sobota, 12 października 2013

Własne serum z Koncentratem antycellulitowym z liposomami Fitomed

Fitomed zachwycił mnie już kilkoma swoimi produktami. Dzisiaj pokażę Wam jeden ze składników naturalnych jakie oferują:
Koncentrat antycellulitowy z liposomam



Opis produktu:

Koncentrat stanowi zawiesinę liposomów z wyciągami z bluszczu, bożego drzewka, kasztanowca, iglicy, alg, guarany oraz z kofeiny i l-karnityny o działaniu łagodzącym objawy cellulit. Podczas specjalnego procesu powstawania liposomów (puste kuleczki otoczone błoną lipidową) z lecytyny sojowej w ich wnętrzu pozostają zamknięte wyciągi ziołowe i substancje aktywne.



Cena: 19,00zł
Pojemność: 150ml
Producent: Fitomed Sp. z o.o.




Zastosowanie: 
Jako składnik w lotionach, kremach, serum, balsamach do ciała ze zmianami cellulitowymi.


Działanie:
Polega na wykorzystywaniu właściwości wyselekcjonowanych i synergicznie działających ziół oraz l-karnityny i kofeiny w kierunku wzmocnienia włókien kolagenowych i ścianek naczyń krwionośnych oraz przyspieszenia metabolizmu komórkowego. Usprawnienie mechanizmu ukrwienia, dotlenienia, wzmocnienia prowadzi do samooczyszczania się tkanek ze złogów i zatrzymanej wody. Te "zaległe" substancji ponownie są wprowadzane do organizmu.
Regularne stosowanie (2-3 razy dziennie) preparatów z koncentratem liposomym pozwala wygładzić skórę "ze skórki pomarańczowej" i ją ujędrnić. Można lekko masować.




Dawkowanie: 
Dopuszcza się stosowanie w kremach - 30%, w serum – 50%.



Skład:

aqua, herb extracts: hedera helix, artemisia abrotanum, ruscus aculeatus, aesculus hippocastanum, algae, paullinia cupana; glycerin, lecithin, D-panthenol, trilaureth-4-phosphate, sorbitol, lactic acid, caffeine, carnityne diazolidynyl urea, Phenethyl Alcohol, Caprylyl Glycol


Moja opinia:



Sam koncentrat jest bardzo rzadki, dla mnie raczej bezzapachowy. 
Ja połączyłam go początkowo z nieratyfikowanym masłe shea w proporcji 50:50. Zależało mi na stworzeniu serum, które będę używać co kilka dni.  Z masłem zrobiła się z tego tłusta mazia, którą wmasowywałam w skórę.


Inne połączenie to koncentrat + olejek arganowy.
Można tez dokupić na stronach Fitomed specjalną kremobazę. Ale ciekawym wyjściem może być dodanie tego koncentratu to zwykłych balsamów, nawet do takich co to zasługują na miano zwyklaczka.

Nie jest tak, że widzę już poprawę, że cellulit zniknął. Bardziej dbam oto by w tych partiach ciała skóra była jędrna, elastyczna. 
Stosuję dodatkowo specjalny masażer podczas prysznicu, choć trochę brakuje mi systematyczności w całej pielęgnacji. Ale mam nadzieję, że jesienno-zimowy sezon poświęcę na pozbywaniem skórki pomarańczowej.


Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.


 
Są też na FB TUTAJ.

A jakie Wy macie doświadczenie z liposomami?

15 komentarzy:

  1. Nie mam doświadczenia z liposomami, ale chętnie poczytam z czym jeszcze można je połączyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenia. Nie miałam do czynienia z liposomami.

    OdpowiedzUsuń
  3. wypróboję jak polecasz:D
    obserwuje
    rozaliafashion.blogspot.com - jeśli możesz kliknij w baner z napisem SHEINSIDE po prawej stronie na dole

    OdpowiedzUsuń
  4. O coraz bardziej podobają mi się takie surowe składniki, które same możemy połączyć z czym chcemy.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam, i raczej mieć nie będę bo nie mam cellulitu ;) fajnie, ze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nic samodzielnie nie mieszałam, pewnie pora zacząć...

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ten koncentrat dodawałam do zwykłych balsamów nawilżających i widziałam ujędrnienie

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam kuracje antycellulitową w sprayu od Tołpy. Cena nie jest niska, ale kosmetyk daje radę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę sprawdzić. Z Tołpy to tylko jakąś maseczkę miałam.

      Usuń
  9. Lubimy markę, nie wiedzieliśmy, że ma takie produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sprawa :) Jakoś do tej pory nie miałam okazji, żeby sie lepiej zaprzyjaźnić z Fitomedem ;p
    Pozdrawiam, a wolnej chwili zapraszam do moich wypocin :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.