sobota, 13 października 2012

Herbata Zielona Grapefruitowa Camellia Tea - opinia.

I na koniec mojego Aromatycznego Dnia jeszcze jedna herbata od firmy Camellia Tea:



Herbata Zielona Grapefruitowa




 
 
Skład:
Sencha, grapefruit, skórka grapefruita, hibiskus, aromat.
 
 
 
Moja opinia:


Jak widać jest to zielona herbata liściasta z widocznymi kawałeczkami grapefruita. Lubię czasem wypić zieloną herbatę, jest ona dla mnie lekko goryczkowa. Jednakże ta smakuje mocno goryczkowo ze względu właśnie na dodany grapefruit. Nie do końca mnie przekonuje to połączenie. Chyba wolałabym jakiś posmak słodszych owoców. No ale taka cierpka herbata tak czy inaczej orzeźwia.
 


 
Więcej herbat Camellia Tea znajdziecie TUTAJ.

 



 
Są również na FB TUTAJ.
 
 
A co Wy lubicie pić wieczorkiem, zwłaszcza w takie jesienne wieczory jak ten?

10 komentarzy:

  1. calą saszetkę wsypalas czy część ? bo jutro ją bede robic;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Około połowy, ale wystarczy myślę nawet 1/3, bo uzyskałam bardzo intensywny smak.

      Usuń
  2. takiej jeszcze nie piłam, ale zielona herbata i grejpfrut to chyba dobre połączenie w diecie odchudzającej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jej jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest ta herbatka, idealna na jesienny, pochmurny dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Średnie połączenie, zgadzam się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi te herbaty smakują, że tak powiem - tandetnie. A czarna to już wybitnie- jak taka najtańsza herbata czarna ze sklepu, tylko z dodatkiem aromatów i suszonych owoców oraz kwiatów.
    Piłam o wiele lepsze, no. od Teastore.pl - u mnie na blogu też są !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam zielone herbatki :) od ponad roku pijam codziennie, czasem kilka szklanek, mam taki jakiś niedosyt i wiecznie spragniona czegoś do picia. U mnie jednak przewagę biorę herbatki w torebkach, gdyż jest dużo szybciej z odsączeniem torebeczki i wyrzuceniem do kosza niż z pełnymi listkami :}

    Moimi ulubieńcami są: Zielona z sokiem z cytryny z Tesco -PACKERS BESTS , oraz zielona z sokiem z grapefruita - SIR ROGR- którą kupuję w DH Sam. Piję je raczej nazmiennie, choć częściej tą z cytrynką. W Biedronce są równiez bardzo dobre torebkowe 20 torebeczek po 1zł z grosikami. Tez je bardzo lubię, ale do Biedronki mam za daleko na piechotkę, a bilety za drogie ;)

    Ostatnio nabyłam też zieloną z Jaśminem od Dilmaha, jest bardzo delikatna ale wyczuwa się posmak jaśminu. Jest z pewnością mocniejsza niż ta zwykła/prawdziwa jaśminowa podawana do sushi ;)

    Wydaje mi się również, iż właśnie dzięki tym herbatką poprawił mi sie metabolizm, gdyż w wakacje 2011 przytyłam 10kg, a na dzień dzisiejszy jestem spowrotem w formie 55kg +/- 1kg :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze wybieram te z cytryną i grapefruitem gdyż lubę te owoce w naturalnej postaci i w ogóle cytrusy, ale te właśnie smakują mi najlepiej w połączeniu z herbatą. Jest wiele różnych smaków ale dla mnie są nienaturalne i bezpciowe...a troszkę się ich już napróbowałam, gdyż szukałam tej idealnej dla mnie :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.