poniedziałek, 1 października 2012

WIELKA PACZKA od SMAK-COM J.SKWORC.

Dziś pochwalę się swoją piątkową dużą paczką. Pochodzi ona od firmy SMAK-COM Jan Skworc.
 


 
Jak widzicie cały karton jest wypełniony fantastycznymi produktami, które zasilą moją kuchnię.



I teraz po kolei.

Najpierw mamy chilli:

CHILLI NITKI 20g
CHILLI ZIELONA JALAPENO 30gCHILLI HABANERO 30g
 



Teraz kawa i herbata:
 
 
KAWA MARCEPANOWA 100g
KAWA ADVOKAT 100g
HERBATA ÓSMY CUD ŚWIATA 50g
 
 
 


 
A teraz to co najbardziej mi się podoba i rozwinie moje możliwości w pieczeniu ciast:



ŻURAWINA SUSZONA 400g
RODZYNKI JUMBO 200g
ŚLIWKI SUSZONE 200g
 
 

MIESZANKA ŻURAWINOWO-ORZECHOWA 200g
MIESZANKA STUDENCKA 200g
ORZECHY LASKOWE ŁUSKANE 100g
 

 
 
SKÓRKA POMARAŃCZY 100g
MIGDAŁY PŁATKI 50g
 
 

Choć śliwki i płatki migdałowe może wykorzystam niekoniecznie do potraw na słodko. Zresztą jeszcze zobaczymy.
 
Na pewno powstałe potrawy postaram się umieścić Wam na swoim blogu, zwłaszcza, że od niedawno założyłam sobie dodatkowo zakładkę KULINARNIE.

 
 
 
Jeszcze kilka informacji o firmie:
 
Od początku swej działalności firma SMAK-COM zajmuje się sprzedażą wysyłkową przypraw i herbat całego świata. Stopniowo ofertę poszerzyliśmy o kawy, bakalie, yerby mate oraz akcesoria do ich zaparzania.
Bardzo dużą wagę przywiązujemy do jakości świadczonych przez nas usług, staramy się zawsze o towar najlepszego gatunku, nierzadko poszukując produktów i nowinek na targach zdrowej żywności. W naszej ofercie znajdują się produkty wyróżnione różnymi nagrodami np. kompozycja przyprawowa Zioła Małgorzatki zdobyła nagrodę na XXIV Targach „Bliżej zdrowia bliżej natury”.
W 2006 roku wysoka jakość naszych usług i towarów została doceniona przez Allegro, gdzie zdobyliśmy tytuł Super Sprzedawcy (użytkownik „SKWORCU”), który utrzymujemy do chwili obecnej. Kolejny już rok nasza firma jest bardzo wysoko oceniana przez zamawiających za profesjonalizm, sumienność i dbałość o zadowolenie Klientów.
 
Kogo zainteresowałam tymi produktami, to zapraszam na stronę internetową TUTAJ.

 




 
 
A może Wy mi zaproponujecie jakieś ciekawe potrawy lub ciasta, które mogłabym zrobić z podanych produktów. Szczególnie też interesuje mnie do czego radzilibyście mi użyć chilli zielonego i w nitkach.
 
 

12 komentarzy:

  1. ja potzrebuję takiej do kurczaka masala mmmmmmm!

    OdpowiedzUsuń
  2. mają PRZEPYSZNE KAWY!!! Nie zachwalam, ale naprawde niebo w gębie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to faktycznie dostałaś ogromną paczuszkę :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczka rzeczywiście spora, jak Ty to robisz ?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale czad, że tak powiem :) Super dodatek do każdej kuchni. Udanej zabawy w kuchni :)

    Zapraszam na swojego bloga i urodzinowe Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O_o paczka super :)
    zazdroszczę szczególnie kawy mhhhh
    pozdrawiam,
    zapraszam o_o

    OdpowiedzUsuń
  7. super! gratuluję współpracy.
    kawa marcepanowa?! ciekawa jestem jaka będzie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miłe słowa. Postaram się testować produkty w potrawach. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.