poniedziałek, 7 października 2013

Do czego potrzebne mi chusteczki nawilżane, choćby Cleanic Kindii.

Chusteczki nawilżane pojawiły się w moim domu po urodzeniu dziecka i towarzyszą nam nadal. Dziś parę słów o Chusteczkach nawilżanych Cleanic Kindii.





Chusteczki nawilżane Cleanic Kindii Baby Sensitive


Opis produktu:
 
Są przeznaczone do skóry szczególnie wrażliwej i atopowej niemowląt i małych dzieci. Dzięki specjalnej pielęgnującej formule z balsamem z panthenolem kosmetyk nie tylko  łagodzi podrażnienia, ale dodatkowo tworzy na skórze barierę ochronną przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Chusteczki nawilżane są hypoalergiczne i testowane dermatologicznie, dzięki czemu są w 100% bezpieczne dla malucha. Ich formuła  nie zawiera  alkoholu, PEG-ów i parabenów, dlatego też dodatkowo nie podrażnia naskórka. Co bardzo ważne produkt posiada pozytywną opinię Instytutu „Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka”.
 
Cena: 6,90 zł
Opakowanie: 60 szt.

Chusteczki nawilżane Cleanic Kindii New Baby Care



Opis produktu:
 
To jedyne na rynku chusteczki nawilżane dla noworodków i niemowląt z formułą na bazie emolientów. Stanowią rozszerzenie wąskiej grupy produktów dedykowanych dla noworodków, ponieważ większość kosmetyków przeznaczona jest dla niemowląt i dzieci. Dzięki zawartości emolientów nawilżają i natłuszczają delikatną skórę, jednocześnie chroniąc ją przed podrażnieniami! Jest to produkt hypoalergiczny, bez alkoholu, bez PEG-ów i parabenów.
Posiadają pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka NR ZF-K-7/12.
Produkt otrzymał nagrodę Perła Rynku FMCG 2013.

Cena: 6,90 zł
Opakowanie: 60 szt.
 
Chusteczki nawilżane Cleanic Kindii Skin Balance
 


Opis produktu:
 
Polecane są do codziennej pielęgnacji normalnej skóry dziecka. Zawierają wartościowy  kompleks witamin A+E+F, dzięki któremu dodatkowo wspierają zdrowy wygląd skóry maluszka.  Chusteczki są hypoalergiczne i testowane dermatologicznie, dlatego też w delikatny sposób chronią skórę dziecka, nie wywołując przy tym podrażnień. Nie zawierają  alkoholu, PEG-ów i parabenów, dzięki czemu są całkowicie bezpieczne w stosowaniu.
Posiadają pozytywną opinię Instytutu „Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka”, co stanowi gwarancję wysokiej jakości produktu.

 
Cena: 6,90 zł
Opakowanie: 72 szt.


Moja opinia:
 
Używałam ich kiedyś przede wszystkim podczas zmieniania pieluch, ten etap jednak już za nami. Czasem też ratowały mnie na wyjazdach, gdy nie było czym umyć rączek mojej córeczce. Przyznam się, że i teraz na każdy wyjazd wkładam do torby chusteczki nawilżane, bo choć dziecko już dawno odpieluchowane, to jednak swoje rączki pcha gdzie się da i wciąż są brudne. A wszelkie żele i pianki bakteryjne są oczywiście dobre, ale brudu tak dobrze nie wyczyszczą jak chusteczki.
Sama czasem też z nich korzystam, gdy czeka nas posiłek w trasie.
 
Jeśli chodzi o ich właściwości, to wszystkie trzy rodzaje dobrze radzą sobie z oczyszczaniem skóry oraz jej delikatnym nawilżeniem. Różnice jakie zauważyła to przede wszystkim zapachowe.
 
New Baby Care są lekko perfumowane. Mają bardzo przyjemny zapach, jeszcze z takim się nie spotkałam. Wydają się bardziej wilgotne niż pozostałe.
Skin Balance mają jeszcze bardziej delikatny zapach.
Najbardziej odpowiadają mi Baby Sensitive. Zapach prawie wcale nie wyczuwalny i tak właśnie jest najlepiej. Używałam innych marek chusteczek sensitive, ale przeważnie były lekko śmierdzące. Te nie są, co uważam za wielki plus. 

Ja Cleanic Kindii Baby Sensitive kupowałam zawsze w ekonomicznych opakowaniach po kilka sztuk, wtedy wychodziły o wiele taniej.
 
Warto zwrócić uwagę, że nie zawierają PEG-ów, parabenów i alkoholu.
 
Oczywiście zamiast chusteczek można używać choćby namoczonej pociętej tetry, ale ja przez cały okres pieluchowania jednak posiłkowałam się chusteczkami nawilżanymi, bo były wygodniejsze i łagodne dla skóry mojego dziecka.


Więcej informacji znajdziemy TUTAJ.
 


Lubicie takie chusteczki?

19 komentarzy:

  1. używam tych chusteczek ale nie z kolekcji dziecięcej tylko do demakijażu i higieny intymnej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam zarówno Baby Sensitive jaki i New Baby Care i byłam z nich zadowolona. Teraz obecnie zmieniając córci pieluchę używam Dady Cotton.

    OdpowiedzUsuń
  3. też używam takich chusteczek ;)
    kochana zapraszam do siebie, w nowej notce rozdanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubię chusteczki tego typu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja teraz zaopatrzyłam się już w kilka opakowań tych chusteczek i czekają na narodziny synka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja albo kupiłam jakieś wyschnięte, albo po prostu dla mnie są zbyt suche.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywają chusteczki bardziej mokre, ale ja to zawsze uważałam za wadę przy używaniu do pupy, bo należało wtedy skórę jeszcze przetrzeć by stała się sucha.

      Usuń
  7. Wczoraj wreszcie udało mi się upolować chusteczki Skin Balance :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chusteczki dla dzieci z tej firmy pierwsze co widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie chusteczki zawsze się przydają :) Choć tych akurat jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. choć od dawna nie mam w domu maluszka to zawsze staram się mieć zapas tych chusteczek - sprawdzają się w wielu sytuacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze kupuję chusteczki nawilżane, choć dawno nie mam małych dzieci. Używam ich sama w ekstremalnych sytuacjach, ponieważ nie zawsze mam dostęp do wody np. w podróży, lub w lesie... Zawsze mam jakieś przy sobie, wtedy czuję się pewnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez uzywalam ich i sa bardzo dobre najwazniejsze ze nie podrazniaja skory :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja przy dwójce dzieci zużywam kilogramy tych chusteczek kindii. Przydałyby się opakowania typu "travel pack", takie do torebki! W innym przypadku muszę pamiętać o kupowaniu mniejszych, żeby nosić przy sobie i kindii do domu ;) od razku kupuję wielopaki, duży wybór jest w sieciach i mam zapas.
    Weronique

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy dzieciach, to wiele rzeczy schodzi na kilogramy ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.