czwartek, 10 października 2013

Męskie testowanie: Kojąco - chłodzący balsam po goleniu FLOSMEN ACTIVE FlosLek

Dawno nie było na moim blogu kosmetyku męskiego. W roli testera oczywiście mój mąż, który używał produktu z serii FLOSMEN ACTIVE od FlosLek.

Kojąco - chłodzący balsam po goleniu 


Opis produktu:

Działanie:
• łagodzi zaczerwienienia i podrażnienia naskórka.
• intensywnie oraz głęboko nawilża skórę.
• wzmacnia funkcję bariery ochronnej skóry
• odświeża i orzeźwia
• delikatnie chłodzi
• intensywnie nawilża i wygładza skórę
• zachowuje naturalne pH zdrowej skóry
• balsam szybko się wchłania.
• nie pozostawia uczucia lepkości.

Efekt: nawilżona, uspokojona i zregenerowana skóra




Cena: 17,40zł
Pojemność: 125 ml
Producent: Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK Furmanek Sp.j.
 

Sposób użycia:
 
Po goleniu lub myciu, niewielką ilość balsamu nanieść na twarz, równomiernie rozprowadzić, delikatnie wklepać.

 
Skład:
 
Aqua, Propylene Glycol, Arachidyl Alcohol, Behenyl Alcohol, Arachidyl Glucoside, Ethylhexyl Stearate, Dimethicone, Hamamelis Virginiania Leaf Extract, Glycerin, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Butyrospermum Parkii Butter, Mentha Piperita Extract, Phenoxyethanol, Panthenol, Cetearyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Triethanolamine, Allantoin, Carbomer, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Parfum, Menthol, Ethylhexylglycerin, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Disodium EDTA, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellal.
 


Moja opinia:

Balsam znajduje się w tubce zamykanej na klik. Takie rozwiązanie lubi mój mąż.
Używał żelu zarówno po goleniu, jak i do codziennej pielęgnacji cery. Dobrze łagodzi podrażnienia. Jest delikatny, nic nie podrażnia, nic nie piecze. Chłodzenie minimalne.

Bardzo szybko się wchłania i jest bardzo wydajny.

Zapach delikatny, męski.

Mąż używa go dalej, a więc jest zadowolony.




Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.


Są też na FB TUTAJ.

 
Pochwalcie się co Wasi mężczyźni używają na co dzień do pielęgnacji twarzy.

17 komentarzy:

  1. bardzo fajna propozycja dla mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny produkt, lubię jak mój facet ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. może zachęcę mojego TŻ do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. W sumie zawsze twierdził, że krem to krem. Ale potrafi narzekać, że jakiś podrażniał mu oczy, więc tłumaczę mu, że jest krem i dobry krem.
      Może kiedyś zrozumie ;)

      Usuń
  5. Brawo, jestem za różnorodnością i pokazywaniem pielęgnacji naszych Panów, takie recenzje również są potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  6. hm...nie wiedziałam,że mają taki produkt ale w sumie po tej recenzji nie wiem czy go kupować czy nie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niełatwo przekonać faceta do stosowania kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że Floslek ma serię dla mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moj maz bylby zainteresowany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. takie cos by mi sie przydalo po depilacji:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam o produktach dla mężczyzn, ale też nie mam żadnego w tej chwili to i się nie interesowałam...

    OdpowiedzUsuń
  12. super produkty polece je mojemu

    u mnie nowy zapraszam
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/stylizacje-ze-sklepem-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam,ze maja męskie kosmetyki.Muszę kupić mężowi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.