środa, 24 października 2012

Testuję kosmetyki WIBO.

Dzięki portalowi Bangla.pl otrzymałam do przetestowania kosmetyki firmy WIBO.

 




Są to:
Eyeliner czarny
Fluid Illuminating - odcień naturalny 02
Mascara Growing Lashes
 
 
 
Firma Wibo pisze o sobie:
 


Misja:
Udało się nam skutecznie obalić mit, że dobry kosmetyk musi być drogi. Stworzyliśmy jakość z najwyższej półki, dostępną dla studenckiej kieszeni.


 
Opis:
Firma Wibo istnieje od 1989 roku. Od początku działalności specjalizuje się w produkcji kosmetyków kolorowych.
Duży kapitał wiedzy i doświadczenia zgromadzony w ciągu tego okresu przyczynił się do osiągnięcia sukcesu firmy.
Wibo jest obecnie liderem na rynku kosmetyków kolorowych w Polsce.
Nowoczesne i dobrze wyposażone hale produkcyjne gwarantują wysoką jakość naszych kosmetyków.
Nasi pracownicy tworzą doskonale zorganizowany i wyspecjalizowany w działaniach zespół.
Wiedza i doświadczenie kadry kierowniczej w połączeniu z entuzjazmem młodej części załogi, wyznaczają kierunek rozwoju firmy.
Wielkim wyzwaniem dla naszej firmy jest nadążanie za najnowszymi trendami – nasze klientki muszą być pewne, że znajdą u nas wszystkie nowinki kosmetyczne.
 

Więcej informacji o firmie Wibo znajdziecie TUTAJ.
 
 
 
Są również na FB TUTAJ.
 
A wszystko będzie się działo dzięki portalowi Bangla.pl, który znajdziecie TUTAJ.

 

 
Ciekawa jestem jak mi pójdzie testowanie. Przyznam się, że będą to moje pierwsze kosmetyki marki Wibo. A Wy już coś od nich używacie?

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z WIBO używam bibułek matujących oraz lakiery do paznokci. Bibułki jak bibułki sprawdzają się dobrze, lakiery również. Ciekawa jestem jak sprawdzą się u Ciebie kosmetyki do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. eyeliner wibo to mój ulubieniec!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubie tej firmy...:( Ale Twoje opinie bardzo chętnie przeczytam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzieś o nich słyszałam ale to dawno temu i nie miałam też z nimi do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny masz ten zestawik:) ciekawe jak się sprawdzą te kosmetyki. czekam na eyeliner;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam wszystkie trzy:) tusz rewelacja,wydłuża rzęsy. Podkład bardzo fajnie kryje i wyglada naturalnie tylko że buzia po nim się świeci a eyeliner fajnie sie rozprowadza i nie rozmazuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam kilka lakierów z Wibo, poza jednym przypadkiem, są nawet dosyć trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kiedyś uzywałam tusz do rzęs Wibo, ale nie ten. Tamten miał różowe opakowanie. Za tą cene był całkiem w porządku. Tez zglaszalam sie do tych testów na bangli, ale nie udało mi się

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.