poniedziałek, 1 października 2012

KREM DO TWARZY NovaClear - recenzja.

Minęło ok. dwa tygodnie od otrzymania przeze mnie KREMU DO TWARZY (Acne Cream)  NovaClear, dlatego zgodnie z ustaleniami napiszę dziś recenzję tego produktu.
 
 

Czytamy na opakowaniu:

Zawarty w Acne Cream kwas salicylowy (2%), złuszczając delikatnie obumarły naskórek, zapobiega blokowaniu porów i powstawaniu nowych wyprysków, pozostawiając skórę czystą i wygładzoną. Obecny w preparacie Inflacin® skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz stany zapalne na skórze. Skwalan zapewnia właściwe nawilżenie skóry.
 
 
Cena: około 45,00zł
Pojemność: 40ml
Producent: Equalan Pharma europe Sp. z o.o.
Marka: NovaClear
Testowany dermatologicznie
 

Sposób użycia:



Umyj twarz Acne Cleanser a następnie rozsmaruj Acne Cream na skórze twarzy. Krem stosuj rano i wieczorem.


 
Przeznaczenie:



Codziennej pielęgnacji skóry tłustej, ze skłonnością do zmian trądzikowych.
 


 
Aktywne składniki:

Inflacin®Zmniejsza podrażnienia i zaczerwienienia skóry. Jako środek przeciwzapalny działa profilaktycznie, chroniąc skórę przed pojawieniem się wyprysków.
Salicylic Acid 2% (Kwas salicylowy 2%)Pozyskiwany z kory wierzby, delikatnie złuszcza obumarły naskórek, regulując odnowę komórkową, zapobiega blokowaniu się porów. Kwas salicylowy przenika przez warstwę sebum, skutecznie oczyszcza i przeciwdziała powstawaniu nowych zaskórników. Posiada właściwości przeciwzapalne, przyspiesza gojenie się podrażnień.
Squalane (Skwalan)Wchodzi w skład warstwy lipidowej skóry. Zapewnia jej miękkość, elastyczność oraz chroni przed parowaniem wody z jej wnętrza. Wykazuje działanie ochronne przed drobnoustrojami oraz przed działaniem promieniowania UV i innymi czynnikami środowiska. Nie zatyka porów.
QuSomes®Mikronośniki, które umożliwiają lepszą penetrację składników aktywnych w głąb skóry, dzięki czemu preparaty novaclear wykazują wyższą skuteczność w zapobieganiu i łagodzeniu zmian trądzikowych.
 
Skład:
 

Moja ocena:

Zapach delikatny, dla mnie jakiś nijaki, trudny do określenia. Krem dość wodnisty. Wystarczy niewielka ilość, by rozsmarować go po całej twarzy. A więc wydajny. Po wyschnięciu cera staje się matowa. Mam wrażenie, że ją wysusza. A o tu chyba tu w głównej mierze chodzi, by pozbyć się nadmiaru sebum.
Moja cera nie jest tłusta, ani trądzikowa, więc nie przetestowałam tego produktu zbyt intensywnie i nie podzielę się z Wami odpowiedzią na pytanie: "czy działa?" Ale jego skład i formuła wydaje się być zachęcająca. Produkt jak dla mnie drogi.
 

Do komleksowej pielęgnacji NovaCler poleca:

1.Delikatny płyn do mycia twarzy (Acne Cleanser)
2.Maseczka do twarzy (Acne Mask)
3.Preparat punktowy (Acne Spot Treatment)
 

Więcej informacji na temat pozostałych preparatów NovaClear znajdziecie na stronie internetowej TUTAJ.

Są również na FB TUTAJ.
Jeśli znacie ten produkt, to podzielcie się wrażeniami po jego stosowaniu.

8 komentarzy:

  1. Ja również testuję i rzeczywiście wysusza cerę.

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba się zgrałyśmy z tymi recenzjami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez go mam, na szczęscie u mnie sie sprawdzil ;)
    Uwaga na babydream
    http://finanse.wp.pl/kat,104124,title,Bakterie-w-plynie-dla-dzieci-w-znanej-sieci-sklepow-Oddaj-go,wid,14969502,wiadomosc.html?ticaid=1f440

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety produkty do cery tłustej czy trądzikowej nie powinny wysuszać skóry. Powinny regulować produkcję sebum, a to nie oznacza wcale wysuszania skóry. U Ciebie jednak mogło być to spowodowane tym, że jak sama wspomniałaś, nie masz takiej cery. Na cerze innej niż tłusta wrażenie mogło być zupełnie inne. Ja bym Ci jednak odradzała testowanie produktów nieprzeznaczonych do Twojej cery, bo możesz sobie zrobić dużą krzywdę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam w poście,nie testowałam intensywnie.

      Usuń
  5. Jestem ciekawa jak moja skóra zareaguje na kremik..

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że wysusza, może maska coś zadziała z tej serii.
    Pozdrawiam, miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. też go dostałam, ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.