czwartek, 24 października 2013

QuickŁyk, pomoc przy przełykaniu?

Jakiś czas temu od Biogened otrzymałam
QuickŁyk – spray ułatwiający połykanie tabletek

 



Opis produktu:

QuickŁyk to specjalistyczny preparat skierowany do osób w różnym wieku, które mają problem z połykaniem preparatów w postaci tabletek lub kapsułek.
Preparat QuickŁyk:
  • ułatwia połykanie tabletek i kapsułek
  • niweluje nieprzyjemny smak tabletek niepowlekanych
  • może być stosowany z lekami, witaminami i suplementami diety
  • nie zmienia działania przyjmowanych preparatów
  • łagodzi problemy przełykania związane z dysfagią

QuickŁyk jest prosty i bezpieczny w użyciu. Może być stosowany nawet u dzieci, już od 3 roku życia. Dodatkowo QuickŁyk nie zawiera cukru dlatego jest odpowiedni zarówno dla diabetyków, jak i dla osób przebywających na diecie (np. jako pomoc w przyjmowaniu preparatów wspomagających odchudzanie).

Niewielkie opakowanie sprawia, że QuickŁyk zmieści się w każdej torebce, czy kieszeni. Może być zawsze pod ręką. Dodatkowo prosta i praktyczna forma doustnego spray’u umożliwia natychmiastowe zastosowanie dokładnie wtedy kiedy jest najbardziej potrzebny.

Dzięki specjalnie dobranym składnikom QuickŁyk tworzy na języku cienką warstwę poślizgową, która ułatwia przełykanie nawet większych tabletek i kapsułek.
Dodatkowo naturalny truskawkowy aromat niweluje nieprzyjemny smak tabletek niepowlekanych.
QuickŁyk można bez problemu stosować ze wszystkimi obecnymi na rynku preparatami w postaci tabletek lub kapsułek. Stanowi idealną pomoc dla osób przyjmujących leki, witaminy czy suplementy diety. Specjalnie opracowana formuła preparatu nie wpływa na ich wchłanianie, ani nie zmienia działania przyjmowanych środków.


 

Sposób użycia:
 
QuickŁyk jest bardzo prosty i wygodny w użyciu. Wystarczy spryskać nim język (ok. 3 dawki), aby bez problemu połknąć nawet większe tabletki lub kapsułki.


W razie konieczności można zwiększyć ilość dawek, a także dodatkowo zastosować preparat również po przełknięciu tabletki.


Moja opinia:
 
QuickŁyk to wygodny w użyciu spray. Ma lekko słodkawy smak.

Jeśli chodzi o moje połykanie tabletek, to zawsze robię to popijając dużą ilością wody, a właściwie połykam ją razem z wodą. Dlatego spray tu nie wiele pomaga.

Dałam go do przetestowania również mojemu mężowi, który bez problemu połyka tabletki kładąc sobie je jedynie na język. Powiedział, że dzięki sprayowi nie pozostaje mu w ustach gorycz tabletki.
Moje dziecko nie umie jeszcze połykać tabletek. Na razie pozwoliła sobie jedynie spryskać język. Możliwe, że przy pierwszych próbach będę się posiłkować właśnie tym sprayem, ale to w przyszłości dopiero.

 


Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.

Zapraszam też na strony Biogened TUTAJ.

 

A jak jest u Was z połykaniem leków? Dajecie radę.

9 komentarzy:

  1. nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy spray, dla osób które nie cierpią łykać tabletek będzie z pewnością wielką pomocą.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten plyn i jakos srednio go lubie..

    OdpowiedzUsuń
  4. mm dajemy rade ale z dzieciakami to koszmar ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie ten spray super się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurde fajna sprawa samej by mi sie przydał bo nie lubię łykać dużych tabletek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wynalazek :) mojej Siostrze by się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy gadżet, ja tam jednak wolę popijać, boję się zawsze, że mi gdzieś w gardle "stanie" tabletka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam problemów z tabletkami, a Bubal też jeszcze nie umie tego robić

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.