czwartek, 11 października 2012

Spray ułatwiający rozczesywanie włosów dla Księżniczek Lilliputz - recenzja.

Dzięki portalowi Kosmeland.pl mam okazję przetestować wraz z moją córcią produkty firmy Lilliputz produkowane dla Rossmann.
Pierwszym, który zrecenzuję jest:


Spray ułatwiający rozczesywanie włosów dla Księżniczek
(Leichtkämmspray Prinzessin Lilliputz)



 
Opis produktu:
 
Spray ułatwiający rozczesywanie włosów dla małej księżniczki z łagodnymi składnikami. Produkt stworzony został w oparciu o cenną, pielęgnacyjną proteinę jedwabną oraz substancje czynne miodu.
Sprawia, że włosy łatwo się rozczesują , zachowuje ich naturalną wilgoć. Posiada piękny, słodki zapach.

Przebadany dermatologicznie.
Posiada neutralne pH.
 

 
Cena: 7,49 zł
Pojemność: 150ml
Producent: Rossmann
 
 
Przeznaczenie:
 
Do zastosowania zarówno na mokre jak i suche włosy.
 
 
Skład:
 
Aqua, Alcohol, Hydroxypropyltrimonium Honey, Hydrolyzed Silk, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Polyaminopropyl Biguanide, Denatonium Benzoate, Parfum
 


Moja opinia:

Powiem, że bardzo ucieszyłam się z tego produktu. W każdym razie miałam co do niego wielkie oczekiwania, ponieważ włoski mojej córeczki kręcą się i jest mi je bardzo trudno rozczesać. Poza tym córcia nie współpracuje i szybko się denerwuje przy czesaniu, i po prostu ucieka. Myję jej włoski naturalnym szamponem, więc nie mam tu żadnej pomocy przy zmiękczaniu jej włosów. Stosowanie sprayu jest bardzo wygodne. Wystarczy lekko spryskać włosy i od razu można czesać. Na szczęście produkt okazał się skuteczny i teraz rozczesanie włosków zajmuje nam dosłownie chwilę i bez niepotrzebnego "szarpania". Wreszcie pozwala mi zapleść nawet małego warkoczyka, więc sukces w pełni. My stosowaliśmy go na suche włosy. Nie zauważyłam efektu przetłuszczenia włosów, ale muszę dodać, że myjemy głowę codziennie. Skład nieco zbyt chemiczny, ale widocznie nie można mieć wszystkiego.
 

Produkty tej firmy można zakupić w Rossmannie.
 
 
Jak już pisałam, produkt ten testowałam dzięki portalowi Kosmeland.pl. Znajdziecie tam więcej recenzji produktów przeznaczonych dla i dzieci mam. Zapraszam TUTAJ.
 
 
Poza tym również tam została opublikowana moja recenzja tego produktu trochę w innej formie TUTAJ.
 
Są również na FB TUTAJ.
 

A jak Wy radzicie sobie z włosami swoich pociech? Udaje się Wam je uczesać bez problemu?

7 komentarzy:

  1. też by mi się dla mojej córki przydał taki sprey, czas o nim pomyslec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O fajny spray,ja mam chłopca i względem rozczesywania problemów nie mam ale dla siostrzenicy chyba zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wprawdzie dziecka nie mam, ale kilkukrotnie będąc w Rossmanie zastanawiałam się nad zakupem tego produktu dla siebie, bo moje włosy strasznie się plączą i nie zawsze odżywki dają im radę. Muszę go w końcu zakupić i wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny produkt ja pamiętam jak byłam mała to splątane włosy były zawsze problemem

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jak widzę takie specyfiki, to cieszę się, że mam dwóch chłopców :) Z włosami nie mamy problemów :) Pamiętam, że jak byłam mała, to nie znosiłam czesania włosów, bo miałam strasznie kręcone i ciężko było je rozczesać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne kosmetyki dla dzieci znalazłam w aptece Firmy Wax Angieslki Pilomax. Pachną obłędnie, Fajnie wyglądają, są wydajne i niedrogie do tego chętnie stosowane przez moją pociechę. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.