piątek, 26 października 2012

Zestaw do makijażu ZM-555 AnnCo. - opinia.

Od firmy AnnCo. otrzymałam niedawno ich nowość:


Zestaw do makijażu ZM-555
 
 


Zestaw do makijażu MINI- ZM-555


W zestawie :

- aplikator
- pędzelek do ust
- pędzelek do cieni
- pędzelek do pudru
- pęseta



Informacja AnnCo.:


Niezastąpiony jako podręczny przybornik do makijażu. Elegancki, wygodny i lekki.

 

 
Cena: 28,00zł
Wymiary etui: 14,50 cm x 5 cm
Kolor: czarno-bordowy
 
 
 
Moja opinia:


Muszę przyznać, że ten zestaw od razu mi przypadł do gustu. Wszystko mini w specjalnym etui. Gdy je zapniemy zabiera naprawdę niewiele miejsca.
 
 
Zmieści się do każdej torebki, nawet torebuni. Dobry przybornik na wszelkiego rodzaju wyjazdy. Choć i w domu takie akcesoria również się przydadzą. Na przykład taka pacynka jest moim ulubieńcem, który stosuję do nakładania cieni. Tak mi jest najwygodniej. Pędzelkiem zaś rościeram je.
 
 
 
Pęseta zaś jest bardzo zgrabna i dobrze radzi sobie z moimi brwiami.
Pędzelka do pudru używam sporadycznie, tym bardziej jest dla mnie wystarczający.
 

I coś czego jeszcze wcześniej nigdy nie używałam, czyli pędzelek do ust.
 
 
 
Rzeczywiście takim pędzelkiem precyzyjniej można nałożyć pomadkę na usta.
Zestaw chyba też dobry jako prezent dla kogoś. Jak myślicie?


 
Więcej informacji o produktach AnnCo. znajdziecie TUTAJ.

 
Zapraszam również na ich FB TUTAJ.

 
A Wy macie swoje ulubione akcesoria kosmetyczne?

7 komentarzy:

  1. cos takiego mi by sie przydało...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie za mały ten zestaw. Wolę jednak większą różnorodność, a w torebce nie potrzebuję takich zestawów bo w ciągu dnia bardzo rzadko robię poprawki makijażowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny zestaw, mi by się przydał taki na początek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już jestem bardziej zawansowana, podstawy mam za sobą:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny zestaw :-) w sam raz do kosmetyczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie szukam idealnych pędzli dla siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.