wtorek, 30 października 2012

TAG: Moje biżuteryjne cuda.

I znowu TAG. Tym razem zostałam oTagowana przez blogerkę Melę




Zasady TAGu:

1. Zamieść banner na swoim blogu i napisz kto jest jego inicjatorem (http://melawswiecie.blogspot.com)
2. Wybierz 10 perełek ze swojej kolekcji biżuterii, krótko przedstaw historię każdej z nich (gdzie kupiłaś, za ile, z czym nosisz, czy ma wartość sentymentalną, jakie wspomnienia są z nią związane itp.)
3. Wklej zdjęcia swoich ulubieńców.
4. Otaguj 5 blogowych koleżanek.

No więc przyznam się od razu, że u mnie biżuterii jest minimum z minimum. Ale skoro zostałam oTagowana, to pokażę kilka rzeczy.
 
A więc:
 
1. KOLCZYKI

Moi ulubieńcy.

 
 
2. PIERŚCIONEK ZARĘCZYNOWY I OBRĄCZKA

Pierścionek ma już trochę latek, a obrączkę noszę już ponad 6 lat  :)
 
 
3. KOLCZYKI mojej córci.

Dostała od chrzestnej. Jeszcze nie nosi. Chyba poczekam, aż sama zdecyduje, czy chce mieć kolczyki, czy też nie. Na razie czekają na nią schowane.
 

 
Taguję wszystkich chętnych, zgłaszajcie się w komentarzach, to wpiszę Was na listę.


--------------------------------------------------------------------------

Dopisano dnia 31.10.2012

Widzę, że Tag Wam się spodobał, więc Taguję:

Gonia http://margaritkaaa.blogspot.com/
Mallene http://mallene.blogspot.com/

Mam nadzieję, że dołączycie do zabawy.
 

8 komentarzy:

  1. Kolczyki dla córki są śliczne, na pewno będzie chciała nosić kolczyki:)
    Ja już publikowałam ten tag:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odpowiedź na TAG :) Biżuteria delikatna ale bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierścionek zaręczynowy piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny TAG, chyba się otaguję :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Córcia ma takie same kolczyki jak moja :-) i też dostała na chrzest :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny pierścionek zaręczynowy :) A ja cały czas czekam na przepis na Twoje placuszki z pozostałości po gotowanych ziemniakach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierścionek zaręczynowy jest cudowny ! :) Uwielbiam pierścionki, bo uszu nie mam przebitych a za naszyjnikami nie przepadam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag też bym się otagowała :) pierścionek zaręczynowy śliczny :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.