piątek, 4 października 2013

Co nosi 3-latka. Koszulka Charmmy Kitty ze StylePit.pl

Chyba większość z nas spotkała się już z kotkiem Hello Kitty stworzonym przez japońską firmę Sanrio. Ja ostatnio szukając czegoś dla siebie w sklepie internetowym StylePit.pl napotkałam go na słodkiej koszulce. Oczywiście nie jest ona dla mnie, ale dla mojej ponad 3-letniej córeczki.


Opis:
 
Koszulka marki Charmmy kitty z krótkim rękawem i okrągłym dekoltem. Duży nadruk z przodu.

 

Cena: 29,99zł
Marka: Charmmy Kitty

Materiał: 100% bawełna.

 

Moja opinia:
 
Zacznę od tego, że moja córcia na widok tej przesyłki okazała wielką radość. Uwielbia się już stroić w sukienki, ale tym razem mogłam obserwować zachwyt koszulką. Chyba utrafiłam w gust mojej modnisi.
 
Z przodu znajduje się urocza aplikacja. Duża niebieska kokarda robi fajne wrażenie, podkreśla jej niebieskie oczy. No i oczywiście znajdziemy tam również wspomnianego wcześniej kotka, który podoba się mojej córeczce.
 

 
Koszulka co ważne jest w 100% z bawełny, a więc przyjemna dla ciała i oddychająca.
 
Prałam ją już w pralce w temp. 40 stopni C i nie zauważyłam, by w jakikolwiek sposób zmienił się jej wygląd.
 
Nosi się świetnie, a dzięki białemu kolorowi pasuje do wielu ubrań.

 
Jeśli jesteście zainteresowani ofertą StylePit.pl zapraszam TUTAJ.
Znajdziemy tam zarówno dział damski, męski i dziecięcy.
 

Są też na FB TUTAJ.


Znacie już tę stronkę? Ja za kilka dni zaprezentuję Wam jeszcze kolejne produkty, które mnie u nich skusiły.

11 komentarzy:

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.