czwartek, 4 października 2012

KURACJA MegaKrzem - PODSUMOWANIE.

Po 60 dniach przyjmowania suplementu diety MegaKrzem przyszedł czas na podsumowanie.

 


Przypomnę tylko, że pod koniec lipca rozpoczęłam kurację tym preparatem.

Można o tym przeczytać w poście:


 
Tam również znajdziecie dokładny skład jednej tabletki.
 
 
Informacja producenta o tym produkcie:
 
- zawiera naturalny krzem pozyskany z pędów bambusa unikalny,
- bogaty skład, aż 19 składników aktywnych
- zawiera miedź niezbędną do prawidłowej pigmentacji włosa
- 60 tabletek na 2 miesiące kuracji tylko 1 tabletka dziennie
 

W opakowaniu: 60 szt. tabletek powlekanych
Cena: 14,99zł + koszt wysyłki
Producent: AVET Pharma S.K.A
 

 
 
Sposób stosowania:


1 tabletka dziennie po posiłku. Tabletkę należy popić wodą. Nie należy przekraczać zalecanej dawki.
Nie zaleca się stosowania preparatu kobietom w ciąży i karmiącym piersią.


 
Przeznaczenie:
- Przy nadmiernym wypadaniu, łamliwości włosów.
- Przy nadmiernej łamliwości i kruchości paznokci.
- W celu regeneracji, wzmocnienia i pielęgnacji włosów i paznokci.
 

Moja opinia:
Zacznijmy od kształtu tabletki. Wyprofilowana w taki sposób, że łatwo się ją połyka. Trochę nieciekawy smak, ale idzie przywyknąć. Moje główne oczekiwanie to wzmocnienie moich włosów. Po dwumiesięcznej kuracji wydaje mi się, że włosów wypada trochę mniej. Na pewno są obecnie mniej łamliwe i bardziej błyszczące. Więc jestem zadowolona z tego preparatu. Mam jeszcze darmową próbkę, wiec będę stosować dalej. Jeśli chodzi o działanie na paznokcie, to trudno mi jest ocenić, gdyż były one w dobrym stanie również przed rozpoczęciem kuracji. Sam jednak skład zachęca do przyjmowania takiego suplementu.


Dokładną informację o tym produkcie znajdziecie TUTAJ.
 


 
Jest również strona dla fanów na FB TUTAJ.

 
A co Wy stosujecie by wzmocnić swoje włosy?

5 komentarzy:

  1. Łykam ją właśnie od tygodnia i jeszcze nawet nie wypatruje efektów :) Ciekawe czy na mnie też podziała :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wiosną próbowałam kurację Skrzypowity, efektów na włosy nie było za dużych, ale była duża poprawa w paznokciach, które nie miały skórek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zażywałam ten suplement to włosy przestały wypadać a teraz znów zaczynają...;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.