pachniały rozpuszczalne gumy do żucia Mamby. I czuć ten zapach podczas całej kąpieli, jak i również po.






Mleczko tworzy w połączeniu z wodą delikatną pianę, jest dość wodniste, co widać chyba na zdjęciu. Dobrze nawilża skórę. Używałam tylko próbki, ale na długo wystarczyła, więc mogę określić ten produkt mianem wydajnego. Sprawia, że kąpiel jest bardzo przyjemna.

 

Więcej produktów firmy KAMILL znajdziecie TUTAJ.

 







 
Są również na FB TUTAJ.

 
A jakie zapachy Wy lubicie w swoich żelach pod prysznic?

2 komentarze:

  1. mam w domowym asortymencie kilka takich żeli min nawet rabarbarowy :) a od Kamilla dostałam kokosowy. Mają bardzo fajną gamę zapachów, i cena jest atrakcyjna, u mnie kosztuje 3,9 -opłaca się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej na pewno nie cytrynowe :D pomimo ze wyglada kuszaco to przeraza mnie ten zapach cytryn... nie lubie nic cytrynowego ani pomaranczowego (chociaz to drugie bardziej przeboleje ;D) ani w smaku ani w zapachu... ale nigdy nie probowalam zeli pod prysznic te firmy... skoro piszesz ze nawilza rowniez to musi byc calkiem nie zly :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.