wtorek, 9 października 2012

Paczka z KOLORÓWKĄ.

Wczoraj otrzymałam dwie przesyłeczki i dwa awizo. Paczki jeszcze na poczcie, ale zaprezentuję Wam jedną z moich małych przesyłek.

Pochodzi od firmy Bell.

 

I zawierała:

Trwały Błyszczuk do ust GLAM WER 034
Trwały superkryjący Lakier do paznokci z połyskiem GLAM WER 403


 
 

Piszą o sobie:
 
Upiększyć świat i kobiety!
 
Firma Bell jest uznanym producentem i dystrybutorem kosmetyków kolorowych, która szczyci się produktami o najwyższym światowym standardzie.
Niezmiennie od kilkunastu lat Bell jest niezaprzeczalnym liderem wśród polskich marek kosmetycznych pod względem popularności oraz sprzedaży.
Teraz Bell postanowiło wzmożyć komunikację między firmą a konsumentkami i stworzyło stronę na Facebooku. Jesteśmy takie jak wy, chcemy poznać waszą opinię, usłyszeć sugestie i malować (siebie) i świat razem ze wszystkimi, którzy kochają kosmetyki do makijażu!
 
 
Produkty ich firmy są mi dobrze znane. Najczęściej zaopatruje się w nie w Biedronce, bo mają tam świetne promocje.
To moja pierwsza kolorówka do testowania, więc bardzo się cieszę. Niedługo oczywiście postaram się oba kosmetyki zrecenzować na blogu.
 
 
Więcej produktów firmy Bell znajdziecie TUTAJ.
 
 
 
  
A wszystkich fanów zapraszam na ich stronę na FB TUTAJ.

 

A Wy co używacie od firmy Bell?
Ja mam jeszcze cienie matowe od nich i są super.

8 komentarzy:

  1. Mam taki sam zestawik jak Ty tylko inny kolor lakieru:) błyszczyk jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak się sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy, nie testowałam ich jeszcze u siebie, ale zapraszam na www.mamaisyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Również miałam przyjemność przetestować powyższe kosmetyki Bell ;-) Lakiery sprawdzają się świetnie, błyszczyk natomiast mój był trochę za intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na razie kolory przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam błyszczyk i nawet przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.