wtorek, 25 września 2012

Ogłaszam KONKURS "AKCESORIA KOSMETYCZNE".

Przyszedł czas na kolejny Konkurs. Tym razem sponsorem nagród jest firma AnnCo.
A więc dziś rozpoczynamy na moim blogu
 
Konkurs pt.: "Akcesoria kosmetyczne".
 

 

Zasady konkursu:
 
1. Musisz zostać obserwatorem mojego bloga http://miraga80.blogspot.com
2. Musisz polubić fanpage AnnCo. na FB TUTAJ
3. Musisz odpowiedzieć na PYTANIE:
"Które z akcesoriów kosmetycznych firmy AnnCo. przydałoby Ci się teraz najbardziej i dlaczego?"
Nie muszą być to tylko produkty, które są do wygrania, ale również inne oferowane przez AnnCo. TUTAJ.
Proszę o autorskie wypowiedzi.
 



Odpowiedź umieszczajcie w komentarzu pod tym postem w formie:


 
Obserwuję jako...
Lubię na FB jako...
Odpowiedź. ...
E-mail: ...


4. Możecie też dodać baner konkursowy na swoim blogu, choć nie jest to warunek konieczny. Po prostu będzie mi miło.



A oto nagrody w konkursie:


 
Dwie NAGRODY to dwa zestawy akcesoriów kosmetycznych, w których skład wchodzą:
- szczotka do modelowania
- czepek kąpielowy
- tarka metalowa do pięt
- pacynka
- pędzel do brwi i rzęs + gąbka do cieni
- pędzel do kresek i cieni
- pęseta
- gąbki do fluidu
- rzęsy kępki
- separator do pedicure
- nożyczki do skórek

Wyniki konkursu ogłoszę na swoim blogu do 17.10.2012 r. w osobnej notce.
 
 
Regulamin konkursu:
1.Organizatorem Konkursu "Akcesoria kosmetyczne" jest blog http://miraga80.blogspot.com.
2. Sponsorem nagród jest firma AnnCo.
3. Konkurs trwa od 25.09.2012 do 12.10.2012.
4. Konkurs polega na:
a) udzieleniu odpowiedzi na PYTANIE konkursowe: "Które z akcesoriów kosmetycznych firmy AnnCo. przydałoby Ci się teraz najbardziej i dlaczego?"
b) zostaniu obserwatorem bloga
http://miraga80.blogspot.com.
c) polubieniu fanpage na FB firmy AnnCo.
5. W konkursie są do wygrania dwie nagrody.
Każda nagroda to zestaw akcesoriów kosmetycznych: szczotka do modelowania, czepek kąpielowy, tarka metalowa do pięt, pacynka, pędzel do brwi i rzęs + gąbka do cieni, pędzel do kresek i cieni, pęseta, gąbki do fluidu, rzęsy kępki, separator do pedicure, nożyczki do skórek.
6. Zwycięscy zostaną wybrani przeze mnie.
7. Wyniki zostaną ogłoszone do 17.10.2012. Jednakże zastrzegam sobie prawo do ewentualnego zmiany terminu ogłoszenia wyników.
8. Nagrody do zwycięzców zostaną wysłane przez firmę AnnCo. wyłącznie na terenie RP.
 
 
ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO UDZIAŁU. :)

65 komentarzy:

  1. OBSERWUJĘ JAKO:MONIKA MICZEK
    LUBIE NA FC JAKO:MONIKA MICZEK
    ODPOWIEDZ:SZCZOTKA DO MODELOWANIA -MOJE WŁOSY SA BARDZO NIESFORNE-KRĘCONE -Z TA SZCZOTKĄ BYŁOBY MI O WIELE PROŚCIEJ .fRYZURKA MOJA WYMAGA CIĄGŁEGO UKŁADANIA WIĘC NA PEWNO PRZYDAŁABY MI SIĘ W MOJEJ KOSMETYCZCE:)

    E-MAIL:minio25@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako... Kasia Najda
    Lubię na FB jako...Katarzyna Najda Lubin
    Odpowiedź. ... Kępki rzęs, już nie długo, już za chwileczkę, odbędzie się magiczny dzień. I takie rzęsy były by super rozwiązaniem :). Bo kto nie chciałby mieć spojrzenia kocicy w tym wyjątkowym dniu :)
    E-mail: ... kasianajda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: weronisiek
    na fb: Weronika Woźniak
    Odp.: Najbardziej przydałby mi się pędzelek do kresek i cieni, lub pędzelek do pudru- pędzli u mnie niedobór i bardzo często męczę się przy nakładaniu cieni zwykłym aplikatorem.
    e-mail: weronisiek@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Patrycja Miczek
    Na Fb lubię jako: Patrycja Miczek

    Odpowiedź: Najbardziej przydałby mi się czepek kąpielowy. Mam długie włosy i mimo że do kąpieli wiążę je wysoko na czubku głowy, to nieraz zdarza mi się zamoczyć włosy w czasie kąpieli ... a bardzo tego nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E-mail: cosmetics.reccomending@gmail.com

      Usuń
  5. Obserwuję jako Marzena Próchniak
    Lubię na FB jako Marzena Próchniak

    Odpowiedź: Kępki do rzęs przydałyby mi się najbardziej, żebym mogła wyczarować przy ich pomocy urzekający makijaż, który podkreśliłby moje oczy :)

    E-mail: marzena84p@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako angelisia018
    Lubię na FB jako Angelika Joasia Ł
    Odpowiedź.Zdecydowanie przydałaby mi się tarka do pięt.Moje pięty są suche i spękane.Przydały by mi się takie akcesoria,które sprawią,że moje pięty znów będą miękkie i piękne.
    E-mail: angelisiaa018@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako joanna.sarnowska
    Lubię na FB jako Joanna Sarnowska
    Odpowiedź: Gdybym miała wybrać jedną rzecz z asortymentu AnnCo. to byłby to pędzel dwustronny do nakładania różu oraz pudru. Jestem studentką kosmetologii i bardzo często na zajęciach i poza nimi muszę korzystać z pędzli. Te do różu i pudru są przeze mnie używane najczęściej. Po wielokrotnym ich praniu niestety nie sprawdzają się już tak, jak powinny. Nowe bardzo by mi się przydały. A pędzel dwustronny do nakładania różu oraz pudru jest bardzo dobrym rozwiązaniem no i zajmuje mniej miejsca.

    E-mail: joanna.sarnowska@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Angelika angelusia
    Lubię na FB jako: Angelika Musiał
    Odpowiedź: Przydałby mi się jakiś pilniczek do paznokci. Najlepiej żeby był dość duży (pilniczki często gubię) i ciekawy kolorystycznie:) Moje paznokcie wołają o pomstę do nieba, więc pilniczek potrzebny od zaraz:)
    e-mail: angelika_musial@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. ObserwujęjakoMiki88
    na FB: Agata Konopka
    Odpowiedź: Pędzel dwustronny - do nakładania różu oraz pudru to narzedzie, które po prostu zawojowałoby w końcu mój makijaz, a przede wszystkim wygodne by było w podróży! Dzięki niemu nie musiałabym się martwić w pośpiechu że nie mam przy sobie odpowiedniego pędzelka i muszę wykorzystać tan przeznaczony do czego innego! Takie rozwiazanie po prostu byłoby dla mnie wygodne!
    agata.17ko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako Chelsea-Lena
    Lubię na FB jako Magdalena Ch.
    Odpowiedź. Teraz najbardziej przydałby mi się pędzel do brwi, ponieważ nie lubię malować brwi, by ładnie wyglądały, ale przeczesanie ich takim pędzelkiem, a raczej szczotką na pewno idealnie by je ułożyło :)
    E-mail: chelsea@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako Claudia Nowak
    Lubię na FB jako Klaudia S.
    Odpowiedź Jak to kobieta w ciepłe letnie dni lubię chodzić w odkrytych butach, japonkach czy sandałkach. Po tegorocznym lecie moje stopy nie wyglądają na zdrowe i odprężone. Skóra na stopach jest sucha, a pięty zniszczone i szorstkie, więc najbardziej przydatną dla mnie rzeczą podczas tej jesieni byłaby metalowa tarka do pięt.
    E-mail: claudianowak0@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako.rossnett
    Lubię na FB jako Magda M
    Odpowiedź. ... kępki rzęs, miałam jedne z inglota i je zuzylam, tak naprawdę nie mam porownania z innymi firmami, byc moze te sa rownie fajne. Mam mało rzęs, są krótkie i jasne, więc zeby bylo je widac muszę się jakos wspomagac :) Obecnie jestem w ciazy i wydaję pieniądze na wyprawkę, takie rzęsy byłyby wreszcie jakims prezentem dla mnie :)
    E-mail: rossnett2@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako brokenmyhead
    Lubię na FB jako
    Agata Janicka
    Odpowiedź. Wszystko mi potrzebne, bo pojutrze się wyprowadzam wiele kilometrów od domu i nie mam nic poza ciuchami, pościelą i butami!:D
    E-mail: agatajanicka6@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. ale, żeby odpowiedź była zgodna z regulaminem to tarka do pięt, bo mam problem z twardymi:C

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz to chyba najbardziej przydałby mi się pilnik szklany do paznokci. Uwielbiam dbać o wygląd swoich dłoni, moim zdaniem to dużo o nas świadczy. Podanie dłoni osobie z zadbanymi paznokciami jest przyjemnością a brud za paznokciami wręcz mnie obrzydza. Oczywiście dbanie o paznokcie i ogółem dłonie to przyjemność ale wszystko w ramach dobrego rozsądku:)

    lUBIĘ JAKO, OBSERWUJE JAKO : LOWCY PROBECZEK
    martusia1991@onet.pl
    zapraszam również na mego bloga: http://lowcy-okazji.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

  16. Obserwuję jako Madzia Cz
    Lubię na FB jako Magdalena Cz.
    Odpowiedź. Najbardziej przydałyby mi się samoprzylepne kępki, ponieważ to że wakacje się kończą nie znaczy, że czas imprez też. Wręcz przeciwnie- trzeba pobawić się z tymi, których wakacje rozrzuciły po Polsce i świecie. A co zrobi najlepsze wrażenie jak nie wachlarz rzęs i uwodzicielskie spojrzenie? Trzeba zaprzeczyć temu, że wiosna to najlepszy czas na miłość! Ja planuję upolować jakiegoś dwumetrowca właśnie teraz i te kępki na pewno by mi to ułatwiły!
    E-mail: czmadzia7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako - izunieczka
    Lubię na FB jako - Iza Kondratowicz
    Odpowiedź. W tej chwili najbardziej przydały by mi się pędzle do makijażu a przede wszystkim do pudru. Mój dotychczasowy pędzel ma swoje odsłużone lata i pora wysłać go na emeryturę a zakupić coś nowego i doskonałego. Jako młoda mężatka i matka chcę pięknie wyglądać dla moich facetów a perfekcyjny makijaż zapewne mi w tym pomoże.
    E-mail: ciasteczko502@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuję - jako ewanka
    lubię - jako anna stachura

    Odpowiedź: Mogłabym wymieniać bez końca co potrzebuję, moje dziecko często dopada się do mojej kosmetyczki, co skutkiem jest utrata połowy akcesoriów. Największa strata to pęseta, a brwi już poszerzają swoje pole ;-/

    e mail: anistach@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Łucja Kobroń
    Lubię jako: Łucja Kobroń
    Odpowiedź: Przydałby mi się pędzel do kresek i cieni. Właśnie zaczynam aplikację i po pięciu latach studiów prawniczych podczas których prawie się nie malowałam przydałby mi się taki pędzelek. Czas zmienić siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lucymaja123@yahoo.com

      Usuń
    2. mój mail: Łucja Kobroń

      Usuń
  20. Obserwuję jako agf
    Lubię na FB jako Aleksandra Filipowska
    Odpowiedź:
    Jeśli jesteście mamami to wiecie z pewnością jak wygląda wychodzenie z domu z małym dzieckiem. Ledwo zdążę się ogarnąć (albo i nie) muszę lecieć do synka, bo właśnie albo się przewrócił albo szarpie kota albo wyjada mu żarcie z miski, ewentualnie po prostu jest mu za ciepło i się pruje, więc to dla mnie znak, sygnał, ze wychodzimy. I co potem? potem patrzę, a ja wyglądam jak strach na wróble... Włosy roztrzepane, każdy w inną stronę, a trzeba wam wiedzieć, ze włosy mam długie i ujarzmić je wcale nie jest łatwo. Otwieram torebkę żeby się przeczesać i co?? Nie mam grzebienia, bo został w innej torbie... Dlatego z pewnością przydałby się zestaw grzebieni bym mogła po jednym powkładać do każdej torebki i mieć pewność, że jakby co, zawsze mogę się uczesać :)

    E-mail: a.filipowska@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako asiakali
    Lubię na FB jako Joanna Kalicińska
    Nożyczki fryzjerskie by mi się przydały, żeby włosy się lepiej układały, bo grzywkę przyciąć mogę sobie sama .
    E-mail: asia_kali@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako fifidorea
    Lubię na FB jako katarzyna powirska
    Odpowiedź: najbardziej przydałby mi się separator do pedicure. Kiedyś miałam taki uroczy, zielony w zajączki wielkanocne, niestety łapki mojej starszej córeczki gdzieś go posiały:)
    E-mail: kasia.powirska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako bruneteczka01
    Lubię na FB jako Agnieszka Bołoz
    Odpowiedź Najbardziej przydatny byłby pędzel do podkładu.Oglądałam kiedyś program o makijażu i nakładanie fluidu palcem nie sprawia,że jest on trwalszy na buzi natomiast pędzel tak.Malując się rano chciałabym aby makijaż przetrwał cały dzień bez większych poprawek na które nie mam czasu.Dlatego owy pędzel znalazłby u mnie honorowe miejsce :D
    E-mail: bruneteczka@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako... sienia_88
    Lubię na FB jako... Ewa Oleksy
    Odpowiedź. ... Najbardziej potrzebuję tarki do pięt. Niehigieniczny pumeks trochę mnie zniechęca a moje pięty mówią same za siebie... ;)
    E-mail: .. sienia_88@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako... Olivia Majewska
    Lubię na FB jako... Olivia Majewska
    Odpowiedź. ... Najbardziej potrzebuję samoprzylepnych kępek rzęs, natura mi niestety długich gęstych rzęs poskąpiła ale od czego są różne pomocne nowinki kosmetyczne, każda z nas przecież marzy o pięknych, bujnych rzęsach ;)
    E-mail: ... oliviamajewska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Sandra ja
    Lubię na FB jako: Sandra G.
    Odpowiedź: A mi by się wszystko przydało praktycznie, ale jednak po dłuższym namyśle, przydałby mi się pumeks do pięt.. Uwielbiam mieć ładne pięty. Miałam już parę pumeksów żaden nie przypadł mi do gusty, teraz poszukuje jakiegoś skutecznego, który poprawi moje pięty. Z chęcią bym wypróbowała z tej firmy AnnCo :) ale wiadomo resztą też bym nie pogardziła ;) pozdrawiam!
    E-mail: grudzien0@op.pl
    Baner na pasku: http://sanderka0222.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako Majajagoda Maja
    Lubię na FB jako Maja D.
    Odpowiedź:
    A mi najbardziej marzy się Zestaw do makijażu ZM-555.
    Dlaczego?
    Bo ma w sobie wszystko co potrzebuję w podręcznej kosmetyczce. Pacynka idealna dla mnie do nakładania cieni, pędzelek do cieni - do ich rozcierania, dosyć obszerny pędzel do pudru, może też służyć do różu, no i zgrabna pęseta do regulacji linii brwi. A i jeszcze coś czego nigdy nie miałam: pędzelek do ust. Ostatnio z błyszczyków przerzuciłam się na szminki w kolorach prawdziwej czerwieni. I myślę, że właśne on pozwoli mi wydobyć prawdziwy blask (kształt) moich ust.
    Więc myślę, że taki gadżecik od AnnCo. przydałby się mi i na co dzień, i na wyjazdy. :)

    E-mail: majajagoda2000@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuje jako Kamila Pilawa-Dzięgiel
    Lubię na FB jako Kamila Pilawa-Dzięgiel
    Odpowiedź:
    Przydał by mi się Zestaw do makijażu ZM-555. Mam 26 lat, a dopiero uczę się malować buźkę. Wcześniej to tylko podkład i tusz do rzęs był w użyciu. Wiem, dziwne jak na XXI wiek, bo teraz to 12-latki potrafią zrobić sobie makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  30. e mail: ja_to_ona19@wp.pl


    Zapomniałam dodać przy odpowiedzi :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: Agata
    Na FB: Halina T.
    Odpowiedź konkursowa:

    W formie obrazka :-) Poniżej link:
    http://imageshack.us/f/855/akcesoriaannco.jpg/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście o e_mailu zapomniałam:
      halina_26@onet.pl

      Usuń
  32. trudne kochana zadałaś pytanie... ale już odpowiadam... najbardziej naj... to tarka do pięt .. od kąt pamiętam zawsze miałam brzydkie popękane pięty i zawsze się ich wstydziłam a teraz istniała by szansa ze wreszcie będą ładne i zadbane... ale i tak pewnie nic nie wygram.. zresztą nie ważne dla mnie wygranie ważne ze mogę coś pisać a pisać kocham. buziak..
    aaa i obserwuję jako: daria zielonka. fc. daria z., mail: daria_gj@wp.pl buziak

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako Angelika Wojtasik
    Lubię na FB jako Angelika Wojtasik
    Odpowiedź : Coraz bliżej mi do profesjonalnego wykonywania makijaży, a wiadomo pędzle to rzecz bez której nie da się obyć :) Druga ręka, zawsze wierna :)
    E-mail: nelinka@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako NieuczesanyMotyl
    Lubię na FB jako Joanna Marta Serowa
    Odpowiedź. Uwielbiam mieć nieuczesany włosy, alee brwi uczesane, dlatego najbardziej przydałby mi się pędzel do brwi i rzęs z gąbeczkę do cieni, boo dobrze mięć taki maleńki przyrząd, który pełni rolę trzech, więc zużywa także mniej miejsca w mojej małej podręcznej kosmetyczce. Po dłuższym namyśle przydałby mi się także pędzel do nakładania fluidu, gdyż nie musiałabym wtedy brudzić paznokci- to świetne rozwiązanie!!
    E-mail: salineczka@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako: Natalia R
    Lubię na FB jako: Natalia R...k
    Odpowiedź: najbardziej przydałby mi się kępki . Już od jakiegoś czasu obiecuję sobie że kupię takie kępki ale coś nie mogę się zabrać do tego. Byłoby mi bardzo miło gdybym je wygrała
    E-mail: natalia12389@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako annaandrzejewska

    Lubię na FB jako Anna Andrzejewska

    Odpowiedź: Najbardziej przydałby mi się pędzel do podkładu aby rano przed pracą szybciej ozdobić swoją buzię.

    E-mail: annaandrzejewska@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Obseruję jako: Ada Zyta
    Na FB lubię jako: Adriana Zygalska
    mail: theblondines@gmail.com
    Odpowiedź: najbardziej przydałoby mi się lusterko kompaktowe, ponieważ jako prawdziwa kobieta mam kilka torebek i bardzo często lubię się przeglądać, ale dosyć często gubię te lusterka, a teraz właśnie nie mam żadnego! Więc jest to mój absolutny must have!

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako Malinowa Chatka
    Lubię na FB jako Barbara W..ch
    Odpowiedź: Szukam pęsetki idealnej, która ujarzmi moje brwi.
    Sprawi, że gdy ktoś spojrzy mi w oczy, nie będzie robił brr..
    Ukochaną pęsetkę mężulek połamał, gdy moją konkurencję "Kaśkę" ( motor) naprawiał. Po tysiącu urządzeń "made in china", pęsetka Ann Co sprawi mi radość precyzją i siłą.
    Mail: malinowachatka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako: Camille
    mail: camillebeauty123@gmail.com
    na fb: Kamila K.
    odpowiedź: Na chwilę obecną najbardziej przydałby mi się pędzel do nakładania podkładu, ponieważ od jakiegoś czasu szukam odpowiedniego i jakoś nie mogę trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: Moni89
    Lubię na Fb jako: Monika Ś.......z
    Odpowiedź: Najbardziej przydałaby mi się tarka do pięt, ponieważ mam strasznie spękane stopy, a dzięki rączce,którą posiada tarka nie miałabym problemów z przeszkadzającym brzuszkiem;)
    Mail: monitestuje@prokonto.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best. :)
    Bernadett
    FB Bernadett Rauski
    http://www.annco.com.pl/pl/p/Nozyczki-fryzjerskie-JS-710/274
    Because I have old scissors,I need a new one.

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako grimagee
    Lubię na FB jako Sylwa K.
    E-mail: sylwia_k7@wp.pl

    Na dzień dzisiejszy najbardziej przydałyby mi się gąbki do fluidu. Od kilku dni zaczęłam próbować nakładania podkładu właśnie tym sposobem i jest on ewidentnie lepszy od tego, który praktykowałam lata (a mianowicie nakładałam podkłady palcami). Skóra jest jakaś taka po nim bardziej delikatna, o efekt maski nie muszę się martwić, a szansy na upaćkanie wszystkiego w koło jak to przy brudnych paluchach się zdarzało są niemalże znikome. No niestety minus tego taki, że moja obecna gąbka jest na wyczerpaniu maksymalnym stąd pojawienie się nowej gąbeczki byłoby dopełnieniem moich nowych pragnień makijażowych.


    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję od dawna jako: Kate
    Lubię na FB jako Katarzyna PS
    Wczoraj wyrzuciłam tarkę do pięt więc posiadanie nowej wskazane. A do tego nożyczki do skórek ponieważ moje ręce są tak zmarnowane, że trzeba je odnowić a na kosmetyczkę nie mam czasu.
    E-mail. Katep80@interia.pl
    Banerek wisi u mnie na blogu

    Zapraszam do siebie na urodzinowe Candy

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako kotka1412
    Lubię na FB jako Weronika Kidankiewicz

    W tym momencie najbardziej przydałyby mi się kępki rzęs. W sobotę wybieram się na ślub mojej siostry i chciałabym wyglądać ślicznie. Matka Natura obdarzyła mnie krótkimi rzęsami i mam jej to za złe. Chciałabym mieć długie rzęsy sięgające do nieba, dlatego uważam że potrzebuję kępek rzęs ! :)

    email : juki5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako: koma7

    Lubię na FB jako: Katarzyna Iskrzak

    Odpowiedź:
    Najbardziej przydałby mi się grzebyk do brwi i rzęs, ponieważ teraz jesienią często noszę czapki, które strasznie rozwichrzają mi brwi. Co za tym idzie brwi stają się nieusłuchane i nieposłuszne, bo twierdzą, że nie będą się układać skoro i tak czapka je rozczochra. Ahh cięzko je ujarzmić. Są takie zbuntowane. Może gdybym miała taki grzebyk, to postraszyć je os czasu do czasu by nie zaszkodziło :)

    E-mail: koma7@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako: marcia7
    Lubię na FB jako: Marta J...
    E-mail: marciajadamz@gmail.com

    Najbardziej przydatne będą samoprzylepne kępki rzęs, aby przy pomocy zalotnego spojrzenia upolować jakiegoś przystojniaka, który by mnie rozgrzewał w długie jesienne wieczory:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję jako Joanna_26
    Lubię na FB jako Joanna B.
    Odpowiedź.

    Pragnę wszystkie grzebyki i szczotki
    Słabość mam również do zalotki
    Wszystkie akcesoria do makijażu oczu i brwi
    Bo mały demon eksperymentalny ostatnio we mnie tkwi
    Moje potrzeby uzasadniam już
    Bo koniec konkursu już tuż, tuż
    Moje długie za pupę, nieujarzmione włosy
    Muszą być proste i piękne jak zboża kłosy
    Ciągłej pielęgnacji wymagają
    I nieźle w kość grzebykom dają
    By pięknie, zdrowo i odlotowo wyglądały
    Akcesoria do włosów bardzo by się przydały
    Na potęgę je zużywam i ciągle im mało
    Więc porządnej firmy produkty kupić by się zdało
    AnnoCo taką firmą właśnie jest
    A jej produkty są the best
    Co do zalotki to moje rzęsy bez niej nie funkcjonują
    Straszą i paskudnie się po prostu prezentują
    Zalotka zmienia moje spojrzenie nie do poznania
    Zwabiłam nim już nie jednego opornego "drania"
    A pędzelki, pęsety, gąbeczki do cieni
    To wszystko moje spojrzenie w księżniczkę zmieni
    Mam fioła na punkcie powiek kolorowych
    I cieni szczególnie tych ostrych, neonowych
    Przez lata w ogóle kolorów nie używałam
    Teraz nie mam pojęcia jak bez tego wytrzymałam
    Eksperymentuję teraz z kolorami jesieni
    A z takimi super akcesoriami moje trudy to odmieni
    Bo prościej jest zrobić makijaż z odpowiednimi przyborami
    A nie męczyć się tylko dwoma starymi pędzelkami
    A tak naprawdę to chyba wszystko by się przydało
    Ale o takiej chciwości pisać nie wypadało :)


    E-mail: kabanos_25@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako... Piotr Dąbrowski
    Lubię na FB jako... Marta Dąbrowska
    Odpowiedź. ... Najbardziej pragnę Zestaw grzebieni G-AMB, które bardzo pomogły by mi w rozczesaniu moich włosów. Sa to grzebienie o różnej wielkości i szerokości idealne na bunt moich kosmyków.
    E-mail: ... martalobos@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. obserwuje i polubiłam jako Agnieszka Fiszer

    s-ztuczne paznokcie kocham nad życie
    z-awsze dodadzą eleganckiego i intrygującego wyglądu moim dłoniom
    t-u i ówdzie przykryją mankamenty moich naturalnych paznokci
    u- wielbiam je i ubóstwiam dodaje te z AnnCo do ulubionych akcesoriów kosmetycznych
    c - zęsto i wedle humoru mogę zmienić , kolor , wzór i kształt mych pazurków
    z - awsze kupuje je w AnnCo bo tam są najlepsze
    n - igdy nie ma sytuacji że brak ich w mojej kosmetyczce bo zawsze jakiś mężczyzna zaprosić mnie może na randkę i w dłoń pocałować jak prawdziwy dżentelmen
    e - wentualnie czasem je zdradzę i założę akryle ale najbardziej im jestem wierna

    p - okochałam je ja pokochasz i ty tyle jest wyboru więc wybierz i ty
    a - nn.Co to jedyny sklep gdzie kupie je w najlepszej jakości po rozsądnej cenie
    z - awsze będę im wierna i temu sklepowi też
    n - a zawsze w moich marzeniach pozostanie wygarnie ogromnej ich ilości
    o - ogromna jest jednak szkoda że teraz nie ma ich do wygrania
    k- oniecznie muszę je mieć by czuć się w pełni piękna
    c - hce je konieczne z AnnCo nigdy u mnie nie będzie
    i -ch zbyt dużo
    e - ewentualnie co innego ale przecież dłonie są odzwierciedleniem kobiety

    veyna1984@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję jako... Nutinka
    Lubię na FB jako... Paula R
    Odpowiedź. ... Najbardziej podobają mi się cyrkonie na paznokci . Pięknie się prezentują i wyglądają bosko .
    E-mail: ... nutinka112@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję jako r.helt
    Lubę na FB jako Krstyna Helt
    Najbardziej w tej chwili przydałoby mi się lusterko dwustronne, które z jednej strony dwukrotnie powiększa a ponieważ noszę okulary i zawsze mam proble z makijażem gdy je zdejmę, więc takie z powiększeniem ułatwiłoby mi życie.
    r.helt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję jako imponderabilia
    Lubię na FB jako Żaneta B.
    Odpowiedź. Będą to nożyczki fryzjerskie. Należę do grupy kobiet nienawidzących wizyty w tym przybytku. Nie chodzi mi nawet o to, że pozbawiają nas całej masy włosów chociaż chodziło tylko o 3 cm:) Ja po prostu nie cierpię suszenia włosów. Po tym całym zabiegu wyglądam jak snopek trafiony piorunem. A mając takie nożyczki przy pomocy siostry szybko i sprawnie przebrniemy przez ten zabieg, bez suszenia, wygładzania, prostowania i innych czynności, które mają na celu piękny wygląd, a niestety po cichu niszczą włosy
    E-mail: zanka88@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję jako... Jadwiga W
    Lubię na FB jako... Jadźka Maria Woźnik

    Odpowiedź.:
    (A)bsolutnie przydałby mi się teraz pilniczek Eko
    (N)iezbędny jest teraz bo palca mego wieko
    (N)aruszone zostało przez splot dziwnych zdarzeń...

    (C)ałym sercem więc o zielonym pilniku marzę
    (O)bcinaczki też by się przydały, by paznokieć był wspaniały!

    E-mail: slazaczka@op.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jaki i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.