piątek, 25 października 2013

Dzień jak co dzień i co nowego od listowego

Dzisiaj dzień trochę zabiegany. Zakupy, lekarz, plac zabaw, i pomiędzy tym wszystkim złapał mnie jeszcze listonosz. Przesyłki trochę się powoziły autem i w końcu na spokojnie mogłam je rozpakować. M.in. kosmetyki na jesienne domowe SPA ;)



Kolejna edycja testowania z BingoSpa. Tym razem mogłam sobie wybrać produkty z całego ich sklepowego asortymentu. Pierwszy raz będę stosować maseczkę z kwasem glikolowym i nie mogę się doczekać efektów.


Balsam do nóg z kasztanowcem BingoSpa 
Szampon borowinowy i 7 ziół BingoSpa 
Caribbean shower & bath milk BingoSpa 1000ml 
Mocny peeling błotny do twarzy - kwas glikolowy i mlekowy, kwasy owocowe BingoSpa



Na ten produkt czekały moje stopy. Mam nadzieję, że po tym zabiegu w końcu będą idealne.


SPA Foot Peel Cosmabell
Testowanie dzięki portalowi UrodaiZdrowie


I na koniec coś do poczytania. W sumie rzadko wydaje pieniądze na kolorowe gazety, więc tym bardziej mnie cieszy darmowa prasa :)
3 numery Magazynu Face&Look


Zdjęcia moje niestety trochę marne, bo robione przy słabym oświetleniu i bateria padła od aparatu, ale chyba mi wybaczycie ;)


A co tam u Was? Jakieś nowości.

23 komentarze:

  1. Pewnie że wybaczymy. Moja paka od Bingo jeszcze nie dotarła, ale wszystko przez literkę M w nazwisku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten szampon i jest spoko oczyszczaczem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od Bingo mamy zupełnie coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też czekam na Bingo :) świetne kosmetyki wybrałaś sobie do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta darmowa prasa jest bardzo interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam szampon 7ziół, był bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam też niepochlebne recenzje, ale postanowiłam wypróbować na sobie. Jakby co oddam mężowi ;)

      Usuń
  7. świetny post:D

    obserwuje
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/coco-fashion.html
    ps. klikniesz w napis coco-fashion w poście?
    dzieki ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe nowości :) Ja także rzadko kupuję gazety kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na opinię SPA Foot Peel Cosmabell .

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne paczki ;)
    Jestem ciekawa tych kosmetyków od BingoSpa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne paczuszki :) Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne przesyłeczki. Życzę przyjemnego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna paka z Bingo :) Czekam na relację, jak Ci się sprawują ich kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie, do tej pory chyba zawsze najbardziej byłam zadowolona z ich maseczek do twarzy.

      Usuń
  14. Gratuluję możliwości wyboru z całego asortymentu BS. Ale ja również nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dziś dostałam kosmetyki z Bingo Spa ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.