wtorek, 15 października 2013

Dodatki ze StylePit.pl, czy stylowe?

Ostatnio zaopatrzyłam się w nowy portfelik. Jest to Skórzana portmonetka marki Treats zamówiona w sklepie StylePit.pl

 

Cena: 59,99zł
Kolor: Ciemny szary
Marka: Treats
Wymiary: 11 x 7 x 2 cm.



Moja opinia:
 
Portmonetka jest skórzana i jak na mały rozmiar bardzo funkcjonalna.
Znajdziemy w niej wygodną kieszonkę na drobne zapinaną na zamek. 

 
Dodatkowo ma przedział na banknoty oraz karty lub dokumenty zapinany na zatrzask. By nie było monotonnie w środku znajdziemy kolorową podszewkę.
 
 

Idealnie pasuje rozmiarowo do mojej torebki, w której oszczędzam miejsce na inne niezbędne mi rzeczy.



W Stylepit.pl wybrałam sobie jeszcze do swojego zamówienia
Gumki do włosów Hanne Bang Cosmetics

Cena: 9,99zł
Kolor: czarny
Opakowanie: 4szt.
 

Moja opinia:
 
Są to gumki wolne od metalu, świetne by zrobić kucyk. Nie wyrywają włosów, są wygodne w użyciu.


 
Jeśli jesteście zainteresowani ofertą StylePit.pl zapraszam TUTAJ.

Są też na FB TUTAJ.


Znacie już ten sklep?

27 komentarzy:

  1. Dla mnie za mała ta portmonetka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy moim dziecku muszę mieć wolne ręce, a więc wchodzi w grę jedynie mała torebeczka i mały portfelik :)

      Usuń
  2. Wolę większe portfele, ale ten jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. portfelik super:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/elegance-with-hint-of-color.html - możesz kliknąć w baner SHEINSIDE? dzieki ;*
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, lecz dla mnie troszkę za mała :P

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny ten portfelik, taki malutki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda na wygodny, nie tak jak mój :) ps:zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  7. łądnie się prezentuje, ja poluje na jakiś portfelik w panterke na która mam teraz "hopla" hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy blog :) zapraszam do mnie darmowe-probki-gadzety.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna, w sam raz do małej torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny..taki malutki zawsze można gdzieś wcisnąć.Mam wielki,zajmujący pół torebki portfel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio odkryłam, że mieści się zwyczajnie do kieszeni kurtki.

      Usuń
  11. Takie gumki do włosów bez metalu łączącego są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wolę nieco większe portfele - mam za dużo dokumentów i kart, które w takim maleństwie by się nie zmieściły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gumki tego typu bardzo często pękały, zraziłam się...

    OdpowiedzUsuń
  14. ja lubie takie małe portfele ,te duże sa niewygodne i za wiele miejsca zajmują w torebce

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.