wtorek, 1 października 2013

Konkurs “Przygoda z Jeździkiem grawitacyjnym Plasma Car”.

Dziś ogłaszam zapowiadany już przeze mnie:




Sponsorem nagrody jest sklep internetowy www.twoja-przygoda.pl
Zasady konkursu:

1. Musisz zostać obserwatorem mojego bloga http://miraga80.blogspot.com
i/lub fanem mojego fanpage na FB


2. Musisz zostać fanem fanpage Sponsora na FB



3. Musisz wejściu na stronę internetową http://www.twoja-przygoda.pl, obejrzeć jeździk grawitacyjny Plasma Car i odpowiedzieć na pytanie konkursowe:
"Jaka cecha jeździka najbardziej Cię zainteresowała i dlaczego?"


Odpowiedź umieszczajcie w komentarzu pod tym postem według wzoru:

Obserwuję Blog jako...
Lubię na FB jako... 

Odpowiedź na pytanie:
E-mail:


Interesują mnie odpowiedzi autorskie, stworzone na potrzeby tego konkursu. A polubienia zostaną sprawdzone.

NAGRODA:

Jeździk grawitacyjny Plasma Car



Możecie też dodać baner konkursowy na swoim blogu, napisać notkę, że bierzecie w nim udział lub udostępnić informacje o konkursie na swoim profilu FB.


Konkurs trwa do 22.10.2013.
Wyniki konkursu ogłoszę na swoim blogu do 7 dni od zakończenia konkursu w osobnej notce.

Regulamin konkursu TUTAJ.




Zapraszam wszystkich do udziału!

57 komentarzy:

  1. Obserwuję Blog jako... eZOJA
    Lubię na FB jako... Anna Jabłońska
    Odpowiedź na pytanie: Nie spotkałam się jeszcze z jeździkami z miejscem na nóżki (ciekawe ). Fantastyczna sprawa! Stabilne widać są (bardzo ważne dla mnie!), ciekawa jestem jak by się u mojej córeczki sprawdził, ma 2,5 latka. Ciekawa kierownica, unikatowy jeździk, nie widziałam jeszcze takiego, chętnie go z córką przetestujemy i odpowiedni komentarz wystawimy. Bardzo lubimy takie akcje i tego typu konkursy! Pozdrawiam
    E-mail: ankasylwia@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info, więc i starszak by skorzystał u mnie :)
      Dwóch testerów u mnie w domu :)))
      Fajnie byłoby wygrać!!!! :)

      Usuń
  2. Obserwuję Blog jako Paczajka
    Lubię na FB jako Paczajka Blogspot
    Odpowiedź na pytanie: Pierwsza zaleta, która od razu przykuła moją uwagę - obciążenie do 120kg - jupiii też będę mogła wypróbować to cudeńko, jak oczywiście wcisnę swój tyłek na to siedzonko :P
    Oglądałam kilka filmików jak radzą sobie dzieci z Plasma Car i jestem zachwycona. Nawet maluszki w mig łapią o co chodzi i świetnie się bawią. 1000 punktów za kreatywność dla konstruktorów tego pojazdu :)
    E-mail:paczaj.ka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobno pierwsza osoba nigdy nie wygrywa..ale będę pierwsza

    Obserwuję Blog jako... pani domu
    Lubię na FB jako... ( i FB organizatorki i sponsora ) Pani Domu na zakupach

    Odpowiedź na pytanie:
    O jeździku Plasma Car wiem już od jakiegoś czasu, przez przypadek trafiłam na niego kiedyś na YT, w filmiku, który pokazywał jego możliwości. I to co było najprzyjemniejszym zaskoczeniem to to, że jeździk służył do zabawy i poruszania dziewczynce niechodzącej. I właśnie ta funkcja mnie w tym pojeździe zachwyca, że Firma otwiera się na dzieci niepełnosprawne i im również daje możliwość zabawy na równi z dziećmi pełnosprawnymi, możliwość poruszania się bez pomocy rodzica i wózka inwalidzkiego. Po za tym jest również rewelacyjnym narzędziem ćwiczącym u dzieci motorykę rąk, koordynację i utrzymywanie równowagi, rozwijanie mięśni kręgosłupa. I właśnie te funkcje w tym pojeździe są dla mnie najbardziej znaczące: bo oprócz zabawy również pozwala na przyjemną formę ćwiczeń.

    E-mail: panidomunazakupach@gmail.com

    Na moim blogu pojawił się baner w zakładce rozdania:
    http://panidomunazakupach.blogspot.com/p/rozdania-i-konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. kochana mam te jeździk w domu tylko czerwony :)

      Usuń
  5. Nie obserwuję bloga bo sama go nie mam ale:
    Na FB lubię Cię jako Justyna Łukasz Klimek
    Odpowiedź na pytanie: Najbardziej w jeździku Plasma Car zainteresowalo mnie to, że jest zasilany jedynie siłą rąk lub rąk i nóg. Jest to według mnie bardzo ekologiczna zabawka., ponieważ nie zużywamy ani jednej baterii. Ja jako mama dwójki małych chłopców bardzo sobie to cenię. Majac w domu mnóstwo samochodów, zabawek edukacyjnych wiadomo, że aby działały muszą mieć baterie. Więc w tym wypadku zapotrzebowanie na baterie wzrasta. Dlatego w tym jeździku brak baterii uważam za duży plus. Jeździk Plasma Car zaskoczył mnie swoja wytrzymałością, dbałością wykonania i prostotą w użyciu. Na pewno moim dzieciom przypadłby do gustu. Ten jeździk to sama ekologia plus dobra zabawa dla energicznych dzieci, a takimi niewątpliwie moje skarby są. I z pewnością cieszyłyby się z takiej zabawki.
    E-mail: justynka.gucwa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pojazd, powodzenia dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję Blog jako MONIKA NAGÓRNA
    Lubię na FB jako MONIKA NAGÓRNA
    Odpowiedź na pytanie: Z powodu rocznego oderwania od życia przez szpitale, walkę o życie, pierwsze kroki, o zdrowie, i przywrócenie częściowej sprawności mojego synka, przywiązałam ogromną uwagę wszystkim zabawką które bawią i sprzyjają zdrowemu rozwojowi, mogą też pomóc mojemu dziecku zdrowie. Jeździk grawitacyjny Plasma Car to innowacyjna zabawka, która może nam pomóc w ćwiczeniach synka, poruszaja się dzięki sile niespożytej dziecięcej energii, układając stópki w prawidłowej pozycji, a także każe nimi pracować, odpychać się, przez co muszą pracować mięśnie nóg. My obecnie mamy problem z uginaniem nóżek, Misio nie podskakuje, nie ugina ich, wszystko robi z wyprostowanymi nóżkami. Dodatkowym atutem jest też fakt że dziecko może cieszyć się jeździkiem przez cały rok, zarówno w domu, jak i na świeżym powietrzu tak więc można ćwiczyć cały czas. Bardzo by nam się przydał taki jeźdźik, nie do tego by leżał sobie w domu, czy został sprzedany na allegro jak to robi część konkursowych rodziców, ale prawdziwie go wykorzystamy.

    Nasza historia: http://dobra-mama.pl/dziecko/wiara-czyni-cuda.html

    Pozdrawiamy i dziękujemy za możliwość wzięcia udziału w konkursie.
    E-mail: monnnag1619@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje Blog jako....NikiMaja
    Lubie na FB jako...Anna Konieczna
    Odpowiedz na pytanie: Bardzo podoba mi sie opływowy kształt tego jezdzika. To,że jest miejsce na nóżki które mniejsze dziecko może miec wiciągnięte. Równiez to, że jest łatwy w utrzymaniu czystości poprostu co tu dużo pisać jest świetny sam w sobie i widze same plusy jego wykonania. Gratulacje pomysłowości. Moja córcia niespełna dwa latka bardzo by sie ucieszyla z takiego prezentu ,bo lubi rowerki i autka jak chłopak :)
    E-mail: annakonieczna6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję Blog jako...Patrycja Kordalska
    Lubię na FB jako... Pati Kordalska
    Odpowiedź na pytanie:
    myślę z córeczką co wam napisać
    byśmy mogły taki jeździk wygrać
    oj duzo bedziecie mieli listów
    który wybrać , z tych trzystu ?
    a my ładnie prosimy
    wybierzcie nas moi mili
    córeczce się tak bardzo podoba
    i z nim zacznie się nowa przygoda
    ale to nie dla niej, nie, nie
    ona dla braciszka wygrać Go chce
    co jeszcze nie mówi , i nie chodzi
    ale juz co nie co psoci
    pragnie mu Go podarować
    by mógł uczyć się kierować
    myślę że dla nas to idealna zabawka
    z takim jeździkiem będzie zajawka
    i w przyszłości razem z siostrą
    będą mogli pędzić pierwszą prostą
    od małego się nich uczy
    bo siostrę wozić na zakupy musi
    Kubica z niego wyrośnie a jak :)
    z takim jeżdzikiem za pan brat :)
    E-mail:patiska191@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. nie obserwuję bloga bo sama go nie posiadam
    Lubie na FB jako Sabina Sebastian Wielobób

    odp:
    po obejrzeniu filmiku jestem po prostu oczarowana:)Nigdy wcześniej nie spotkałam się z takim jeżdzikiem. Najbardziej fascynujące jest to z jaką lekkoscia dzieci na nim jeżdżą i osiagaja niezłe prędkości- podążając za moją corcia mogłabym spalić trochę kilogramów. Opływowe kształty, żadnych wystających śrub, stabilne-dziecko na pewno krzywdy sobie nie zdrobi. A najbardziej fajną rzeczą jest to ze ja sama mogłabym na nim jeździć, już sobie wyobrażam jak moje długie nogi wystają z jeżdzika a ja zjezdzam z górki:). Kupno jest bardzo ekonomiczne ponieważ nie jest to zakup na rok czy dwa i dziecko tak szybko z niego nie wyrośnie.

    email: zabci09@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgubiłam literke w mailu:)
      email: zabcia09@poczta.fm

      Usuń
    2. Obserwuję Blog jako... nie posiadam bloga
      Lubię na FB jako... Agnieszka Przybyszek
      Odpowiedź na pytanie: Pierwszy raz dzięki Tobie spotkałam się z tym jeździkiem- do tej pory nie miałam pojęcia co to za cudeńko ten jeździk grawitacyjny. I właśnie ta cecha najbardziej przykuła moją uwagę. To niesamowite, że dzieciaczek może poruszać pojazdem za pomocą tylko kierownicy. Jest to niezła alternatywa dla zwykłych jeździków oraz wspaniała okazja, aby dzięki zabawie "przemycić" troszkę nauki i zaciekawić tym światem swojego malucha.
      p.s. Wspaniała "zabawka" dla męża hehe- stwierdził, że synek musi taki mieć:)
      E-mail: aga_fi@wp.pl

      Usuń
  11. W jeździku bardzo podoba mi się jego bezpieczeństwo oraz stabilność na filmiku widać że pomimo dużej szybkości nie przewraca się tak szybko jak inne pojazdy dziecięce piękna kolorystyka opływowe kształty

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję Blog jako... karolina woźniak
    Lubię na FB jako... jak wyżej
    Odpowiedź na pytanie: Njabardziej zaineresował mnie sam wygląd jeździka,jego budowa.Opływowy kształt pozwala na szybszą jazdę.Miejsce na nóżki pozwala odpocząc małym stópkom.A wygodne siedzisko sprzyja niekończącej się zabawie.Dodatkowo koła są mocowane w ciekawy sposób.Zapewne sprzyjaća skrętność i jednocześnie sorawiaj a ze jeżdzik jest stabilniejszy.Super sprawa:)Moja Juliś by się ucieszyła:)
    E-mail:Lineczka192@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję Blog jako... nie obserwuje gdyz nie posiadam bloga :)
    Lubię na FB jako... Aleksandra Romanek
    Odpowiedź na pytanie: Najbardziej w jeździku zainteresowała mnie jego funkcjonalność . Dziecko może na nim wygodnie usiąść , obracać się wkoło a także wyznaczać kierunek jazdy dzięki obrotowym kółeczkom. Jeździk wygląda na przemyślany pod każdym względem technicznym .Nie ma żadnych zbędnych funcki i opcji .Do tego ciekawie wygląda i wspomaga prawidłowy rozwój mojego dziecka , jest rewelacyjny :)
    E-mail: migdalek2012@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wybór można zaobserwować blog lub go polubić na FB.

      Usuń
  14. http://by-paulaa.blogspot.de/ nominowała cię do Liebster Blog. Więcej informacji znajdziesz u niej na blogu. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuję jako bozena jedral
    lubiena fb jako bożena jędral

    zainteresowała mnie jego zwrotność i stabilność, brak potrzeby jakiegokolwiek zasilania jest niekwestionowana zaletą, inne pojazdy mimo pozornej ceny niższej okazują się na dłuższy dystans droższe przez nieustanne kupowanie baterii
    b.jedral@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Obserwuję Blog jako... MTTEAM
      Lubię na FB jako... Mariola Blogerka
      Odpowiedź na pytanie: Jeździk jest atrakcyjny z wielu powodów, ale głównym powodem w moim przypadku jest to iż wytrzymuje duże obciążenie i mogą na nim jeszcze jeździć większe dzieci

      E-mail: mt,team123@gmail.com

      Usuń
  17. Obserwuję Blog jako Natalia Malinowska.
    Obserwuję FB jako Natalia Malinowska.

    Gdy po raz pierwszy zobaczyłam ten Jeździk pomyślałam "TAAAK!" muszę to mieć. Będzie to idealny prezent na urodziny mojego syna, które zbliżają się wielkimi krokami, 12 października. Byłaby to super alternatywa dla spacerów w wózku i duża pomoc w bardzo wolnych pieszych spacerach. :)) Po za tym Jeździk jest o wiele stabilniejszy od rowerku biegowego, co jest jego największą zaletą. Nie mówiąc już nic o tym pięknym designu....... Ach, byłoby super go mieć.


    nat-malinowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. a my......Zapraszamy Cię do wzięcia udziału w konkursie na naszym blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię na FB jako Magdalena Folta
    Odpowiedz na pytanie>
    Bardzo spodobał mi się jezdzik, ma super nowoczesny wygląd, jest bardzo prosty a zarazem ciekawy dla małego odkrywcy, za pomocą rączek i nóżek poruszają się, ćwiczą i rozwijają się ruchowo. Byłby bardzo idealny dla mojego synka który ma mnóstwo energii i pomysłów, idealny na spacery .

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję Blog jako... Sylwia Leon
    Lubię na FB jako... Sylwia Leon
    Odpowiedź na pytanie:
    Jeździk można określić w kilku prostych ale jakże celnych określeniach:

    P orywający do wspólnej zabawy,
    L ekki ale wytrzymały (obciążenie do 120 kg - wymiata:)),
    A bsolutnie godny polecenia do spędzania wspólnego czasu na świeżym powietrzu,
    S zybki, za to pokochają go wszystkie dzieciaki,
    M ały ale poręczny i zwrotny, sprawdzi się dla maluchów jak i starszaków,
    A ktywność fizyczna naszych pociech wzrośnie dzięki zabawie na jeździku,
    C iekawy i nowatorski wygląd, jak dotąd niespotykany,
    A mbitny pomysł twórców jeździka, żeby stworzyć takie cudo to strzał w 10:)
    R ewelacyjny, dający mnóstwo frajdy i radochy, zarówno dzieciakom jak i rodzicom:)

    E-mail:sylwia.leonhard@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję Blog jako...annawojciak
    Lubię na FB jako... Anna Kosińska
    Odpowiedź na pytanie:
    Ta kierownica i niskie zawieszenie niczym Formuła 1 - mój Kosma oszaleje, na podwórku kolega pozazdrości mu niejeden... i w zakręty będzie wchodzić ostro.. jestem pewna, ze zakocha się w nim w oka mgnieniu - a wygrana pomogłaby w jego marzeń spelnieniu ;)

    E-mail: annawojciak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń

  22. Lubię na FB jako... Aneta Sawicka
    Odpowiedź na pytanie:
    Po raz pierwszy mam okazję zetknąć się z jeździkiem Plasma Car- do dzisiaj nawet nie wiedziałam,że taka zabawka istnieje. Muszę przyznać, że naprawdę mnie zaciekawiła (nie tylko ze względu na konkurs). Najbardziej jestem ciekawa jak to w rzeczywistości jeździ-jak to jest, że zabawka jest uruchamiana i sterowana tylko za pomocą kierownicy. Poza tym muszę przyznać, że ten jeździk wygląda naprawdę super.


    E-mail: aneta.sawicka05@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję Blog jako... anusia12346
    Lubię na FB jako... Ania Korzeniecka-Klisz
    E-mail- anusia12346@wp.pl

    odpowiedz :)

    Mój syn w sumie i starszy i już też młodszy są bardzo energiczni, trudno za nimi i ich pomysłami nadąrzyć i tu czasem zazdroszcze rodzicom dzieci które same dnie lub większośc dnia siedzą na podłodze z jedną zabawką czasem zazdroszcze bo myśle sobie jakie to życie było by nudne kiedy moi chłopcy by tak siedzieli i sie nie ruszali jak bym miała czysto w domu jaka panowałaby cisza i harmonia ale nieee ja tak nie lubię lubię jak coś się dzieje nielubimy nudy i kiedy ujrzałam w opisie tego jezdzika że jest stworzony dla dzieci takich jak moi stwierdziłam fenomenalnie czegoś takiego jeszcze nasze oczęta nie widziały :) oj tak moich synów rozpiera energia nawet kiedy śpią potrzebują mocnych i ciekawych wrazeń nie boją się absolutnie niczego ani nikogo nawet dziada czy baby którymi straszą niektórzy opiekunowie na moich urwisów nie działą że zaraz przyjdzie i zabierze dziad :) moje dzieci uwielbiają machać rękami i nogami a dzięki temu mogą się w przyjemny sposób zmęczyć i to jest cecha jezdziak trafiona w 10 niech ćwiczą machają i się odpychają zaprocentuje to w przyszłości sport to zdrowie :) kolejny + to że i w domu i na dworze czyli zabawki na cały rok:) haa o i najlepsze na koniec obciązenia haaaa i ja będę mogła pobrykać i się zmieszcze i nie połamie się absolutnie nic :) dzieciaki mają małay jezdzik na który ja nawet nogi nie włoże a oni czasem tak proszą żebym się przejechała niestety nie dam rady tu jest wspołna zabawa dla całęj rodziny wspaniale :)
    oj baaardzo byśmy chcieli stać się właścicielami :)

    pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję Blog jako Katarzyna Sobczyk
    Lubię na FB jako Katarzyna Sobczyk Lenart
    Odpowiedź na pytanie: Jeździk grawitacyjny Plasma Car to innowacyjna zabawka poruszająca się dzięki sile niespożytej dziecięcej energii. Po prostu wsiadasz i jedziesz! - ale że na serio? jest szansa, że ta maszyna spożytkuje całą energię mojego małego potwora? że biedne biedactwo nie będzie miało potem sił na pisanie po ścianach, rozrzucanie klocków i ciąganie koleżanek za warkocze? nawet na mówienie: "Ale ja nie chcę i już!"...? Może jeszcze zgłodnieje i zje cały obiad, nawet talerz po zupie wyliże? Kurczę, zmęczone, wyciszone dziecko to kusząca wizja dla młodej mamy;) A jeszcze ta oszczędność na bateriach i akumulatorach! W koncu będę mogła sobie sprawić trochę wolnego czasu i nowe perfumy;) A tak na serio to bardzo podoba mi się odwrót od całej tej nowoczesności i elektroniki i powrót w stronę prostoty, która nie dość, że bezpiecznie bawi, to jeszcze uczy;)
    E-mail: senzasonno@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bloga nie mam :(
    na FB obserwuję jako Zofia Stęplowska
    Jeździk cenię za to że dziecko siedząc w nim nie garbi się i może za pomocą własnych sił poruszać się na nim. Rewelacyjne rozwiązania dla mojego dziecka który ma niesamowite pokłady energii. Wydaję się również że materiał z którego jest wykonany jest bardzo porządny, co jest bardzo ważne - gdyż można być pewnym że nie pęknie od jakiejś małej stłuczki i nie pokaleczy małego rajdowca :)
    A tak poza tymi wszystki jego cechami jest na prawdę bardzo fajny :))) Szkoda że ja już jestem za duża na takie zabawki.
    mail: z.steplowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń


  26. Obserwuję bloga jako: Magdalena Górska
    Lubię na FB jako: Magdalena Górska
    Odpowiedź na pytanie:
    1.jest lekki więc zwinny a jak zwinny to na pewno łatwy w obsłudze, dziecko szybko się nauczy i
    będzie śmigać w dwa dni
    2.Na zwykłym chodziku trzeba się odpychać na Plasma Car czuje się pełen luz.
    3.Nie trzeba mieć dobrej nawierzchni żeby spokojnie jeździć.
    4.Na Plasma Car czuje się jak by się jechało na snowboardzie lub serfowało się po wodzie.
    5.Można na nim wykonywań rożne triki, gdyż koła są bardzo zwinne dzięki czemu łatwo dają się skręcać
    6.Jest tak zaprojektowany że budzi zachwyt w ludziach. Jazda pomaga ćwiczyć równowagę i polepsza koordynację.
    mail: magdagor84@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję Blog jako Iza Fengler
    Na FB lubię jako Iza Fengler Lissowska
    Odpowiedź na pytanie: "Jaka cecha jeździka najbardziej Cię zainteresowała i dlaczego?"

    Szczerze to po raz pierwszy właśnie tutaj spotkalam sie z takim jeździkiem...
    Zainteresował mnie jego sposób jazdy, bardzo podoba mi się jego kolorystyka jak i jego zwrotność oraz doskonała przyczepność do podłoża nawet na takich ostrych zakrętach widocznych na filmiku.
    Jestem pod ogromnym wrazeniem tego pojazdu malucha :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję Blog jako Magdalena Matuszewska
    Na FB lubię jako Magdalena Matuszewska
    mój e-mail : magamat@vp.pl
    Cecha która mnie najbardziej zainteresowała w Plasma Car? Maksymalny ciężar 120 kg. A więc jako mama nadopiekuńcza muszę sprawdzić czy nic nie zagraża mojemu dziecku, zanim pozwolę mu na tym wynalazku jeździć. Więc sama muszę go przetestować. A po za tym najlepsza zabawa jeździć i testować pojazd razem z dziećmi. W domu trójka dzieciaków, więc nie będzie problemu kto pierwszy, kto ostatni, nikt nie będzie jojczył: Mamo bo ja chcę a on mnie nie. Razem mogą jeździć i każde może pchać, odpychać i kierować.

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję Blog jako rraaveenn
    Lubię na FB jako Katarzyna Kruk
    E-mail: rraaveenn@gmail.com
    Udostępnienie na FB: https://www.facebook.com/katarzyna.kruk.589/posts/188951051291975
    Odpowiedź na pytanie: Najbardziej zainteresowało mnie to, że jeździk wymaga i siły mięśni i siły umysłu :-) To znaczy, że nie jest to pojazd, na który dziecko zasiada i jest wiezione bezwiednie. To dziecko musi użyć mięśni by ruszyć, by się odepchnąć i jechać. Musi też uruchomić zmysł równowagi i koordynacji - to jest ważne dla ogólnego rozwoju. Stawiamy na ruch i myślenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję Blog jako bernadeta bomba
    Lubię na FB jako Bernadetta Bomba
    E-mail:bernadetaaa@interia.pl
    Odpowiedź na pytanie:Cecha, która przeważa nad tym, czy dana zabawka znajdzie azyl w naszym domu to BEZPIECZEŃSTWO. Innowacyjny jeździk Plasma Car to zabawka niezwykle bezpieczna dla dziecka, poruszana jest jedynie za pomocą samego dziecka, nie ma tu stanowiących zagrożenie elementów, typu baterie, które dziecko może wyjąć z zabawki. Jeździk jest bardzo stabilny i daje możliwości zabawy przez cały rok, zarówno w domu jak i na świeżym powietrzu. Wiem, że mojemu dziecku bardzo by ta zabawka przypadła do gustu, póki co mama marzy i klima w jego imieniu...

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję Blog jako: sylviaaa100
    Lubię na FB jako: Sylvia Bomba
    E-mail: sylviaaa100@interia.pl
    Odpowiedź na pytanie: Pewnego razu mój mały odkrywca, oglądając film, rodem z ojczyzny swojego taty, zobaczył jak faraon pędzi po bezkresnej pustyni na swoim złotym rydwanie. Od tamtej pory nie daje tacie spokoju i codziennie musi być jego rydwanem. Mój mężczyzna zmęczony po pracy, czasem nie ma siły, by nosić na sobie małego faraona.
    Marzę by wygrać tak cudowny jeździk, by mój mężczyzna wreszcie mógł odpocząć. Muszę przyznać , że ciężki jest żywot "żywego rydwanu". Jeździk grawitacyjny to wynalazek idealny dla mojego malucha, gdyż porusza się dzięki sile niespożytej dziecięcej energii. Prosty w obsłudze, stabilny a przede wszystkim rozwija zmysł równowagi i koordynację ruchową, która jest bardzo ważna w życiu każdego malucha.Najbardziej cenię zabawki, które pomagają w rozwoju dziecka, a jeździk jest gwarancją rozwoju równowagi.

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję Blog jako... AGA MARCINKOWSKA
    Lubię na FB jako... AGNIESZKA MARCINKOWSKA
    Odpowiedź na pytanie: To niesamowite! To coś wspaniałego! Ten jeździk ma tyle wspaniałych cech, aż trudno skupić się na jednej.
    Ale to mój syn ma głos. Najważniejsze że jest tak szybki i tak świetnie da się nim kierować. Daje moc frajdy i nie znudzi się nawet mojemu dziecku które jest nadruchliwe.
    A dla mnie ważne że jest tak stabilny, tak łatwo się nim kieruje i nogi są w bezpiecznym miejscu. Na 10 punktów, daje 11 a nawet 12 ...........dodatkowy punkt za uśmiech mojego dziecko na jego widok!

    E-mail: lendziona@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję bloga jako Tosia z Uroczyska
    Na FB Lubię! strony jako Gosia Smajdor
    Odpowiedź na pytanie: jeździk bardzo ciekawy, jeszcze podobnego nie widziałam :) Dla mnie ważna jest stabilność, bo to przekłada się na bezpieczeństwo dziecka, a to podstawa w zabawie. Moje dziecko ogląda się już za podobnymi wehikułami i nie może od nich oczu oderwać, nic więc dziwnego, że ten jeździk zwrócił moją uwagę. Ładna kolorystyka, przyjazna oku. Ciekawy sposób poruszania jeździkiem (ruch zarówno nóg jak i rąk!), prosty i wygodny dla dziecka - z czymś takim spotykam się po raz pierwszy i stwierdzam, że to bardzo pomysłowe! No i oczywiście istotne, że pomaga w rozwoju dziecka :)
    maugosias.kontakt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję Blog jako... edka767
    Lubię na FB jako... Edyta K
    Odpowiedź na pytanie:
    W jeździku tym najbardziej zainteresowało mnie brak potrzeby używania nóżek do jady . Czemu to tak istotne ? Bo dzięki temu jeździk staje się wszechstronny, dzięki temu jest on spełnieniem najskrytszych marzeń małych istotek skrzywdzonych przez los, nie mogącymi poruszać się o własnych siłach . Z oczu popłynęły mi kiedyś łzy jak zobaczyłam w parku smutek w oczach może 2-3 letniej dziewczynki. Spoglądała ona na dzieci jeżdżące na rowerkach . Usiadłam obok niej na ławce (siedziała wraz z rodzicami) . Ona jakgdyby nigdy nic, spojrzała na mnie i powiedziała "też bym tak chciała" po czym jej oczy zaszkliły się, poleciała jedna łza, druga ... Nie wiedziałam co się dzieje , w głowie milion myśli , przecie ona też może . Po chwili odezwała się jej mama "Nikolka nie chodzi, od zawsze", odkryła nóżki małej przykryte kocykiem, były bezwładne. Nie wytrzymałam, przeprosiłam ich i odeszłam . Stanęłam za najbliższym drzewem i rozpłakałam się. Emocje wzięły górę. Tak więc jeździk ten to najlepsza rzecz jaką mogli wymyślić. Daje on szereg możliwości dzieciom, które nigdy nie będą poruszały się o własnych nóżkach ... To takie piękne, dać małej, skrzywdzonej przez los istotce odrobinę szczęścia . Nawet nie umiem sobie wyobrazić co ta dziewczynka czuła, oglądając inne dzieci... nie potrafię. Ten jeździk chciałabym dla wlasnej córci, która dzięki bogu jest zdrowa, ale ten jeździk zabierałybyśmy do owego parku, może akurat spotkałybyśmy tam inne, niechodzące dzieci i wypożyczyły go, dały im szczęście o którym zawsze marzyły. Bo nie ma nic lepszego na świecie niż szczęśliwe, zadowolone i wesołe dziecko . A uwierzcie mi nie każde takie jest. Trzeba im pomagać .
    E-mail: edka767@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako Anna Mikołajczuk-Sałata
    Lubię jako Anna Mikołajczuk
    ODPOWIEDŹ :
    Jeździk zwrotny, wytrzymały,
    na szaleństwa doskonały.
    O nim dziecko każde marzy,
    z nim przygoda się przydarzy.
    To zabawka doskonała,
    moja córka by też chciała.
    Pędzić na nim przez świat cały,
    jeżdzić, śmigać po zmierzch szary.
    A ja martwić się nie będę,
    w bezpieczeństwo Plasma Car szczerze wierzę.
    Bo stabilna to maszyna,
    nawet dorosłego ciężar wytrzyma.
    Plasma Car to moc radości,
    która podczas zabawy na buziach dzieci gości.
    Ale kogo szczęście spotka,
    by maszynę taką dostać?
    To jest jeszcze tajemnica,
    co niedługo się rozwikła :)

    E-mail flover25@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję Blog jako bozena w
    Lubię na FB jako Bozena Wojciechowska
    Odpowiedź na pytanie: Obejrzałam jeździk na stronie (a także filmik na YT) i najbardziej zainteresowała mnie jego stabilność. Dzieci tak szalały a tylko jedno z nich się przewróciło i nic mu się nie stało a myślałam, że zacznie płakać. Właśnie przez stabilność jest to doskonały pojazd dla dziecka.
    E-mail: bwojciechowska7@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako Monika Dz.
    Lubię: Monika Dzięgielowska
    Odp: W owych jeździkach podoba mi się wszystko- kształt, kolorystyka, funkcjonalność i bezpieczeństwo. Liczę też, że gdy wygram, owa grawitacja przyciągnie dupska moich chłopaków i ciężarna matka przynajmniej chwilę będzie miała z nimi spokój... O ile się nie pozabijają- ich jest dwóch a jeździk jeden :D
    Mail; m.dziegielowska@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję Blog jako... kochacwszystko
    Lubię na FB jako... Adam K
    Odpowiedź na pytanie:

    W dobie obecnego czasu dzieci zbyt wiele czasu poświęcają na oglądanie telewizji, bajek, na gry komputerowe ... Co za tym idzie ich rozwój znacznie się opóźnia. Pamiętam czasy swojego dzieciństwa, gdzie już jako małolatek spędzałem chwile na zabawach z rówieśnikami, zabawy w piaskownicy, na rowerze, skakance itp. A teraz? Komputer, laptop, tablet, telefon...To rządzi naszymi dziećmi. Jako zatroskany ojciec jestem tym zażenowany , boje się o przyszłość moich dzieci. Dlatego też postanowiłem spróbować sił w tym konkursie, bo po prostu kocham swoje dzieci , nad życie .... Wspaniała nagroda, która zawróciła moją uwagę zwłaszcza dlatego że pozwala na rozwinięcie koordynacji ruchowej i zmysłu równowagi . Obecnie dzieci są otyłe, brak im jakichkolwiek odczuć, nie mają rozwiniętej koordynacji ruchowej, dlatego też w szkołach jest coraz więcej wypadków, bo ten od piłki się nie odsunął, ten za późni zareagował, ten zbyt .... Chciałbym aby moje dziecko było nadzwyczaj rozwinięte ruchowo. Mimo iż to dopiero 3 letni maluszek to warto by było, aby od małego ćwiczył refleks, swoje zaangażowanie w zabawę, by już jako małe dziecko nie przyzwyczajał się do kompa czy tv. Chciałbym czasem cofnąć czas ... by od małego zatroskać się o wyśmienity rozwój . Jeździk ten podbił moje serce. Mój syn ma wiele zabawek, niestety więcej niż 5 min żadnej nie poświęca . Czemu ? Być może są dla niego zbyt skomplikowane. Dzięki temu jeździkowi który jest łatwy w obsłudze wiem, że znalazł by zabawę na wiele miesięcy .A taki jeździk mógłby przydać się nie tylko jemu, ale i kuzynom, może i przetrwałby dla wnuków:) Kto to wie :)

    E-mail : kochacwszystko@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję Blog jako : MoOonka
    Lubię na FB jako: Monika K...
    Odpowiedź na pytanie:
    Przyznam szczerze, że o jeździku Plasma Car wcześniej nie słyszałam - dowiedziałam się o Jego istnieniu z Twojego bloga i jestem nim zachwycona. Świetnie wykonany, łagodnie wykończony, bardzo zwrotny, prosty w obsłudze, rozwijający zmysł równowagi, a co najważniejsze stabilny i dający dziecku poczucie bezpieczeństwa. Ta ostatnia cecha najbardziej mnie zainteresowała, ponieważ mało jest takich zabawek, którymi moje dziecko może się bawić bez obawy, że stanie mu się krzywda. Do tej pory mój synek nie miał styczności z "pojazdami", ale chciałabym aby jego pierwszym jeździkiem był właśnie Plasma Car. Tylko dzięki niemu mogłabym odetchnąć z ulgą, gdyż nie posiada żadnych ostrych zakończeń przez co dziecko się nim nie skaleczy, jest dosyć niski więc gdyby nawet dziecko z niego spadło to upadek nie będzie bolesny, prosta kierownica umożliwiająca skręt w lewo i prawo utrzyma rączki synka w prawidłowej pozycji, a poza tym jeździk ten nie spowoduje skrzywienia kręgosłupa u mojego synka - jest naprawdę bardzo bezpieczny ! Zwróciłam też uwagę na prosty kształt jeździka, który zapewnia pełną swobodę ruchów, a przy tym nie przemęcza mięśni dziecka. Marzy mi się taki Plasma Car dla mojego dziecka bym była co dzień pewna, że podczas zabawy nim jest w pełni bezpieczny :)
    E-mail: moniaaa777@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję Blog jako... Alicja Kołodziejczyk
    Lubię na FB jako... Alicja Kołodziejczyk
    Odpowiedź na pytanie: Najbardziej zainteresowała mnie skętność jaką ma ten jeździk . Mieszkamy w bloku i ta cecha jest super . Synek mógłby śmigać na nim łatwo omijając meble , a na dworze mógłby szaleć :) Jest to naprawde wspaniała cecha , ponieważ my mając zwykły jeździć skręca ledwo co i ciężko się na nim jeździ , a ten super skręca , ma miejsce na nogi po za tym ma wiele innych fajnych cech . Jest naprawde idealnym jeździkiem . Wygląd i kształt ma bardzo ciekawy i wyjątkowy . Jest to super pomysł na drugie urodzinki synka i co najlepsze będzie służył na wiele więcej niż rok :)
    E-mail: alicjawlkp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję Blog jako... KasiaNajda
    Lubię na FB jako... Kasia Najda Zajega
    Odpowiedź na pytanie: Już go kiedyś widziałam, był moim marzeniem. Chciałam go mieć lecz jakoś zawsze nie było czasu. Prosty kształt, funkcjonalny, jest wręcz idealny. ładnie wygląda, lubią go dzieci. Więc teraz my równiez jestesmy ciekawi, czy te słowa są prawdą.
    E-mail: kasianajda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję Blog jako: Anna Dziewa
    Lubię na FB jako: Anna Dziewa
    Odpowiedź na pytanie:
    Dla mnie bardzo istotną cechą jest to, że jeździk jest stabilny, dający dziecku poczucie bezpieczeństwa.
    Moja córeczka jest już właścicielka jeżdzika- autka ( małe wgłębienie w podłożu i córka przelatuje przez kierownicę, bo autko ma za niski zderzak i zaczepia) i motorka ( gdy tylko skręca jeżdzik traci równowagę i przechyla się na bok).
    Z recenzji, które przeczytałam o jeździku Plasma Car wynika, że jest bardzo bezpieczny, a zabawa nie kończy się płaczem i zdartym kolanem ;-)
    E-mail:aneczka.19866@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję Blog jako...Katarzyna Mirek
    Lubię na FB jako... jw
    Odpowiedź na pytanie:mój synek jest jak żywe sreberko, wszędzie wlezie, wszystkiego musi dotknąć, spróbować. Jego zainteresowanie jednak powoduje, że starcie z nim przeżywa niewiele zabawek - jakieś słabe te chińszczyzny są. A tu taki skarb pokazujesz, obły kształt pozwalający na zawrotne maluszkowe przyspieszenie, na stabilną bezpieczną zabawę bez wielkiego skomplikowania. Czym mniej malutkich elementów tym lepszy sprzęt dla mojego sreberka, może nie da się tak szybko rozebrać na kawałki. Chętnie sprawdzimy:)
    E-mail: myszkakw@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Fb jako Paulian Panek
    Jeżdzik jest fantastyczny, designe, pomysłowość, rewelacyjnie wspiera rozwój dziecka, po prostu atrakcyjny pod każdym względem - czytaj komentarze powyżej :) Natomista dla mnie, matki trójki dzieci, najpiękniejsze w nim jest, że dzieci/dziecko nie zdziera ButóW!!!!! :):)
    Paulina Panek - paulinax5@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję Blog jako …alice139
    Lubię na FB jako... Alicja Śnieżek

    Odpowiedź na pytanie:
    Jeden, dwa, trzy, cztery,
    Jeździk grawitacyjny Plasma Car jest jak z wyższej sfery.
    Z nim każda przygoda,
    Uśmiechu i radości maluchowi i rodzicom doda.
    Każda jego cecha zadowala,
    Wprost na kolana powala.
    Mieszankę wybuchową samych plusów zawiera,
    Ohh ten jeździk to po prostu dech zapiera.
    Dzieci są żywe i energiczne bez wahania,
    Niekiedy ta energia trudna jest do opanowania.
    Dlatego tegoż jeździła zasilanie,
    Podoba mi się niesłychanie.
    Siła rąk ma tu niezwykłe znaczenie,
    Lub rąk i nóg połączenie.
    Niespożyta dziecięca energia tu się nadaje,
    To od dziecka zależy kiedy przygoda ustaje.
    Bateria czy akumulator na bok odchodzi,
    Siła rąk i nóg tak naprawdę na jaw wychodzi.
    Bez niej ani rusz,
    To tak jak do krojenia potrzebny nóż.
    To jak prawdziwa gimnastyka,
    Nie tylko buzi i języka.
    Gdy jest ruch i jeszcze raz ruch,
    Z dziecka wyrośnie prawdziwy zuch.
    Maluch na tym jeździku nad swoim ciałem i ruchami panuje,
    więc pewność siebie jak najbardziej uzyskuje.
    Dziecka energia rozpiera nie tylko wiosną czy latem,
    Cały rok – więc zatem,
    Ochota na jeździk byłaby o każdej porze,
    Nie istotne czy słońce czy śnieg na dworze.
    Kiedy się śmieje dziecko – śmieje się cały świat
    Z jeździkiem grawitacyjnym Plasma Car myślę, iż właśnie jest tak.
    Dlatego przyznam się na koniec bez dwóch zdań,
    Iż na ten jeździk wraz z maluchem chrapkę mam.

    E-mail: alice139@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Lubie na FB jako Beata Zając

    Pierwszy raz widzę takie cudo i powiem szczerze, że bardzo mi się podoba. Bardzo pomysłowy jeździk a co najważniejsze rozwija zmysł równowagi i koordynację ruchową. Podoba mi się w nim to, że jest zasilany niespożytą energią dziecięcą - frajda dla malucha i chwila odpoczynku dla biegającej matki :P Albo... Nie wiadomo jak to wychodzi w praktyce. Jeżeli działa to tak, że: im większą dziecko posiada energię, tym jeździk osiąga większą prędkość to wiąże się to z lepszą kondycją ruchową rodziców :P A to dodatkowy plusik :) Dodatkową zaletą, która mi się podoba to maksymalne obciążenie 120kg. Oznacza to, że jeździk jest bardzo solidnie wykonany :) W takiej sytuacji z zabawki może również skorzystać rodzic :P Świetny środek transportu rodzica do pracy :) Z miłą chęcią go wypróbujemy. Ahoj przygodo :)
    Pozdrawiam wszystkie mamusie i ich dzieciaczki :*

    email: flower_84@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję blog jako : r.helt
    Lubię na FB jako : Krystyna H
    odpowiedź: Najbardziej zainteresowało mnie to, że wystarczy użyc siły, poruszać kierwnicą i jeździk porusza się bezpiecznie bez żadnego zasilania. Wystarczą tu tylko siły mięśni dziecka. Jest to świeta okazja aby dziecko swoje niespożyte energie rozładowało w ten sposób, dla zabawy,zadowolenia i radości.
    E-mail: r.helt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące jedynie blogi będą usuwane, jaki i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.