piątek, 19 października 2012

NATURALOE - początek kuracji moich włosów.

Dziś przedstawię Wam mój nowy nabytek do włosów, a dokładnie przeciwko ich wypadaniu. Pochodzi on od firmy Naturaloe.
Jest to:
Szampon przeciwko WYPADANIU do włosów suchych
 
 

Czytamy o firmie:
 
Naturaloe S.A. zostało utworzone w 2002 przez Christian Estrada, który po wielu latach poznawania ogromnych zalet aloesu, chciał podzielić się swoim doświadczeniem z innymi. Firma ta ma na celu uczyć, pokazywać i oferować produkty stworzone z tej niezwykłej rośliny.
 
W 2009 roku Naturaloe dotarło do Chile, w 2011 do Urugwaju, w 2012 rozpoczęło swoją działalność w Polsce.
 
Zobowiązujemy się:W Naturaloe zobowiązujemy się do tworzenia produktów z aloesem z jak najwyższą procentowo zawartością żelu z aloesu, aby nasi klienci mogli próbować wspaniałych właściwości tej rośliny
 
Nasze wartości:Utrzymywać zawsze najwyższe standardy jakości, gwarantowane przez zezwolenie A.N.M.A.T.(Krajowy Urząd Leków, Żywności i Technologii Medycznej) Używamy składników o najwyższej jakości i zapewniamy najlepszą obsługę naszych klientów.
 
Nasz Cel:Zająć pierwsze miejsce wśród firm oferujących produkty aloe vera na rynku lokalnym i wchodzić na rynki całego świata.
 
 
 

Szampon ten zawiera 60% czystego żelu z aloesu, a więc tym razem sprawdzę działanie tej rośliny na skórę głowy i włosy. Ciekawa jestem efektów. Podobno pełne rezultaty kuracji zauważalne są już po 60 dniach. Oczywiście możecie spodziewać się mojej opinii o tym produkcie na blogu.

 
Więcej produktów firmy Naturaloe znajdziecie TUTAJ.
 
 
Są równie na FB TUTAJ.

 
 
A jakie Wy macie doświadczenie z kosmetykami do włosów mającymi w składzie aloes? Stosowaliście już?

10 komentarzy:

  1. lubię aloes w kosmetykach, chociaż czytałam, że on lubi uczulać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja balsam z aloesem stosuję z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kremy do rąk z dodatkiem aloesu

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosowałam produkty z aloesem, tego jeszcze nie miałam okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem Ci szczerze, że nigdy nie stosowałam kosmetyków z aloesem. może to byl mój błąd...

    OdpowiedzUsuń
  6. Już czytałam kilka pozytywnych recenzji o tym szamponie, chyba pora go zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje włoski często wypadają :c Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szampon z aloesem to dla mnie nowosc ;) A mi teraz sypią sie włosy ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. super! nie znałam tej marki. będę śledzić na FB! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.