piątek, 11 października 2013

Mascara Curling Volume Impala - recenzja.

Impala to niemiecka marka słabo mi jeszcze znana, ale dziś pokażę Wam ich drugi kosmetyk, jaki używam.

Mascara Curling Volume



Opis produktu:

Mascara z innowacyjną szczoteczką dzięki czemu możliwe jest uzyskanie pogrubionych i kręconych rzęs.

Cena: 13,50zł
Pojemność: 15ml
 




Moja opinia:
 
Zaskakująca jest w tej maskarze szczoteczka. Szczerze pierwszy raz używałam szczoteczki w ten sposób zakręconej.  


Tusz dość słabo pogrubia, za to wydłuża i lekko podkręca rzęsy.
Na plus to, że nie skleja rzęs, nie tworzą się grudki  oraz nic się nie kruszy przez cały dzień.

Efekt jak widzicie, dość naturalny.

 
Więcej informacji o kosmetykach Impala znajdziecie TUTAJ.
 

Są też na FB TUTAJ.


Jaka maskara dzisiaj u was na rzęsach?

13 komentarzy:

  1. Zdecydowanie wolę jeśli tusz dobrze pogrubia. Jeśli ten tylko podkręca, to raczej nie jest produktem dla mnie.
    Co do szczoteczki, wolę proste. Takich się trochę boję, bo mam wrażenie, że sobie oko wydziobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mocno zakręcona ta szczoteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy Impala to firma katalogowa??
    Sam tusz chyba jednak średni..W podobnej cenie jest żółty Lovely a efekty znacząco lepsze.

    Dzisiaj moje rzęsy odpoczywają i mam na nich tylko odżywkę.
    Zapowiada nam się dzień w domu bo Mała podziębiona, więc moja buzia może odpocząć od makijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Impala szuka konsultantek.
      Życzę zdrówka dla Małej.

      Usuń
  4. Lubię tego typu zakręcone szczoteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się bardzo jego szczoteczka ;) Fajnie wydłużył Twoje rzęski ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. afekt całkiem fajny :)
    Master Curl Mascara z Oriflame ma taką samą szczoteczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jednak wole takie co optycznie pogrubiają...

    OdpowiedzUsuń
  8. ja juz mam swoją ulubioną i nie szukam raczej innych, ale swoją drogą nie wiedzialam ze masz piwne oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie podkręca, ale faktycznie brakuje jej pogrubienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tusz byłby idealny dla dziewczyn, które wolą bardziej naturalny wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesety nie mój typ, ja wolę jak tusz robi mi firankę z rzęs ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.