niedziela, 27 października 2013

Wafle z masą kokosową i powidłami śliwkowymi

Znowu na deser coś prostego, czyli Wafle z masą kokosową i powidłami śliwkowymi.




Składniki:

- 1 1/4 szklanki mleka 
- 3/4 szklanki cukru
- masło 200g
- wiórki kokosowe (u mnie Kresto od Świadome Odżywianie


- powidła śliwkowe
- opakowanie wafli


Przygotowanie:

Gotujemy mleko z cukrem. Po zagotowaniu dodajemy wiórki kokosowe i gotujemy jeszcze kilka minut na małym ogniu.
Dodajemy masło i miksujemy.
Wafle smarujemy na przemian powidłami śliwkowymi i masa kokosową. Wkładamy do lodówki na minimum 2 godziny, przygniatamy czymś ciężkim.


Co dziś dobrego serwujecie?


25 komentarzy:

  1. Lubię wafle :) a z taką masą i powidłem jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też pierwszy raz w tym wydaniu, ale na pewno nie ostatni.

      Usuń
  2. Uwielbiam takie wafle i wszystko co kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zupełnym beztalenciem kulinarnym, ale myślę że owy przepis uda mi się zrobić, bo wygląda na łatwy do zrealizowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Narobiłaś mi smaka że ho ho ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zaprosiłabym Cie na takie wafelki, tylko trochę daleko.

      Usuń
  5. Deser mojego dzieciństwa (tylko bez masy kokosowej): domowe powidła śliwkowe i wafle tortowe ♥, ale mi narobiłaś ochoty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. robię podobnie i jest pychaaa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre na niespodziewaną wizytę gości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zjedlibyśmy.... uwielbiamy takie smakołyki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię sobie pochrupać także suche wafle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm ;) ja jadam tylko wafle z masą krówkową ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam z pewnością jest pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie wafle.Mama często robiła z rożnymi kremami lub powidłami. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie muszę wypróbować, już zapisuję przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mniam pychotka, ja robiłam karpatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o fajne nie jadłam z taka masą zawsze to jakaś toffi była

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kokos..muszę takie zrobic.

    OdpowiedzUsuń
  17. następny prosty przepis :D
    Lubię to! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.