poniedziałek, 1 października 2012

NIESPODZIEWANA PACZKA od NUK.

Dziś kurier mnie zaskoczył taką oto przesyłką.
 
 
 


Oczywiście domyśliłam się jej zawortości, bo zgłaszałam się do AKCJI NUK TESTUJĄCA MAMA, ale było to dość niedawno i nie miałam jeszcze żadnej odpowiedzi na e-mail.
 
A tu od razu przyszła paczuszka.
 
 
Pierwsza reklamówka to:

Kubek ze słomką Flexi Cup
 

Płyn do mycia butelek i smoczków dla niemowląt (dwie próbki)
 

Katalog produktów NUK, Ulotka i Notesik
 
 
 
Oczywiście firma NUK jest dla mnie jak najbardziej znana. Używaliśmy właśnie ich firmy butelek i smoczków, gdy zaczęłam karmić córcię mlekiem modyfikowanym.
 
Ich idea:

Od ponad 50 lat każdego dnia poszukujemy nowych rozwiązań ułatwiajacych życie rodzicom i wspierających rozwój dzieci. W naszych poszukiwaniach zaufaliśmy ekspertom w wielu dziedzinach: położnym, lekarzom, dietetykom i przede wszystkim Wam - matkom i ojcom.
Najważniejszą wiedzę czerpiemy z natury. Znajduje to odzwierciedlenie w naszych smoczkach, których kształt jest asymetryczny - podobnie jak kształt brodawki sutkowej matki w czasie karmienia. Smoczki NUK naturalnie dostosowują się do kształtu szczęki, umożliwiają ćwiczenie mięśni jamy ustnej i zapobiegają połykaniu przez dziecko powietrza.
Cała gama naszych produktów jest potwierdzeniem, że takie podejście prowadzi do tworzenia dobrze przemyślanych rozwiązań. Produkty NUK oparte są jedne na drugich i są optymalnie dostosowane do różnych etapów rozwojowych dziecka - od urodzenia do wieku przedszkolnego. Z NUK-iem możesz więc mieć pewność, że od samego początku zawsze robisz to, co najlepsze dla swojego dziecka.

 
Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.
 
 
 
Druga reklamówka z produktami pochodzi z AKCJI BüBCHEN TESTUJĄCA MAMA.
 
 
Są to kosmetyki marki Bübchen, a dokładnie ich próbki:
Mleczko dla niemowląt 50 ml
Płyn do kąpieli 50 ml
Szampon dla niemowląt 50 ml
Delikatny krem nawilżający dla dzieci i niemowląt 20 ml
oraz Katalog produktów.
 
 
 
A tu krótka informacja o tej firmie:

Producentem kosmetyków marki Bübchen jest firma Nestle mająca ponad stuletnią tradycję. Jej początki sięgają roku 1866 kiedy to niemiecki farmaceuta założył korporację o zasięgu globalnym. W Polsce firma rozpoczęła działalność w 1993 roku.
Kosmetyki marki Bübchen to produkty pielęgnacyjne przeznaczone dla niemowląt, dzieci i dorosłych. Charakteryzują się najwyższą jakością. Są przeznaczone dla potrzeb skóry bardzo wrażliwej i delikatnej. W swoim składzie zawierają naturalne składniki aktywne, których obecność wspiera barierę ochronną skóry przed szkodliwym działaniem środowiska. Zawierają też oleje roślinne.
 
 

Oczywiście wszystko dokładnie przetestujemy z moją córeczką, a ja skrupulatnie opiszę na blogu.
 
Komu się jeszcze udało zakwalifikować do tych akcji? Widziałam już chyba dwie notki na blogach znajomych blogerek.
A może znacie któryś z produktów?

10 komentarzy:

  1. ale fajne zestawy :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne te produkty z Bubchen:) miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz tego do testowania
    a co do płynu NUK mamy polecamy bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie znam tej firmy , bo jak na razie nie mam żadnych małych dzieci .
    Ale gratulacje ,że się załapałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny kubasek!
    Miłych testów
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana uprzedziłaś mnie z notką o zaskoczeniu;) Miłego testowania, wezmę Twoją opinię pod uwagę, my mamy zestaw startowy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. niespodzianki są zawsze miłe i przyjemne:)
    gratuluję paczuszki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jak zauważyłaś na moim blogu www.57-402.blogspot.com też testowałam NUK i miałam identyczny kubek dla małej :) do tego pełnowartościowy płyn do mycia butelek, z którego jestem zadowolona oraz dwie próbki, też dostałam wkładki dla matek karmiących :) tylko ze ja miałam też i inne zasady współpracy ale o nich ciiii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.