niedziela, 27 października 2013

Wafle z masą kokosową i powidłami śliwkowymi

Znowu na deser coś prostego, czyli Wafle z masą kokosową i powidłami śliwkowymi.




Składniki:

- 1 1/4 szklanki mleka 
- 3/4 szklanki cukru
- masło 200g
- wiórki kokosowe (u mnie Kresto od Świadome Odżywianie


- powidła śliwkowe
- opakowanie wafli


Przygotowanie:

Gotujemy mleko z cukrem. Po zagotowaniu dodajemy wiórki kokosowe i gotujemy jeszcze kilka minut na małym ogniu.
Dodajemy masło i miksujemy.
Wafle smarujemy na przemian powidłami śliwkowymi i masa kokosową. Wkładamy do lodówki na minimum 2 godziny, przygniatamy czymś ciężkim.


Co dziś dobrego serwujecie?


25 komentarzy:

  1. Lubię wafle :) a z taką masą i powidłem jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też pierwszy raz w tym wydaniu, ale na pewno nie ostatni.

      Usuń
  2. Uwielbiam takie wafle i wszystko co kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zupełnym beztalenciem kulinarnym, ale myślę że owy przepis uda mi się zrobić, bo wygląda na łatwy do zrealizowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Chętnie zaprosiłabym Cie na takie wafelki, tylko trochę daleko.

      Usuń
  5. Deser mojego dzieciństwa (tylko bez masy kokosowej): domowe powidła śliwkowe i wafle tortowe ♥, ale mi narobiłaś ochoty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. robię podobnie i jest pychaaa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre na niespodziewaną wizytę gości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zjedlibyśmy.... uwielbiamy takie smakołyki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię sobie pochrupać także suche wafle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm ;) ja jadam tylko wafle z masą krówkową ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam z pewnością jest pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie wafle.Mama często robiła z rożnymi kremami lub powidłami. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie muszę wypróbować, już zapisuję przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mniam pychotka, ja robiłam karpatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o fajne nie jadłam z taka masą zawsze to jakaś toffi była

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kokos..muszę takie zrobic.

    OdpowiedzUsuń
  17. następny prosty przepis :D
    Lubię to! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jaki i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.