sobota, 19 października 2013

Kolagen do mycia rąk SBC

Tym razem pokażę Wam kosmetyk nieznanej mi dotąd angielskiej marki Simply Beautiful Collection, który oferowany jest w sklepie internetowym firmy TAOVITAL. 

KOLAGEN
Mydełko w Płynie z Kolagenem, Olejkiem z Nasion Papai i Passiflory Angielska (Collagen Hand Lotion)



Opis produktu:
 
Odśwież i nawilżaj swoją skórę wspaniałym Kolagenowym mydełkiem w płynie. Naturalna moc olejków z nasion Papai i kwiatów Passiflory ukoi i zmiękczy skórę dłoni tworząc płaśzcz ochronny, a kolagen pomoże zmniejszyć linie czy drobne zmarszczki. Niezastąpione połączenie aktywnych składników przywróci nawilżenie i ochroni Twoje dłonie po każdym myciu.

 


Cena: 25,90zł
Pojemność: 250ml
Producent: Simply Beautiful Collection


GŁÓWNE SKŁADNIKI AKTYWNE:
 
Oceagen (Kolagen Rozpuszczalny): kolagen morski, naturalny ekstrakt z dna oceanu, o właściwościach nawilżających, łagodzących, opóźniających procesy starzenia, ochronnych, odbudowujących i ujędrniających
Olejek z Passiflory (passion flower): przeciwzapalny, odżywczy, nawilżający, łagodzący, kojący i opóźniający procesy starzenia się skóry
Olejek z Nasion Papai (carica papaya): odżywczy i nawilżający


WŁAŚCIWOŚCI:
 
  • odświeży i nawilży Twoja skórę
  • zmiękczy i ochroni
  • nawilżający kolagen pomoże zmniejszyć linie i zmarszczki
  • niezastąpione połączenie aktywnych składników przywróci nawilżenie i ochroni Twoje dłonie

 
Skład:
 


Moja opinia:
 
Mydełko znajduje się w plastikowej butelce z pompką.
Zapach ma delikatny.

Konsystencja to rzadki żel, lekko zabarwiony na fioletowo. Bardzo dobrze się pieni, wystarczy jedno naciśnięcie pompki i gotowe.


Moje ręce po jego użyciu nie wymagają użycia kremu. Są nawilżone i bardzo miłe w dotyku. Mimo olejków w składzie nie są tłuste.

Mydełko stoi przy umywalce i używają je również mój mąż i córeczka. Pomka jest wygodna w użyciu, a więc córeczka radzi sobie z nim sama.

 
Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.


 
Czym obecnie myjecie rączki?

21 komentarzy:

  1. Mydło po którego użyciu nie trzeba stosować kremu?! Ideał jak dla mnie. I duży plus za pompkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dobry dla wymagających rąk. U nas jest ratunkiem dla męża, który nie chce regularnie używać kremu do rak, choć powinien.

      Usuń
  3. Bardzo fajne to mydełko :) Ale cena za mydło dość wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mydła z kolagenem jeszcze nie miałam, ale jeśli świetnie nawilża to warto wydać troszkę więcej pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. super mydełko, nawilża i dodatkowo działa na zmarszczki ;) nigdy wcześniej o takim nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie się pieni ;) Zachęciłaś mnie tym mydełkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam masełko Simply Beautiful, naprawdę genialne.
    jeszcze nie miałam mydlą, które dawałoby taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja po każdym umyciu rąk muszę stosować krem, bo mam dziwne wrażenie na łapkach :/
    więc ten produkt byłyby idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znamy, ale mydełka w płynie bardzo cenimy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam firmy, a mydełk w płynie nie używam, wolę standardowe w kostce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie wygodniejsze, choć w kostce tez często używamy.

      Usuń
  11. Zdecydowanie mi się podoba, ponieważ nie używam kremu po każdym myciu rąk...

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię mydełka w płynie, zwlaszcza te które nie przesuszają skóry rąk. Fajny kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.